2021-08-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silenceikillyou
Ja möjligheten finns men 18 år och som golare i ett fängelse , hotell eller inte FRIHETEN är det som saknas , såg en dokumentär om fängelset i Stavanger som skall vara det lyxigaste i världen , ändå sa killen där att - visst är det fint men friheten är finare . Tingsrätten ansåg inte han bara i direkt fara . Han har ändå ballar av stål som erkände allt 🤦🏼

Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Om han får 18 år är allt glömt sen efter de 12 åren när han kommer ut eller vad han fick.

Oavsett vilket SÖDRA har gjort mest resultat. Oavsett vad jag eller någon annan tycker.

Hur kan man ens misslyckas att "bara" mörda 2 personer när de sköt alla på krogen???

Edis A-"ELITNIVÅ"!

Får han tidsbestämt i HovR har han ju även narkotikadomen att avtjäna så det kan ju ändå bli mer än 18 år i och med att det blir två domar. Förvisso aspirationsprincipen men det är så pass långt emellan domarna ändå och så skild brottslighet.
Citera
2021-08-03, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Shieeet du skojar?? Är Helena 50+?

Är det med hon han har ungen med eller?

Trodde det var värsta unga katten så som Attila fastnat å pratar...

Och? Jennifer Lopez är 52. Helena är milf
Citera
2021-08-03, 01:19
Medlem
diakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idlehands
Och? Jennifer Lopez är 52. Helena är milf

Attila är heeelt torsk iaf. Han håller på dör i häktet. Snubbens törst efter den ponanin skicka tre på livstid å dela ut 70-80 år.

Kan man se ngn bild ngnsrans på den milfen? Kanske om man reggar sig på linkdin eller?
Citera
2021-08-03, 02:34
Medlem
diakos avatar
Så här säger alltså Kastriot Kastrati i polisförhör om färgade människor!!

Karamo Fatty: Kastriot berättar att de känner varandra sedan flera år tillbaka men att han

avskyr honom och att han ser ut som en apa och att han hatar honom på grund av hans

utseende. Han vet inte om något smeknamn på honom men han själv brukar kalla Karamo för
apan.

Fup sid 482.

Det är bara att hålla tummarna och be en bön att någon maskerad afrikan med lite stolthet pucklar på denna lilla golbögegris. Någon yngre från Biskop kanske??! 🙏🏼🙏🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼
Citera
2021-08-03, 05:09
Medlem
diakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idlehands
https://imgur.com/a/FrgL1hN - Här har du några ledsna Kastratis

Fy f-n vilka vidriga råttor dessa "människor" verkar vara.

Vart är ert minne om den oskylidige lille 6 åringen som ni Adrian och Kastriot kastrati sprängde upp i småbitar?! Varför berättar ni ingenting om det? Varför??!!!!

Så satans fula i förhören att magen vrider sig. Det här får all anständigt folk i Gbg ta på sig. Hur kan man ha sådana typer gå runt i staden??!

Må karma hinna ikapp er en dag och leverera årtusendets feeeetaste örfil på era griskinder.

Spränga upp oskyldiga småbarn kan ni men så fort eran horknullarpappa får det lite hett om öronen så ska ni sära på benen för polisen.

Det gick inte så bra att leka gangster va grabbar. Och nu har ni fått eran kusin dödad.
Citera
2021-08-03, 05:43
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Här har ni nog Helena, hon har en bakgrund som tennisspelare på elitnivå och spelar numera padel: https://www.imago-images.com/sp/0048472762

https://ligaspel.se/player/14406/
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2021-08-03 kl. 05:46.
Citera
2021-08-03, 06:55
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Äckliga dessa albaner verka vara !!!
Som det skrevs innan gällande sprängningen på en litet barn på 6 år .
Som dessa albaner sjöng i rätten hit efter hit låtar . Hela högen är golare även från dom andra sidan också .
Men dessa albaner äcklar mig extra mycket .vilka äckliga parasiter asså ..
Spränger en sex åring och sen gråter i rätten .

Lyssna alla Flashbackare dessa horungar är inga riktiga albaner för det albaner agerar inte på det här sättet .jag känner en hel del albaner och dom jobbar tyst hela vägen!

Men dom södra oxå snitchar !!!
Alla snitchar nu förtiden .
Snitcharnastid !
Nä men seriöst är man med i leken så får man tåla reglerna .
Man kan inte söka hjälp från polisen så fort man ligger i underläge.

