2021-08-06, 08:51
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapshata
Du är antagligen helt efterbliven om du tror på det du själv skriver.

De som skjuter är gängmedlemmar eller springpojkar, som skjuter mot andra gängmedlemmar eller springpojkar. I detta fallet har två oskyldiga tonåringar blivit skjutna, antagligen på grund av att de bar på en luvtröja med uppdragen luva.

Det enda skrattretande här är folk som dig som inte har en aning om någonting men ska komma och leka smart/rolig när en oskyldig 15 åring blivit skjuten. Hade denna 15 åringen varit svensk, så hade du och andra grisar som dig inte kommit med sådana inlägg.

Dom är nog inte så oskyldiga ska du se
Citera
2021-08-06, 09:10
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Så jävla självklart i vår värd tycker vår generation iaf. Vad politikerna tycker skiter jag fullständigt i, men jag hoppas att det är dem som skjuts ihjäl nästa gång.
Regeringen ska dö!

Det är Bildt och Reinfeldt som bär största skulden. Innan 1991 och Jugoslavienkriget var det kontroll över invandringen.
Citera
2021-08-06, 09:13
  #207
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Nåja båda överlever tydligen. Nästa vecka kan klanerna registrera assistansbolag åt dessa och tjugo arbetslösa har vips gått från bidragsberoende till meningsfullt arbete.
Haha, säga vad man vill...men kaoseriet höjer faktiskt BNP!
Citera
2021-08-06, 09:15
  #208
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
Alltså.. det finns en gata där som heter Prickskyttegatan. Oslagbart.
Inte så konstigt om du kunde något om området..

hint - Garnisonen

kolla även andra gator, luftvärnsgatan etc
Citera
2021-08-06, 09:40
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapshata

Det enda skrattretande här är folk som dig som inte har en aning om någonting men ska komma och leka smart/rolig när en oskyldig 15 åring blivit skjuten. Hade denna 15 åringen varit svensk, så hade du och andra grisar som dig inte kommit med sådana inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel666
Dom är nog inte så oskyldiga ska du se

Enligt SVT-morgon så är de skjutna ”kända av polisen”.

Undrar vad de menar med det?
Citera
2021-08-06, 09:44
  #210
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Enligt SVT-morgon så är de skjutna ”kända av polisen”.

Undrar vad de menar med det?
Enligt Polisen så är de misstänkta 1 eller flera personer.

Måste vara riktiga smartskaft där hos Polisen.
Citera
2021-08-06, 09:49
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Enligt Polisen så är de misstänkta 1 eller flera personer.

Måste vara riktiga smartskaft där hos Polisen.

Helgardering, då blir det inte fel....... vissa polisuttalande är verkligen korkade
Citera
2021-08-06, 09:58
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Det här är resultatet ifrån feministernas hat mot den svenska hemmafrun, sedan 50 år tillbaka. Feministpropagandan har mer eller mindre tvingat unga kvinnor ut i arbetslivet och så kallat självförverkligande, därav den vikande svenska demografin, vilket i sin tur ”legitimerat” massinvandringen.

Försök sedan och föreställ dig vad som ligger i startgroparna nu när invandrarna gått om svenskarna i befolkningstillväxten!
Alla rika länder minskar barnafödandet, se ex. Qatar och förenade Arabemiraten där det föds under 2 barn per kvinna. De sysslar inte med massinvandring ändå, (inga som får stanna permanent iaf) uppenbarligen är det bara Europa som ska förstöras..
Citera
2021-08-06, 10:00
  #213
Medlem
Relevants avatar
Ska ha varit ett rån i berga vid 15 tiden innan skjutningen, hör det ihop? Med tanke på hur många vittnen det är kan det inte ha varit speciellt planerat.
Citera
2021-08-06, 10:07
  #214
Medlem
Har vi några som helst aningar om vilka dom oskyldiga stackars små barnen är? Jag har sett något namn (inte bekräftat) eller måste jag gå till "apberget" ( för er som inte bor i närheten är det trappan upp till Folktandvården i Berga Centrum där alla dessa KTH studenter sitter på dagarna) och räkna vilka som saknas? För vi har väl inte blivit av med någon på dom gröna knark cyklarna...nej menar elcyklarna.... . Dom ska ju ha nån cred för att dom lyckades samla så mycket burkar att dom hade råd att köpa elcykel
Citera
2021-08-06, 10:11
  #215
Medlem
Tänk om vi faktiskt har en ny laserman?

Ingen som tänkt tanken?
Citera
2021-08-06, 10:20
  #216
Medlem
negrofobens avatar
Inga namn ännu på de skjutna blattarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in