2021-08-07, 17:45
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Länkar till Aftonbladet hahaha. Hur fungerar ett vaccin bra om man fortfarande kan smittas och smitta vidare? Är du utvecklingsstörd på riktigt
Du tror de ändrar uppgifterna från vad Ali Mirazimi anger.

Du har problem. Sök för dem.
Vaccinen fungerar vilket vi kan se på länder med hög vaccinationsgrad-
Du är enbart en antivaxxers som är emot allt.
Litar du överhuvudtaget på någon?

Men återigen tack. Du sprider dina irrläror vilket kommer ge fler som väljer vaccinet.
Citera
2021-08-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Skönt nu när vi är vaccinerade att vi kan leva livet som vanligt igen.
Tveksamt om det kommer bli så i höst för oss som är vaccinerade.

Ska bli intressant och se Tegnell försöka nå dom yngre han som har misslyckats med allt annat.
Citera
2021-08-07, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Du tror de ändrar uppgifterna från vad Ali Mirazimi anger.

Du har problem. Sök för dem.
Vaccinen fungerar vilket vi kan se på länder med hög vaccinationsgrad-
Du är enbart en antivaxxers som är emot allt.
Litar du överhuvudtaget på någon?

Men återigen tack. Du sprider dina irrläror vilket kommer ge fler som väljer vaccinet.

De kanske inte ändrar några detaljer men du avslöjade att du läser aftonbladet och troligen gjort det hela ditt liv vilket gör att jag ifrågasätter din intelligens(brist på intelligens )
Bara för att du fortsätter upprepa att vaccinet fungerar gör det inte till en sanning.
Är inte antivaxxer. Hade jag tagit gula febern vaccinet i sådana fall?
Jag skrev redan tidigare att jag ser gärna att så många som möjligt väljer att ta vaccinet. Ju fler döda 🐑 desto bättre
Citera
2021-08-07, 18:12
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016

Ska bli intressant och se Tegnell försöka nå dom yngre han som har misslyckats med allt annat.

Tror fortfarande att Sverige kommer ha bland de högsta vaccinationsgraderna i välden.

Visst har vi Kaosfoket från förorterna som vägrar samt vissa av deras bästa vänner här i tråden.
Citera
2021-08-07, 18:13
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
De kanske inte ändrar några detaljer men du avslöjade att du läser aftonbladet och troligen gjort det hela ditt liv vilket gör att jag ifrågasätter din intelligens(brist på intelligens )
Bara för att du fortsätter upprepa att vaccinet fungerar gör det inte till en sanning.
Är inte antivaxxer. Hade jag tagit gula febern vaccinet i sådana fall?
Jag skrev redan tidigare att jag ser gärna att så många som möjligt väljer att ta vaccinet. Ju fler döda 🐑 desto bättre

Vem skall finansiera ditt socialbidrag om alla är döda?
Kanske du kan få aktivitetsersättning för att gräva gravar möjligtvis..
Citera
2021-08-07, 18:38
Medlem
53....so whats avatar
Citat:

Det räcker att sittande regeringen kommer med nästa idioti,... vaccinera skolungdomarna.
Gud förbjude.
Citera
2021-08-07, 18:48
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:

Det är flockis som gäller för barn. När skolorna går igång igen kommer immuniteten lösa sig inom ett par månader.
Citera
2021-08-07, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det hade varit ännu värre, för då hade vi varit i den sits Australien befinner sig i nu.

Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig.. för de har många tjockisar, som ligger pyrt till.

https://omni.se/a/zrWwyK

Har tidigare mutationer bränt igenom befolkningen har man väl en större toleransnivå mot delta och lambda.

Sprider det sig i australien blir det kaos x100 mot vad vi såg första sommaren.

Nolltolerans tar också på ekonomin
Citera
2021-08-07, 19:00
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Haha när argumenten tar slut så brukar man fokusera på stavningen
Jag pratar och skriver sällan på svenska för att jag inte har bott i Sverige på 10 år. Talar och skriver flytande på 3 andra språk dock din inavlade svennebanan

Det var du som började när du började kalla folk för "får", vilket är grundlöst. Mitt påstående att din svenska haltar vilar dock på fast grund.

Även mindre begåvade inser ju ganska snabbt att det inte går att argumentera mot det som jag skrev, nämligen att det är fullkomligt idiotiskt att å ena sidan hävda oöverskådliga långtidseffekter av vaccinet, å andra sidan totalt bortse från långtidsefffekterna av en okänd infektion.

Tom du förstår detta. Det är därför som du började kalla folk för får istället för att (lönlöst) bemöta mitt argument.

Citera
2021-08-07, 19:41
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Eller att inte få det alls.

Hur har du tänkt att permanent undvika ett virus som sannolikt kommer vara med oss till nästa Istid?

Vaccination och/eller infektion är vad som står på menyn.
Citera
2021-08-07, 19:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Hur har du tänkt att permanent undvika ett virus som sannolikt kommer vara med oss till nästa Istid?

Stoppa huvudet i sanden och hoppas på det bästa.
Citera
2021-08-07, 20:14
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan

Kan ju äta Ivermectin varje vecka resten av livet också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in