2021-08-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Till vem, och var köper han dem?

Vet inte var han köper dom men ser ut som att komma från öststaterna , ser nästan ut som en gammal Walkie-talkie , gröna med ljusgrön fodral 6st antenner .

Finns några som använder sådana vid hembesök att betala skulder . Dom vill nog prata ostört med personen . Har även hört att dom har Teser (elpistol utan kablar) vid dom besöken.
Citera
2021-08-05, 21:34
Medlem
Fråga till intenog

vem den tjocka mörka personen är som påstår att han är med i shottaz .
Citera
2021-08-05, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerbitch
Att avrätta en ung tjej som hade ambitioner att skaffa tre barn tyder bara på en sak. Killarna som gjorde det har extremt små kukar så Polisen behöver bara dra ner byxorna och mäta. Den med minst är skyldig...självklart

Jag har inte dödat henne. Simon har inte dödat henne.
Citera
2021-08-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Har man kunnat bryta ner Salander kopians uppgifter som helt nonsens? Framförallt vill ju personen gärna upplysa om nån Danne och att han är tillsammans med någon av shottazledarnas syster. Om de stämmer, så är ju kopplingen tydlig?
+ att gänget har väl domar kring fall som hänt i staden innan (så järva gängens närvaro i Luleå är väl redan säkerhetsställt)

Danne och hon har ju varit ihop i över 2 år så många även Aina känner till att de är ihop.
Citera
2021-08-05, 21:42
Medlem
Funderar lite grann på senaste tidens skjutningar som t ex i Luleå, Kristianstad och nu ikväll i Linköping.
Varför väljer man att utföra morden/mordförsöken under ”bästa sändningstid” där det är många vittnen och samtidigt stor risk att åka dit?
Känns inte särskilt genomtänkt.
Tänker att om jag själv skulle försöka mörda någon hade jag nog funderat ut ett lite diskretare, genomtänkt och välplanerat dåd. Vad tror ni?
Citera
2021-08-05, 21:42
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
jag är här, jag har ingen aning om var min stalker är, kanske på psyket i tvångsskjorta eller i arresten. Utpressning är olagligt.
Hur gick det med selfie, västen och papperslappen?
Citera
2021-08-05, 21:46
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Danne och hon har ju varit ihop i över 2 år så många även Aina känner till att de är ihop.

God kväll och välkommen tillbaka! Är Yahye fortfarande död?
Citera
2021-08-05, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Är Yahye fortfarande död?

Ja det var någon som skickade ett argt pm här och anklagade mig för att vara en snut som skulle luras att han var död så att han skulle bli arg och visa sig och då bli tagen
Men så är det inte.
Citera
2021-08-05, 21:51
Medlem
Jag och flera andra har varit på förhör. Blev erbjuden skydd för att jag kunde råka illa ut för att jag skrivit på flashback. Men jag har tackat nej.
Citera
2021-08-05, 21:54
Medlem
Citat:
Nej det skulle bli totalt kaos om hon skulle ha blivit skadad. Hennes bror tillhör toppen.

Toppen? Toppen av vad? Vad som framgått i tråden så är det inte Shottazmedlemmar i en absoluta toppen som hoppat av och chillar i Luleå utan mer personer i mellanskiktet. Så vad tillhör hennes bror toppen av?
Citera
2021-08-05, 21:56
Medlem
Citat:

Vad gör denna tuffa brud annars? Soc? Langar koks eller "brunt" som de tuffa kallar det? Lever på Danne?
Citera
2021-08-05, 21:56
Medlem
highfives avatar
Citat:
Jag och flera andra har varit på förhör. Blev erbjuden skydd för att jag kunde råka illa ut för att jag skrivit på flashback. Men jag har tackat nej.
Vad hette hen som förhörde dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in