2021-08-05, 23:35
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Kort version:
Fyra tydliga observationer vi har om de som identifierar sig själva som ”anti-rasister” gemensamt gör:

1. Stöttar icke-vit massinvandring till västvärlden
2. Ser det som positivt att vita börjar mixa med icke-vita.
3. Höjer alltid upp icke-vita grupper och pratar samtidigt alltid negativt om vita.
4. Svartmålar alla som vill att vita ska leva vidare.

Detta visar på att man inte är neutral eller inte bryr sig, eller att man ”bara” är emot ”rasism”, ”hat” eller förtryck. Det ser snarare ut som man egentligen bara är antivit.

De kan lätt motbevisa anklagelser om att de skulle vara antivita genom att bara vara tydliga med att de vill att vita ska leva vidare, men få av dem gör det.

.................................................. .................................................. ................................
För de som vill ha mer en beskrivande text om vad jag syftar på;
Lång version:

1. Något som förenar de som kallar eller ser sig själva ”anti-rasister” är att de alla vill ha en obegränsad invandring till alla länder på jorden där vita utgjort eller utgör majoriteten av befolkningen. Vilket leder till att vita människor i dessa länder blir i minoritet förr eller senare.

2. Samma personer ser det som något ”gott” och tecken på progression om vita människor väljer att skaffa barn med icke-vita. Många är även öppna om att deras dröm är en framtid där ”alla” blandas, alltså alla människor i vita länder blandas med de icke-vita som kommer in. Om Afrika och Asien fortsätter att vara homogent, så är det mindre viktigt.

3. De som kallar eller identifierar sig själva som ”anti-rasister” har en tendens att alltid säga något mer eller mindre negativt om vita människor. Vissa säger det på ett milt sätt, andra kan vara mer svulstiga i sina uttryck och ösa på med negativa historier om hur vita har hållit på med all djävulskap i historien, exempelvis slaveri och kolonialism. Att vita människor än idag på grund av sin vithet får andra folkgrupper att må dåligt genom att neka dem chans till arbete exempelvis. Samtidigt skryter gärna de som kallar sig själva för ”anti-rasister” om hur andra grupper är så pass mycket bättre, snyggare och smartare än oss vita, och de tycks de inte ha några hämningar för att i huvudtaget. Att det är icke-vita människor vi har att tacka för vårt välstånd och allt vi uppskattar idag i former av mat och annat.

4. Alla vi som vill att vita ska få leva vidare blir svartmålade som ”högerextrema” ”rasister”, ”fascister”, ”nazister”, ”främlingsfientliga”, ”småsinta”, ”bakåtsträvare”. Man vill helt enkelt få oss att framstå som extremt dåliga människor för att vi vill att vårt folk ska få existera i framtiden.

Vidare vill de som kallar sig själva för ”anti-rasister” gärna prata om att det de egentligen kämpar emot är förtryck, hat och ”rasism” mot andra grupper, men de fokuserar endast på vita människors rasism, ignorerar eller tycker inte rasism ifrån icke-vita är lika viktigt. De motarbetar endast vita människors reaktion till att vita ska tvingas till minoritet i våra egna hemländer, och de står för alla dessa fyra punkter som leder till en värld utan vita människor.

När vi observerar allt detta, så drar vi konklusionen att man inte är emot ”rasism” i sig, man är inte emot förtryck i sig i alla sina former oavsett vem som förtrycker vem, man är helt enkelt bara emot vita människor och önskar en värld utan vita människor.

När man väl konfronterar de som kallar och ser sig själva som ”anti-rasister” om de vill ha en värld utan vita människor så är de få av dem som svarar ”nej, naturligtvis är det inte det jag vill, jag vill bara (…………….).”
Det är egentligen väldigt lätt för dem att bara svara att de absolut inte vill att vita tvingas till minoritet i våra hemländer och blandas bort. Vi ser att de verkar obekväma att få den frågan och vill istället påstå att frågan är svartvit och löjligt ställd eller att det är ”falsk dikotomi” att ställa en sådan fråga.

