2021-08-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Småbebisarna i Södra som visar vad komma skall närmaste 3-8 åren innan de flesta av dom antingen skakar galler, döda eller försvårat livet för sig själva bortom ev reparering:

https://youtu.be/lmLdxrOAInw

Låten svänger lite. Han har talang att lyckas inom sim gebit om allt går hans väg.

Gbg-kulturen är som sagt mkt för gäng, ha namn osv.

Nu verkar både öst & väst sno mkt inspiration från USA och då främst drillscenen och så.

Småbarnen har börjat gangbanga även i större utsträckning. Fenomen som var okända för den samlade förortsscenen för bara 10 år sedan.

Ni snor raggar- och bilkultur från USA. De segregerade förortsbarnen ser igen sig själva bland den afroamerikanska kulturen. Man känner igen sig i olika "ghetto"kulturer vart de än från jorden det kommer ifrån. Men svårare att relatera med rikemansbarnen bara några km bort.

Btw, såg häromdagen en svensk ungdom köra epa och pumpa svensk gangsterrap på högsta volym. Så fenomenet kryper allt närmare er även. Vad ska den hysteriske svensken säga då? Förmodligen gnälla och lugna ner sig själv att det är val om X antal år.

Ibland tänker jag vi blattar har kommit till Sverige att skaka om er lite (på ett mer filosofiskt plan). Och det gör vi ju sannerligen.

Edit:
Vissa av Kastrati-anhängarna slänger ur sig Ad Hominem på löpande band för jag tar upp Kastratisläktens informatör- och underrättelseverksamhet hos Göteborgspolisen. Men säg då till mig var inte Berat söndertraddad på Blerims Jenaza? Till den grad att dom fick skicka hem han i olika omgångar. Har man väl börjat knäppta tramadol är det svårt sluta. Med hans prekära situation skulle jag tippa han gått ner sig helt i traddträsket. Om så är fallet må Gud hjälpa han.

Tror åter det är Adrian Och Kastriot Kastrati s dåliga karma som smittar av sig på han. Dom där snubbarna är som en rabiesangripen räv inuti sina mörka, smutsiga falska själar. Någon gemene man kan enkelt få en känsla för när man hör dom prata i ljudupptagningarna hos polis och åklagare.

Hahahahahaha , DU LÄNKADE NYSS TILL EN EGENDOMLIG GOLBÖG , C3 - södras stolthet , aka rami kanfouad, golade ner sina vänner så grovt att det hördes på andra änden av jorden , du måste börja ta o gå på researchutbildningar ….

Ser att du dessutom snappat upp att Berat käkar tradd genom förhören på tingsrätten . Några funderingar kring om det var felaktig information han gav för att kunna styrka sin ”minns inte” tes.. eller har du någon fakta som man missat ?

Adrian och kastriots dåliga karma verkar vara bra för dom , uppfattningen är att de har bre brytt sig särskilt mycket om åsikter och gjort sin grej . Verkar ha funkat för dom .
Citera
2021-08-06, 21:10
Medlem
Mycket snack om golbög hit och dit.Adrian golade bort sina fiender medans södra golar ner sina vänner.vilket är värre vet jag inte?Hursomhelst så står Eddi Jobe bakom två barnamord,han har anstiftat barns död och flertalet oskyldigas liv.Han är det största svinet i modern historia!Han har ingen heder den smutsiga halv b@bianen.Jag har kontaktat fler tal häxdoktorer(mästare av svart magi)som skall förbanna honom och hans familj till det allra värsta!Vet ej ifall det funkar men försöka kan man alltid göra.Jag klarar inte av att veta att en barnamördare,mördare inte har livstid eller är död än.Jag önskar verkligen denna samhälls parasit det värsta för allt ont han gjort folket.!
Citera
2021-08-06, 21:39
Medlem
Eviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToniApa
Mycket snack om golbög hit och dit.Adrian golade bort sina fiender medans södra golar ner sina vänner.vilket är värre vet jag inte?Hursomhelst så står Eddi Jobe bakom två barnamord,han har anstiftat barns död och flertalet oskyldigas liv.Han är det största svinet i modern historia!Han har ingen heder den smutsiga halv b@bianen.Jag har kontaktat fler tal häxdoktorer(mästare av svart magi)som skall förbanna honom och hans familj till det allra värsta!Vet ej ifall det funkar men försöka kan man alltid göra.Jag klarar inte av att veta att en barnamördare,mördare inte har livstid eller är död än.Jag önskar verkligen denna samhälls parasit det värsta för allt ont han gjort folket.!

Barnen, är det de som blev drabbade av bilbomb och handgranat? Så fruktansvärt rått.
Citera
2021-08-06, 21:47
Medlem
Har under flera års tid varit en trogen flashbackare, har följt alla dessa trådar gällande biskopsgården med omnejd och invandrarasens härjande ute i det svenska samhället.

Job* och Kastrat* är en för mig och många andra en väldigt konfus konflikt, ingen varken här eller många ute på gatan veterligen förstår vad som orsakat den så kallade ”upplösningen” inom det södra nätverket.

Anledningen till att jag var tvungen att flika in är den simpla anledningen av sådan art att dessa tillsammans utgjorde ett av det farligaste nätverket i Sverige, ingenting att ta till sig stolthet för (svin hela högen enligt mig) men vi kan åtminstone komma överens att vi förhåller oss till det faktum som finns då jag och många med mig har förstått att det förekommer skrivelser ifrån båda sidorna som är icke relevanta i förhållande till vad som skall diskuteras i tråden.

