2021-08-07, 01:15
Medlem
Någon som har bild på Semlan? Alltså inte Backa Selman utan Semlan.
Citera
2021-08-07, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Kan någon hjälpa mig att förklara hur albanerna kunde röra sig så fritt runt Vårväders när dom jävlades med Atila? Fine att Jobe satt inne men det fanns fler än honom som var ute t.ex dom yngre som idag står utanför Vårväderskiosken. Även att Berat hade med sig kniv varje gång, blir inte såna som han stoppade nån gång av polisen?
De undrar jag med hur kan dom gå runt med vapen polisen måste stoppa dom konstant
Citera
2021-08-07, 06:45
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
De undrar jag med hur kan dom gå runt med vapen polisen måste stoppa dom konstant

ledtråd https://youtu.be/TSffz_bl6zo
Citera
2021-08-07, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
ledtråd https://youtu.be/TSffz_bl6zo

Så du menar på att om du ställer upp och vittnar alternativt är en informatör, så har man fri lejd till till att gå runt med vapen på offentliga platser?

Ett urklipp för att snabbt sänka din snedvridna uppfattning :
I början av maj sköts en man till döds i Gamlestaden. Ett mord som kopplas till gängkonflikten i Biskopsgården.
Dagen efter stoppades mordoffrets bror när han bar kniv.

Var vänliga och kom inte med en massa onödigt bladder om vad ni tror stämmer, kör på med fakta!
Citera
2021-08-07, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintsUniverse
Har under flera års tid varit en trogen flashbackare, har följt alla dessa trådar gällande biskopsgården med omnejd och invandrarasens härjande ute i det svenska samhället.

Job* och Kastrat* är en för mig och många andra en väldigt konfus konflikt, ingen varken här eller många ute på gatan veterligen förstår vad som orsakat den så kallade ”upplösningen” inom det södra nätverket.

Anledningen till att jag var tvungen att flika in är den simpla anledningen av sådan art att dessa tillsammans utgjorde ett av det farligaste nätverket i Sverige, ingenting att ta till sig stolthet för (svin hela högen enligt mig) men vi kan åtminstone komma överens att vi förhåller oss till det faktum som finns då jag och många med mig har förstått att det förekommer skrivelser ifrån båda sidorna som är icke relevanta i förhållande till vad som skall diskuteras i tråden.

Det som är faktum och det som framgår av underrättelser tillsammans med förundersökningar och domar som fallit under åren så är det snabbt konstaterat att Kastrat* har bistått Job* i att bli det som kallades Södra Nätverket då det hela florerade kring att, Kastrat* var dem som gav sig på alla motståndare med huvudet före medan Job* fick vara ett ansikte utåt, då Eddi* (Fifty) Job* hade fått talets gåva och fick sköta snacket med både fiender och allierade. Vad som förekom i de samtalen vet varken jag eller någon annan här men! *spekulation* > Kan det vara att han försökte lyfta sig själv som att vara den som gjorde ”muskelarbetet”? För mig och andra insatta veterligen så var det främst Bera* och Adria* som var de som syntes mest och även dirigerade Eddi* i vad som skulle sägas till andra kriminella avskum.

Vi som faktiskt står utanför konflikten tycker att det är löjligt att ta det till flashback då man ser att det pågår en fruktansvärd vilseledning. Kan det vara så att vissa användare använder tråden för att lyfta sig själva som kriminella avskum, eller försöker förstöra kriminella relationer bland avskummen som finns där ute? Då tror ni väldigt fel för dessa parasiter ser till varandras bästa och värsta -> se på vad som hände med ”bröderna”(Kastrat* & Job*) som skulle dö och döda för varandra.

Ni är svin som kostar samhället väldigt mycket pengar som vi som skattebetalare behöver betala för. Träffa gärna varandra ute i en skog och kom inte ut i samhället igen.

Splittringen kom pga just det du skriver.
kastratis gjorde grovjobbet där ute medans eddie tog 90% av cashen...hans tjej fick mer cash än albanerna trots att dom stod för grovjobbet..där har du sprickan...

men spelar roll när snuten sen tog i princip alla cashen och hela familjen sitter på kåken..exet spenderar väl cashen med någon annan snubbe nu går ryktet...så ni som runkar till södra ni borde sakffa andra förebilder ingen här lyckades alla fick den i röven...specielt ..host host....LIVSTID
Citera
2021-08-07, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
kastratis gjorde grovjobbet där ute medans eddie tog 90% av cashen...hans tjej fick mer cash än albanerna trots att dom stod för grovjobbet..där har du sprickan...