Samma personer kan tycka att det är fullt rimligt att ställa raka frågor till en invandringskritiker om de är islamofober eller homofober, och förvänta sig raka svar. När en invandringskritiker börjar dansa runt frågan och prata om annat tolkar man det som att han/hon egentligen bara är en rasist som inte är ärlig om det. Men när man frågar dem själva raka frågor om de har något emot vita människor eller om de vill att vita ska leva vidare som folkgrupp i framtiden så slingrar de sig oftast själva. Vanligt är att de påstår att de ”inte bryr sig” vilket vi definitivt ser att de gör eftersom de motarbetar oss som vill att vita ska leva vidare. Om det är äkta neutralitet så bryr man sig varken om vita tvingas till minoritet och utrotas eller lever vidare och ska inte hålla på och tjafsa, argumentera eller svartmåla personer som vill att vi ska leva vidare. Ibland kan de även vara fräcka nog att säga att vita inte existerar (samtidigt som de tidigare kanske tagit upp negativa saker om vita, exempelvis att vita koloniserat och haft slavar). Det vanliga är att de har olika sätt att slingra sig på och har helt enkelt svårt att bara säga att vara tydliga med att de vill att vita ska existera i framtiden.

Kan det vara för att vi hittat en öm punkt, att de egentligen inte är ”anti-rasister” som de gärna vill framstå som, att det egentligen bara är en mask och att bakom denna mask döljer sig en person som helt enkelt bara är anti-vit?
Senast redigerad av RobertEriksson99 2021-08-05 kl. 23:37.
Citera
2021-08-05, 23:58
Medlem
M.Labingis avatar
Vi motarbetar er av ett skäl, och det är att vi vet om vad som hände förra gången ni hade makten över ett antal länder i Europa. Det blev ett stort krig, faktiskt det största krig som mänskligheten någonsin utkämpat. Det byggdes upp hemska dödsläger där människor massmördades för att de hörde till "fel folkgrupper". Bara i Treblinka mördades fler människor än i hela Stockholms län under den tiden.

När vi säger att bruna människor i Europa bidrar oerhört mycket till samhället gör vi det för att vädja till de som står och väger och riskerar påverkas av ert budskap. När vi på samma sätt driver med oss vita, gör vi det för att motverka rasismen och idén att vi är mer värda än dom.

Jag tycker om idén med uppblandning, och det är av ett skäl. I en värld där det inte längre existerar raser kan åtminstone inte rasismen, med dess historia av kolonialism, utsugning och folkmord, sticka upp sitt fula tryne igen.

Vi har inget emot vita, men vi har definitivt något emot dem som vill göra vitheten till en grund för politisk agitation.

No Pasaran!
Citera
2021-08-06, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Vi motarbetar er av ett skäl, och det är att vi vet om vad som hände förra gången ni hade makten över ett antal länder i Europa. Det blev ett stort krig, faktiskt det största krig som mänskligheten någonsin utkämpat. Det byggdes upp hemska dödsläger där människor massmördades för att de hörde till "fel folkgrupper". Bara i Treblinka mördades fler människor än i hela Stockholms län under den tiden.

När vi säger att bruna människor i Europa bidrar oerhört mycket till samhället gör vi det för att vädja till de som står och väger och riskerar påverkas av ert budskap. När vi på samma sätt driver med oss vita, gör vi det för att motverka rasismen och idén att vi är mer värda än dom.

Jag tycker om idén med uppblandning, och det är av ett skäl. I en värld där det inte längre existerar raser kan åtminstone inte rasismen, med dess historia av kolonialism, utsugning och folkmord, sticka upp sitt fula tryne igen.

Vi har inget emot vita, men vi har definitivt något emot dem som vill göra vitheten till en grund för politisk agitation.

No Pasaran!

