Har vi några som helst aningar om vilka dom oskyldiga stackars små barnen är? Jag har sett något namn (inte bekräftat) eller måste jag gå till "apberget" ( för er som inte bor i närheten är det trappan upp till Folktandvården i Berga Centrum där alla dessa KTH studenter sitter på dagarna) och räkna vilka som saknas? För vi har väl inte blivit av med någon på dom gröna knark cyklarna...nej menar elcyklarna....

. Dom ska ju ha nån cred för att dom lyckades samla så mycket burkar att dom hade råd att köpa elcykel