Det som är faktum och det som framgår av underrättelser tillsammans med förundersökningar och domar som fallit under åren så är det snabbt konstaterat att Kastrat* har bistått Job* i att bli det som kallades Södra Nätverket då det hela florerade kring att, Kastrat* var dem som gav sig på alla motståndare med huvudet före medan Job* fick vara ett ansikte utåt, då Eddi* (Fifty) Job* hade fått talets gåva och fick sköta snacket med både fiender och allierade. Vad som förekom i de samtalen vet varken jag eller någon annan här men! *spekulation* > Kan det vara att han försökte lyfta sig själv som att vara den som gjorde ”muskelarbetet”? För mig och andra insatta veterligen så var det främst Bera* och Adria* som var de som syntes mest och även dirigerade Eddi* i vad som skulle sägas till andra kriminella avskum.

Vi som faktiskt står utanför konflikten tycker att det är löjligt att ta det till flashback då man ser att det pågår en fruktansvärd vilseledning. Kan det vara så att vissa användare använder tråden för att lyfta sig själva som kriminella avskum, eller försöker förstöra kriminella relationer bland avskummen som finns där ute? Då tror ni väldigt fel för dessa parasiter ser till varandras bästa och värsta -> se på vad som hände med ”bröderna”(Kastrat* & Job*) som skulle dö och döda för varandra.

Ni är svin som kostar samhället väldigt mycket pengar som vi som skattebetalare behöver betala för. Träffa gärna varandra ute i en skog och kom inte ut i samhället igen.
Citera
2021-08-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
Barnen, är det de som blev drabbade av bilbomb och handgranat? Så fruktansvärt rått.

Fast sanningen är ju att bilbomben betalades och uppfanns med eddies hjälp och granaten kastades väl nån som det står tidigare i tråden som dog för länge sen .
Senast redigerad av Silenceikillyou 2021-08-06 kl. 22:16.
Citera
2021-08-06, 22:55
Medlem
När jag lyssnar på ahmeds förhör sätter han folk på donik*s adress varför skulle Berat hyra där är inte hon tillsammans med Selman har alla dessa kvinnliga medlemmar skökat runt med varsin enemy. Javier va väl argsons vän kerem är väl från backa How to kill your enemy varför är alla gängmedlemmar inkluderade kvinnorna vart ligger deras heder till deras allierade undra hur det ser ut som deras familjerfester ser på fup på Blerim snap han har kontakt med aradel Amanda ( min grabb har henne på snap ) Mohamed sarhans fru det där är kahba elit hon
Citera
2021-08-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matteusevangeliet
När jag lyssnar på ahmeds förhör sätter han folk på donik*s adress varför skulle Berat hyra där är inte hon tillsammans med Selman har alla dessa kvinnliga medlemmar skökat runt med varsin enemy. Javier va väl argsons vän kerem är väl från backa How to kill your enemy varför är alla gängmedlemmar inkluderade kvinnorna vart ligger deras heder till deras allierade undra hur det ser ut som deras familjerfester ser på fup på Blerim snap han har kontakt med aradel Amanda ( min grabb har henne på snap ) Mohamed sarhans fru det där är kahba elit hon

Du verkar vara en som är ur vettet, du ställer en fråga som du sedan svarar på med spekulation? Varför skulle inte Ahmed sätta någon på den adressen, dessutom om du hade läst FUPen i ärendet så är det väldigt uppenbart (även från oss utomstående) att Ahmed ljög väldigt mycket och antagligen knarkade ner sig istället för att verkligen spana.

Hade man bedrivit den spaningen som påstås (till fullo) så hade man garanterat klippt dessa Kastrat*s tidigare.

Säga vad man vill men det verkar inte som om dom levde begränsat och ”gömde” sig.
Citera
2021-08-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintsUniverse
Du verkar vara en som är ur vettet, du ställer en fråga som du sedan svarar på med spekulation? Varför skulle inte Ahmed sätta någon på den adressen, dessutom om du hade läst FUPen i ärendet så är det väldigt uppenbart (även från oss utomstående) att Ahmed ljög väldigt mycket och antagligen knarkade ner sig istället för att verkligen spana.

Hade man bedrivit den spaningen som påstås (till fullo) så hade man garanterat klippt dessa Kastrat*s tidigare.

Säga vad man vill men det verkar inte som om dom levde begränsat och ”gömde” sig.

Ut vettet jag undrar skulle Berat bott i en lägenhet där selman kan befunnits sig i ett förhållande med donik* men att han knarka är ingen surprise kanske därav
Citera
2021-08-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ut vettet jag undrar skulle Berat bott i en lägenhet där selman kan befunnits sig i ett förhållande med donik* men att han knarka är ingen surprise kanske därav

Troligtvis skulle inte Bera* bo i en lägenhet som fienden bott i det har du rätt i. Men undra om Donik* fortfarande är tillsammans med Selm*n har du någon uppdatering gällande det?
Citera
2021-08-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintsUniverse
Troligtvis skulle inte Bera* bo i en lägenhet som fienden bott i det har du rätt i. Men undra om Donik* fortfarande är tillsammans med Selm*n har du någon uppdatering gällande det?

Jag har några källor jag pratar med just nu som har vet mer om dem här hör att Selman är på volta
Citera
2021-08-06, 23:47
Medlem
Citat:
Jag har några källor jag pratar med just nu som har vet mer om dem här hör att Selman är på volta

Lite off topic- men kan såklart vara bra att veta!

Skulle du kunna kika med dina källor gällande nya samarbeten i biskopsgården gällande dessa avskum?
Citera
2021-08-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molonk
Är det södras yngre som ofta hänger utanför 4-gott vid lilla bommen?

Tror att du möjligtvis refererar till vår ''tillfälliga'' samhällsbelastning alltså afghaner. Södras yngre står vid kiosken i Vårväderstorget och skrämmer bort de vanliga invånarna från att handla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in