Håller med, muslimer med 650 miljoner mördade är mycket bättre.
Citera
2021-08-06, 00:17
Medlem
Citat:

No Pasaran!
Du glömmer att nämna den röda terror som var grymhet och ondska som världen aldrig tidigare skådat. Det väckte en stark försvarsreaktion i Europeiska sinnen på den tiden, man ville inte bli massmördade av kommunister.
Du nämner inte atombomberna som föll på oskyldiga människor, ett djävulens experiment för att se kärnvapnets effekt.
Krigen var det allierade som skapade sig själva mot europeisk hegemoni och frihet.
Dom allierade stod för sådant hänsynslöst våld att man var tvungen att hitta på och förtydliga vad Tyskarna gjorde under kriget för att inte se dåliga ut själva.
Katyn massakern tystade man ner och skylldes på Tyskland, av England, Usa, soviet.
Utan vithet så kommer mänskligheten vara dömd till evigt slaveri och förintelse reflektera över den ondska du vill materialisera i denna världen.
Citera
2021-08-06, 00:36
Medlem
triptykens avatar
vad är det för dravel du mumlar om?

Bara för att du hittat på skit i huvudet betyder inte det att det är sant utanför ditt pannben.

Jag skiter i om nån har barn med nån med en annan hudfärg. Ungar är fantastiska, vår art är otrolig för att den om och om beviser rasisters fantasier för vad det är, löjliga amsagor för mjölkisar.
Jag vill vara stolt över vart jag är ifrån. Det betyder att jag vill att vi gemensamt inte ska bestå av fegisar. Folk som ser ett problem och tror att dom kan trycka nyllet i sandet och gråtandes låtsas som det inte finns. Jag vill att vi ska kunna säga till varandra att vi inte backade när det blev tungt.
Att vi, gemensamt, såg att vi kunde göra nåt, och gjorde det. Att när folk dunkade på vår dörr fegade inte vi bakom soffan, utan tog tjuren vid hornen och gjorde vad vi kunde för att hjälpa.
Att vi gjorde vad som var rätt istället för enkelt.

Jag vill att du, dina ungar, andras ungar, ska ha samma chanser - att vi ska kämpa för en mer än bara en enkel syn på "meritokrati". Jag vill att snubben som en gång var pundare ska kunna bidra hjälp till dom som var vart han var flera år sedan, trots sin bakgrund - eller snarare på grund av den.
Jag vill att dom som lider av nåt dom inte kan påverka inte ska bestraffas ytterligare - utan att deras styrka blir vår.

Jag skiter i om du har rött hår. och kommer inte kämpa för att du bara ska skaffa barn med rödhåriga - jag bryr mig om din rätt att leva ditt liv. Att förälska dig i den du förälskar dig i. Skaffa barn med den du skaffar barn med.
Den här världen är en mörk jävla plats - och det finns inte utrymme att pissa på dom ljusglimtar som existerar.

Så jag vill slåss för din lycka. Inte för min njutning i att du ska vara nån form av zoo-djur som ska paras med rätt avels-dito för att skapa en viss hud eller hårfärg.
Din lycka är en ljusglimt i en jävla mörk natt.

Jag vill sikta uppåt, inte stirra ner i marken som rasistmongon. Folk som krälande säger att vi ska slåss för ... nån form av speciel hårfärg? Som vill att vi ska gömma oss, inte våga, inte kämpa, inte slåss för det lilla ljus som finns.
För miljoner år sedan hade våra förfäder samma val - vissa smög skräckslaget kring väggarna och grävde ner sig, andra rätade på ryggen, tog kampen, gjorde livet till sitt.
Några blev råttor, andra blev män.

Dina ursäkter för att vara en råtta är dina, skäms för dom - du kommer göra det om ett par decennier ändå.

... eller välj att slåss för vad som är rätt istället för vad som är enkelt.
Citera
2021-08-06, 00:38
Medlem
triptykens avatar
Bör tilläggas att ALLA får vara hur rasistiska dom vill - bara dom inte tillåts sätta dagordningen.

Så var rasist, men kom ihåg att normalt folk alltid kommer skratta åt dig. Med rätta - man ska alltid skratta åt fegisar.
Citera
2021-08-06, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Bör tilläggas att ALLA får vara hur rasistiska dom vill - bara dom inte tillåts sätta dagordningen.

Så var rasist, men kom ihåg att normalt folk alltid kommer skratta åt dig. Med rätta - man ska alltid skratta åt fegisar.
Ja du har gränslös kärlek för alla världens främlingar men inte ditt eget folk och land.
Kvinnor som du borde få smörj.
När ni förorsakas av er egna goda intentioner så skrattar vi, skrattar bäst den som skrattar sist.
Citera
2021-08-06, 07:28
Medlem
Citat:

No Pasaran!

