2021-07-22, 20:10
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Postnord vet inte ens vad de sysslar med.

Nu vet jag inte hur det är med din säljare men har själv beställt och första leveransen kom direkt typ, andra dröjde 3 veckor... poststämpeln visar att den vart skickad när säljaren sa att de hade skickat den. Det var alltså samma order men fick leveransen uppdelat i 2. Hela 3 jävla veckor....undrar vad som kommer hända när postnord börjar med utdelning varannan dag i hela landet, då lär man få leverans varannan månad säkert

Haha okej, vet inte ens hur det kan vara möjligt då de i princip betyder att ett paket bara ligger på nån terminal och ingen gör något åt det. Inte förvånad men postnord måste fan ha bättre rutiner än det.
2021-07-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Haha okej, vet inte ens hur det kan vara möjligt då de i princip betyder att ett paket bara ligger på nån terminal och ingen gör något åt det. Inte förvånad men postnord måste fan ha bättre rutiner än det.

Inte den blekaste hur de lyckas, men brev osv är postnords lägsta prioritet vad jag förstått, de satsar mer på leveranser åt e-handeln osv, förmodligen bättre pengar i det antar jag samtidigt försöker de trimma bort så mkt personal som möjligt osv, den som får lida är befolkningen, men de lär nog få vad de förtjänar, vänta tills amazon kommer med sina miljarder och sina 10.000 lastbilar med siktet inställt just på e-handeln. Då kanske postnord börjar prioritera andra områden också eller så börjar de med utdelning en gång i veckan
2021-07-29, 12:10
Medlem
Covington89s avatar
Apoteksbutiken grön 2 dagar sen hade jag fått det på lådan.
2021-07-29, 14:22
Medlem
fnyrrs avatar
Växtgaranten grön! Ett par dagar från beställning till levererat. Allt gick att verifiera.
2021-07-30, 13:19
Medlem
Funderar på o lägga en order men hur fan betalar man med bitcoin?
2021-07-31, 03:27
Medlem
Jaggermeisters avatar
Ang Balkan Pharmaceutical och återförsäljaren Balkanpharmacys.com

Är det någon som vet om det är ÄKTA Balkan Pharma grejer?
Pharma Grade AAS är dom mesta kopierade produkter som finns.. Galenika, Bayer, Organon osv...

Har dom äkta BP AAS?
2021-07-31, 21:28
Medlem
Kingstore. Någon som testat deras primobolon?
Alt hulkstores primobolon? Tyvärr hade dom inte inne förens en månad framåt därför överväger jag köpa från kingstore men vill se till de inte är fake alt underdoserad mast
2021-08-03, 15:40
Medlem
Mastifmeisters avatar
Apoteksbutiken supergröna. Fick hem grejerna på 2 dagar, rekord för min del.
2021-08-05, 00:58
Medlem
Jaggermeisters avatar
Gröning till Balkanpharmacys.com
Äkta BP produkter. Köpte Testo E & propp, Anastrozole, Dianabol & Stanozolol från Hilma Biocare
2021-08-05, 23:27
Medlem
Beställde från kingstore i söndags, fortfarande inte fått något paket.. Jag tänker inte röda dom, än. Men börjar bli smått nervös. Jag menar hur länge ska det ta för ett inrikespaket att nå mig?
2021-08-05, 23:49
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Beställde från kingstore i söndags, fortfarande inte fått något paket.. Jag tänker inte röda dom, än. Men börjar bli smått nervös. Jag menar hur länge ska det ta för ett inrikespaket att nå mig?
Har du mailat dom? Har fått leverans allt mellan 2 - 14 dagar från diverse shoppar. Just nu i coronatider kan en del ha längre lev.tid.
2021-08-06, 19:21
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
inrikes brev tar i 99% av fallen 1-3 arbetsdagar att nå fram. Allt annat är bajssnack från diverse shoppar som skyller på postnord eller "sommartider" ypperligt bajssnack. Det är shopparnas egna packare som är problemet i nästan alla tillfällen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in