2021-08-04, 23:21
Medlem
«Disadvantages of PrivateSend
Although the advantages of PrivateSend are many and make this tool an almost unique technology, there is also a disadvantage because this process is deficient in comparison to other processes such as Monero or Zcash as they offer a much greater level of anonymity than PrivateSend. «

https://blog.bitnovo.com/en/what-is-privatesend/
Citera
2021-08-05, 00:05
Medlem
Lite nytt fra etterforskningen tydeligvis.. så tillat meg å synes at albanersporet fortsatt er interessant, dvs young bloods ell. Mulig man egentlig etterforsker dem men later som det er Hagen-folkene man etterforsker. Tenk å ikke klare å sette fast en antatt konemorder. Uansett er denne saken en total farse.
Citera
2021-08-05, 00:08
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mephistofiles
Prøv med dine arme råd, på en nem måde, at opsummere til et afsnit, eller to. Denne sag er så kompliceret, at det nok er bedst, at læse hele tråden.
Ha ha, 6000 sidor på norska? Hur komplicerat kan det vara?

Norsk miljardär är less på att ha en gammal fru och ser till att undanröja henne, fejkar en kidnappning - polisen har svårigheter att bevisa vad som hänt. Alla låtsas som att hon lever, alla vet att han dödat henne.

- Vad i detta stämmer inte?
Citera
2021-08-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu

Norsk miljardär är less på att ha en gammal fru och ser till att undanröja henne, fejkar en kidnappning - polisen har svårigheter att bevisa vad som hänt. Alla låtsas som att hon lever, alla vet att han dödat henne.

alt stemmer, men bevis er vanskelig når familien står samlet og påstår hun lever og at politiet har skylden for morens død. Kidnapper er ikke interessert i penger. Hun ble kalt nullet fordi hun skrev fra seg alt i en ektepakt med pistol mot hodet.
Citera
2021-08-05, 14:15
Medlem
Citat:

Hon är säkert död, annars hade gärningsmannen eller gärningsmännen skickat livsbevis.

Troligtvis är hon dumpad i Nordsjön eller i Norska havet. Då måste du ha läst hela tråden för att komma fram till detta.
Citera
2021-08-05, 14:20
Medlem
Jofs avatar
Citat:

Det enda intressanta är att man fortsätter att spekulera. Jag har aldrig lyckats förstå varför man inte inte bara resignerat för länge sen. Spelar det någon som helst roll. Eller så är det så att vi i Sverige har blivit avtrubbade eftersom vi snart har lika många ouppklarade mord som cykelstölder.
Citera
2021-08-05, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Det var visst ikke så vanlig. https://twitter.com/torkelrogstad/status/1396770849877893134
Rogstad tar spesielt opp det om private send i et intervju.

En eller annen har lagt ut sin egen definition og synspunkt om shitcoin:

«The raw definition of a shitcoin is a coin or token that is considered as having no outstanding property outside of its speculative nature. ... For example, some Bitcoin maximalists will consider that every coin that is not Bitcoin is a shitcoin while some crypto enthusiasts will consider that only scamcoins are shitcoins.3. jul. 2018»
Vi får se hva høsten bringer.

Her er en godt link

https://m.youtube.com/watch?v=vgCId3wJc5Y
Citera
2021-08-05, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hun ble kalt nullet fordi hun skrev fra seg alt i en ektepakt med pistol mot hodet.

Hvor har du dette fra?

Denne tråden kunne vært ganske mye mer interessant om folk ikke kastet rundt seg med ville teorier og konspirasjonsteorier uten snev av grunnlag.

(Kan tenkes dette med pistol mot hodet er dokumentert, men jeg kan ikke huske å ha lest det.)
Citera
2021-08-05, 17:19
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CptHastings
Hvor har du dette fra?

Denne tråden kunne vært ganske mye mer interessant om folk ikke kastet rundt seg med ville teorier og konspirasjonsteorier uten snev av grunnlag.

(Kan tenkes dette med pistol mot hodet er dokumentert, men jeg kan ikke huske å ha lest det.)

Ikke meg du skriver til men...
Tråden har flere troverdige kilder. Kilder som har kommet med informasjon som i ettertid har latt seg verifisere og bekrefte. Jeg tør påstå at TH har truet flere med pistol.
Han har også med kniv løpt etter en fyr. Han skal nå bare fremstille seg som så rolig og kontrollert i det NRK-intervjuet som han vil.
Citera
2021-08-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ikke meg du skriver til men...
Tråden har flere troverdige kilder. Kilder som har kommet med informasjon som i ettertid har latt seg verifisere og bekrefte. Jeg tør påstå at TH har truet flere med pistol.
Han har også med kniv løpt etter en fyr. Han skal nå bare fremstille seg som så rolig og kontrollert i det NRK-intervjuet som han vil.

Jeg kunne like gjerne skrevet til deg, for det var først og fremst noen av dine innlegg som fikk meg til å opprette bruker her.

At du «tør påstå» dette med pistolen stemmer (nå også kniv!), og at «tråden har troverdige kilder» (uten videre henvisning) er bare med på å bekrefte påstanden om at denne tråden er full av konspiratoriske teorier uten rot i faktiske bevis.

For ordens skyld: jeg tror også at Hagen er skyldig.
Citera
2021-08-05, 18:02
Medlem
Citat:
For ordens skyld: jeg tror også at Hagen er skyldig.

Kunne vært interessant å kjørt en poll her inne på hvem som tror og synser i ulike retninger:

1. TH er skyldig i drap (og mest sannsynlig fått hjelp) - dvs bortføringen av AEH er en villedning!

2. TH er utsatt for et komplott av noen han kjenner og det er de som har drept AEH!

3. TH er helt klart uskyldig og bortføringen er reell og er utført av noen med økonomisk motiv.

4. Andre teorier!

Hva tror du? Kommenter gjerne hvilken retning/teori du støtter!
Citera
2021-08-05, 18:49
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
At du «tør påstå» dette med pistolen stemmer (nå også kniv!), og at «tråden har troverdige kilder» (uten videre henvisning) er bare med på å bekrefte påstanden om at denne tråden er full av konspiratoriske teorier uten rot i faktiske bevis.

Hvis du ser etter faktiske bevis, må du nesten spørre politiet.

Denne tråden er først og fremst diskusjon rundt det som har vært presentert om saken i media.
I tillegg har det vært flere brukere tidlig i tråden (hvorav flere av dem ikke har vært aktiv siden
i fjor), som tilsynelatende har kjennskap til ting og hendelser knyttet bl.a. til personer i og rundt
Sl*rav*i*n 4. Flere av disse opplysningene, som i starten var rykter her i tråden, ble etterhvert
bekreftet av etterforskningsresultater, spesielt dem som kom frem i media i kjølvannet av siktelsen
mot TH. Dette gjelder i sær detaljer rundt ekteskapsproblemer og denne ektepakten som har vært
diskutert flittig. Det er blitt såpass mange innlegg etterhvert, at det blir litt av en jobb å skulle
søke i tråden for å finne referansepunkter. Jeg anbefaler deg derfor å lese gamle innlegg, spesielt
fra 2019.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in