Citat:
Ni slänger er med uttrycket golare hit och golare dit. Det är skillnad på att inte kunna hålla sin story eller kunna parera alla åklagarens frågor till 100% och på att gola ned sina närmaste medvetet. Doudou Jallow är lojal. Det kan bland annat ses i hur han försvarar Sebastians position och veto i encro-chattarna, på hans kontaktnät och den roll han haft i södra. För att inte tala om dom grejer han gjort för södra tidigare.
Han har också konsekvent vägrat kommentera vad någon annan gjort och "pratar bara för sig själv"
Han är en av de vassare i den här bunten, men hans största problem är i min mening kombinationen att han TROR att han är mycket vassare än vad han egentligen är samtidigt som han är extremt offensiv. Han blir provocerad och villar bort sig från sin story.
Angående förhören som las upp med Eddie för att visa på att han var en golare, ni menar att han golar för att han pekar ut snubben Jerry som ägare till garaget? En snubbe som inte är med i södra och som blivit uttnyttjad som ett redskap?
Vad tror ni? Att det här är 90-talet och mc-gäng? Att dom ska sitta där med armarna i kors och vara helt tysta hela vägen annars är man en golare? Den lojalitet som räknas är till den närmaste kretsen, Eddie skiter i Jerry med garaget på samma sätt som han skiter i springisarna i biskop. Jag säger inte att det är rätt, men spara ordet golare till Atila.
Att Susanne ringer polisen när Elias pucklar på henne, eller att Elias som är för nedpundad för att ens ha kapaciteten att vara nånting för södra har pratat brevid mun när han är hög som ett hus - ska hållas upp som bevis för att hela södra är golare är inte relevant i min mening.
Han har också konsekvent vägrat kommentera vad någon annan gjort och "pratar bara för sig själv"
Han är en av de vassare i den här bunten, men hans största problem är i min mening kombinationen att han TROR att han är mycket vassare än vad han egentligen är samtidigt som han är extremt offensiv. Han blir provocerad och villar bort sig från sin story.
Angående förhören som las upp med Eddie för att visa på att han var en golare, ni menar att han golar för att han pekar ut snubben Jerry som ägare till garaget? En snubbe som inte är med i södra och som blivit uttnyttjad som ett redskap?
Vad tror ni? Att det här är 90-talet och mc-gäng? Att dom ska sitta där med armarna i kors och vara helt tysta hela vägen annars är man en golare? Den lojalitet som räknas är till den närmaste kretsen, Eddie skiter i Jerry med garaget på samma sätt som han skiter i springisarna i biskop. Jag säger inte att det är rätt, men spara ordet golare till Atila.
Att Susanne ringer polisen när Elias pucklar på henne, eller att Elias som är för nedpundad för att ens ha kapaciteten att vara nånting för södra har pratat brevid mun när han är hög som ett hus - ska hållas upp som bevis för att hela södra är golare är inte relevant i min mening.
Ja ja ja men nu är det så att ” inom den kretsen ” så pekar man inte ens ut medgärningsman även om man ej bryr sig ! Vadå tror du då någon bryr sig om någon , ja men hello dåså gott folk om ni ej bryr er om nån det är det uppenbarligen okej . Lägg av ! Att Sussi ringer polisen 👮♀️ njaaa problem ligger inte i det , problemet låt i att elias ens kände att han kunde puckla sin egen mamma . Dysfunktionell familj . Rätt ska vara rätt !
Ang dodo - ja väldigt lojal . Erkänt han är en av encro användere . Väldigt lojalt och uttänkt - tack dodo för att du bekräfta användning av encro
Genom att erkänna din egen användare på så sätt även bekräfta konversationer som ägt rum . MYCKET SMART !
Senast redigerad av Silenceikillyou 2021-08-05 kl. 20:44.
Senast redigerad av Silenceikillyou 2021-08-05 kl. 20:44.