men spelar roll när snuten sen tog i princip alla cashen och hela familjen sitter på kåken..exet spenderar väl cashen med någon annan snubbe nu går ryktet...så ni som runkar till södra ni borde sakffa andra förebilder ingen här lyckades alla fick den i röven...specielt ..host host....LIVSTID

Om du skall lyckas, så kan du inte fokusera på både pengar och våldsdåd samtidigt som du skall undkomma polis och allmänhet. Där såg Eddi* sin chans att uppriktigt stjäla pengar ifrån sina kompanjoner (hänvisar till peningtvättsmålet) där man lurar sin yngre bror samt dess anhängare till att utföra ”skitgörat”.

Det handlar inte om att lyfta fram någon som stor eller stark, utan det som är fakta-> det som framgår av FUPar samt flashbackare genom åren som från start vart med i trådarna och kommit med fakta!
Utan att lägga sig sida vid sida med dessa avskum!
Citera
2021-08-07, 11:50
Medlem
HomelessGs avatar
Vart är den här bilden de skickat runt på ghost/encro till varandra på den mördare kroppen. Ingen som har sett den eller har den och kan ladda upp?

Tack på förhand
Citera
2021-08-07, 13:33
Medlem
Jämför inte Eddies ekonomi med juden i Malmö för det är skrattretande. Juden sitter på mer än 20 mille och styr mesta dels allt som sker i Malmö medans Eddie kan inte ens styra Biskopsgården. Jobe behövde 16 pers för ett mord på en som inte ens var deras target Alla skrattar åt dom och inte konstigt att dom bara har "M" falangen i Frölunda som vänner för speciellt dom är kända i undre världen för o vara råttor
Citera
2021-08-07, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Sant men att Blerim är död är pga av att de gav sig på Attila (antagligen) så albanerna är ju inte oskyldiga.

Sen vem som sprängde bilen med Edis och barnet och handgranaten vet vi inget om det är inte säkert att de visste att barn skulle dö.

Jag vet inte vad det är som är oklart.
Sammanfattningsvis är alla inblandade omoraliska och då slutar det så här. Attila är faktiskt den som haft mest moral märkligt nog. Ja förutom att han golade då....
Citera
2021-08-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Sant men att Blerim är död är pga av att de gav sig på Attila (antagligen) så albanerna är ju inte oskyldiga.

Sen vem som sprängde bilen med Edis och barnet och handgranaten vet vi inget om det är inte säkert att de visste att barn skulle dö.

Jag vet inte vad det är som är oklart.
Sammanfattningsvis är alla inblandade omoraliska och då slutar det så här. Attila är faktiskt den som haft mest moral märkligt nog. Ja förutom att han golade då....

Hur kan man vara en människa med moral när man aktivt väljer att ta kontakt med polisens informatörsverksamhet >FRIVILLIGT<, att använda det ordet är skrämmande. Mig veterligen så förekommer enbart sådana ord i filmer som Johan Falk. Atill* sträckte sitt slag långt under bältet innan han ens blev aktuell i *konflikten*.

Här finns ingen med moral lika svin leker bäst, men vi kan väl vara överens om att Om Job* inte skulle motarbeta Kastrat* i deras samarbete så skulle det vart (sorgligt nog) det idag starkaste gänget som finns i Sverige!
Citera
2021-08-07, 15:15
Medlem
Citat:
Hur kan man vara en människa med moral när man aktivt väljer att ta kontakt med polisens informatörsverksamhet >FRIVILLIGT<, att använda det ordet är skrämmande. Mig veterligen så förekommer enbart sådana ord i filmer som Johan Falk. Atill* sträckte sitt slag långt under bältet innan han ens blev aktuell i *konflikten*.
Attila var "medelsvensson" (i detta fallet) som utpressades och kontaktade polisen vad fan är det du inte förstår? Kastratis försökte tända eld på en anhörigs till hans hus då har man gått över gränsen
Citera
2021-08-07, 15:16
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:

Här finns ingen med moral lika svin leker bäst, men vi kan väl vara överens om att Om Job* inte skulle motarbeta Kastrat* i deras samarbete så skulle det vart (sorgligt nog) det idag starkaste gänget som finns i Sverige!

Ja Herre gud, som han skyller bort ifrån sig själv. Och drar och golar ner in sin egen systersson som säkerligen hade gått fri annars. Och som hade väldigt lite med allt att göra...

Är det någon som förtjänar livstid i hovrätten är det At*la.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in