Men dessa albaner kommer att råka illa ut det så det brukar sluta …
Många av dessa grabbar kommer nog vilja på ett eller annat sätt släcka fler av dessa albaner och bara för man får fängelse så är inte resurserna slut .. tvärtom finns alltid folk som är skyldiga tjänster brukar vara så
Men fan va äcklig av albanerna åter igen smutsigt att ställa upp så som dom gjorde i tingsrätten
Citera
2021-08-03, 08:16
Medlem
Får bilden av att Karamo och Jallow är en farlig kombo. Karamo var nog den som hade ambitioner att klättra och göra stora pengar. Killen han försökte göra affärer med bakom sina kompisars ryggar satt ju på duktigt mycket kola.

Adrian Gashi är inte det namnet taget? Undrar om han har en bakgrund från Uppsala? I så fall är han ju tidigare dömd för våldtäkt. Kvinnan som blev våldtagen begick senare självmord.

Adrian Gashi hette alltså tidigare Granit Nito Rashica.

(FB) Granit Nito Rashica dömd för 3 år gammal våldtäkt i Uppsala
Citera
2021-08-03, 08:18
Medlem
Jag vill veta allt om personen Karamo Fatty. Kan någon berätta lite om honom?
Citera
2021-08-03, 08:57
Medlem
diakos avatar
Om det nu är samma parasit så är Adrian Gashi förutom kolatorsken atilla cans största huvudspöke även rådgivare och nestor åt de sorgliga figurerna i Kastrati släkten.

Det är inte en tillfällighet t ex att den nermejjade Blerim Kastrati träffar Adrian Gashi kl 16.00 strax innan den tidigare tas av daga.

Vad dom diskuterade vet bara Adrian Gashi och ngt vi bara kan sia om. Men enligt Attila så är denne mannen som är spindeln i nätet när Berat och Adrian försöker pressa honom på den inbillade böteslappen om 2 miljoner kr.

Säger något om kastraifamiljens moraliska kompass att ha en våldtäktsman som rådgivare och nestor.

Verkligen sorgligt fall du länkade till. Må hon få rättvisa i endera formen.

Hur det blir Och utvecklar sig mellan H*lena N*rdw*ll samt denne parasit Adrian Gashi känns mer och mer som en angelägenhet för allmänheten.

Man undrar ju onekligen varför dessa Kastrati är så satans fula och ser så vidriga ut utvändigt till sina fula grisutseenden. Det börjar luta allt mer åt att deras ansikten och dom fasansfulla skepnader de kommit att ta symboliserar och manifesterar lite av all den smuts och ondska som dom verkar ha inneboendes i sina vidriga och smutsiga själar.

Karma är inte klar med dessa grabbar. Inte på långa vägar.
Citera
2021-08-03, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Hur är du inte avstängd ännu? Snälla håll käften. Du är så jävla efterbliven.
Bra argument du har. Det jag skrev stämde hur som helst. Tillhör du dom i Backa som blev överkörda ha ha ha

Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Får han tidsbestämt i HovR har han ju även narkotikadomen att avtjäna så det kan ju ändå bli mer än 18 år i och med att det blir två domar. Förvisso aspirationsprincipen men det är så pass långt emellan domarna ändå och så skild brottslighet.
Jo jag vet men min poäng var att det är så lång tid han ska sitta oavsett att jag inte tror han kommer ha en hotbild mot sig. De här killarna tänker liksom 24 h framåt
Senast redigerad av Vanligman 2021-08-03 kl. 09:23. Anledning: Tillägg
Citera
2021-08-03, 09:57
Medlem
Jag anser att väldigt många här bör skämmas!Har också vid flertal gånger hängt med hatkommentarerna jag erkänner men efter många om och men har jag gjort en drastisk förändring i det här.Mammor och anhöriga har förlorat söner i väldigt långa fängelsestraff och andra sidan förlorat sin son i ren avrättning!Vad har nån av dessa sidor vunnit?Ingenting!Endast sorg!Vi får aldrig glömma att dessa individer en gång i tiden växt upp med varandra.Det är föräldrarna som lider,föräldrarna som är oskyldiga!Jag kan inte ens föreställa mig hur det hade känts om min son blev avrättad eller åkt in på livstid,bara tanken skrämmer mig!Däremot så tycker jag att Sebastian förtjänar livstid den lilla byrackan,för pengar så valde han att anstifta ett mord på sin f.d bästa väns storebror.Vad ja förstått så var Sebastian och Berat bästa vänner sen barnsben och Berat har fått göra otaliga år för den familjen i fängelse!Så snabbt det blev tal om pengar så agerade Sebastian och av den anledningen så förtjänar han att aldrig sätta sin fot i det fria mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in