Ingen tvingar dig att leva i länder vita byggt upp, flytta till din bajshydda i afrika om du tror det blir bättre där.
Citera
2021-08-06, 09:20
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:

Hej igen, tack för att du gav din förklaring på hur du tänker, så gott du kunde. Det uppskattas.

Jag tog upp att man på er sida svartmålar oss som vill att vita ska få leva vidare med ord som: ”högerextrema” ”rasister”, ”fascister”, ”nazister”, ”främlingsfientliga”, ”småsinta”, ”bakåtsträvare” på punkt 4 i huvudtråden. Detta verkar bekräftas av dig eftersom du tänker att vita människor som vill att vita ska få leva vidare är nazister.
Med din erfarenhet av andra på din sida, hur många av dem skulle du säga genuint tror på att vita människor som vill leva är nazister? 30% av er? 50% av er? 90% av er? Vad är din uppskattning? säger din erfarenhet?
Och hur många är det är det som egentligen inte tror det men använder ordet “nazist” som ett pejorativt begrepp?

Citat:

Svar: En slags kompensation då med andra ord. Intressant att veta att det är så ni tänker. Bra svar.

Citat:

Svar: Är tacksam för att du vill förklara lite mer hur du tänker. Däremot känns det inte riktigt som du är helt ärlig här.

En mer ärligare formulering ifrån dig borde sett ut såhär:
Jag tycker om idén med uppblandning, och det är av ett skäl. I en värld där det inte längre existerar vita människor kan åtminstone inte rasismen, med dess historia av kolonialism, utsugning och folkmord, sticka upp sitt fula tryne igen.

Eftersom rasismen du refererar till är kopplat till vita människors rasism.
Kolonialismen du refererar till är kopplat till när vita människor kolonialiserade.
Utsugning och folkmord som du refererar till är kopplat till vita människor som på något sätt startade kapitalismen under industrialiseringen på 1850-talet och folkmord något som vita människor främst gjort mot andra.

Varför känner du ett behov av att täcka din intention med att säga att du vill se är en värld där raser inte existerar, när du egentligen menar att du vill se en värld där vita inte existerar?

Det är främst vita du och dina gelikar vill blanda bort, om Afrika fortsätter att vara relativt homogent och fortsätter att ha en svart majoritetsbefolkning i sina länder så spelar det mindre roll, eller Asien fortsätter att vara asiatiskt mer eller mindre utan uppblandning, så är det också mindre vikigt. Det är viktigt enligt personer som dig, är att västvärlden, Europa, America, Australien, alla platser där vita människor bor, att det är där vi har mångkulturen och smältdegeln och bladningen av "raser".

Citat:

No Pasaran!

Svar:
Du skriver att du ser vita människor som vill leva vidare som nazister. Alltså, en värld där vita lever vidare som folk är enligt dig “rasistiskt, nazistiskt, fascistiskt”, vilket är något negativt.

Nazisterna demoniserade judar och önskade en värld utan judar. Du demoniserar vita och önskar en värld utan vita. Du associerar vita med rasism och därefter tänker att man bör blanda bort vita för att bli kvitt rasismen.

Konklusionen är då att de som kallar sig själva för “anti-rasister”, använder dessa beskrivningar om sig själva som en mask för att dölja sina riktiga intentioner. Deras sanna ansikte ser ut att vara att de bara är anti-vita egentligen. Det är det allt rör sig om.
Citera
2021-08-06, 10:31
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
vad är det för dravel du mumlar om?

Bara för att du hittat på skit i huvudet betyder inte det att det är sant utanför ditt pannben.

Jag skiter i om nån har barn med nån med en annan hudfärg. Ungar är fantastiska, vår art är otrolig för att den om och om beviser rasisters fantasier för vad det är, löjliga amsagor för mjölkisar.
Jag vill vara stolt över vart jag är ifrån. Det betyder att jag vill att vi gemensamt inte ska bestå av fegisar. Folk som ser ett problem och tror att dom kan trycka nyllet i sandet och gråtandes låtsas som det inte finns. Jag vill att vi ska kunna säga till varandra att vi inte backade när det blev tungt.
Att vi, gemensamt, såg att vi kunde göra nåt, och gjorde det. Att när folk dunkade på vår dörr fegade inte vi bakom soffan, utan tog tjuren vid hornen och gjorde vad vi kunde för att hjälpa.
Att vi gjorde vad som var rätt istället för enkelt.

Jag vill att du, dina ungar, andras ungar, ska ha samma chanser - att vi ska kämpa för en mer än bara en enkel syn på "meritokrati". Jag vill att snubben som en gång var pundare ska kunna bidra hjälp till dom som var vart han var flera år sedan, trots sin bakgrund - eller snarare på grund av den.
Jag vill att dom som lider av nåt dom inte kan påverka inte ska bestraffas ytterligare - utan att deras styrka blir vår.

Jag skiter i om du har rött hår. och kommer inte kämpa för att du bara ska skaffa barn med rödhåriga - jag bryr mig om din rätt att leva ditt liv. Att förälska dig i den du förälskar dig i. Skaffa barn med den du skaffar barn med.
Den här världen är en mörk jävla plats - och det finns inte utrymme att pissa på dom ljusglimtar som existerar.

Så jag vill slåss för din lycka. Inte för min njutning i att du ska vara nån form av zoo-djur som ska paras med rätt avels-dito för att skapa en viss hud eller hårfärg.
Din lycka är en ljusglimt i en jävla mörk natt.

Jag vill sikta uppåt, inte stirra ner i marken som rasistmongon. Folk som krälande säger att vi ska slåss för ... nån form av speciel hårfärg? Som vill att vi ska gömma oss, inte våga, inte kämpa, inte slåss för det lilla ljus som finns.
För miljoner år sedan hade våra förfäder samma val - vissa smög skräckslaget kring väggarna och grävde ner sig, andra rätade på ryggen, tog kampen, gjorde livet till sitt.
Några blev råttor, andra blev män.

Dina ursäkter för att vara en råtta är dina, skäms för dom - du kommer göra det om ett par decennier ändå.

... eller välj att slåss för vad som är rätt istället för vad som är enkelt.

Det är inte enkelt att i ett antivitt samhälle att stå upp för att vi vita ska få leva vidare. Däremot är det rätt, men inte enkelt.
Citera
2021-08-06, 10:49
Medlem
Eftersom du väljer att posta i socialist forumet. Så är min syn att socialism är färgblind. Den har en materialistisk syn.
En kapitalist som är kines, afrikan eller arab är precis lika mycket socialismens fiende som
en europeisk sådan.

Jag vet att det finns en konstig postmodern
strömning, men den utgår inte från att samhället består av olika ekonomiska
intressen. Den verkar mera besatt av identiteter
Citera
2021-08-06, 11:01
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Eftersom du väljer att posta i socialist forumet. Så är min syn att socialism är färgblind. Den har en materialistisk syn.
En kapitalist som är kines, afrikan eller arab är precis lika mycket socialismens fiende som
en europeisk sådan.

Jag vet att det finns en konstig postmodern
strömning, men den utgår inte från att samhället består av olika ekonomiska
intressen. Den verkar mera besatt av identiteter

Det behöver inte nödvändigtvis vara en automatisk koppling mellan antivit och vänster, som många tyvärr idag gör. Jag själv identifierar mig som vänster när det kommer till ekonomisk uppfattning och syn i mycket, men jag är däremot inte antivit.

Jag hoppades på att så många antivita skulle se mitt huvudinlägg som möjligt eftersom jag vill helst se deras respons på min observation, för att utveckla den och se om det är något perspektiv jag missat. Han hobbiten har gjort ett bra inlägg, han bekräftade mycket av min tes om att de egentligen är antivita och inte "anti-rasister", som min observation gick ut på, då har jag i mångt och mycket träffat rätt. Jag vill se mer inlägg ifrån vad anti-vita själva tänker, så får vi se om det är samma mönster hos dem som hos hobbiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in