Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-05, 12:09
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men är nånting klart officiellt, sida eller priser osv? Kan man förbeställa eller något
Inget har hänt än. Det är samma sak som med CBD-oljan, det tar alltid tio gånger längre tid än vad det rimligen borde.
Citera
2021-08-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Inget har hänt än. Det är samma sak som med CBD-oljan, det tar alltid tio gånger längre tid än vad det rimligen borde.

Alright då missuppfattade jag ovaninläggen. Lät som om allt var färdigt redan.
Citera
2021-08-05, 12:21
Medlem
musttomtes avatar
Han ska bli rik på skäggvax det var inte dåligt. Den mannen kan leda en ur fattigdom hehe! Ska handla två burkar direkt.
Citera
2021-08-05, 12:46
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men är nånting klart officiellt, sida eller priser osv? Kan man förbeställa eller något
Fråga Rask istället vetja! Lev som du lär ditt dumma jävla rövhål
Citera
2021-08-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Fråga Rask istället vetja! Lev som du lär ditt dumma jävla rövhål

Varför ska han/hon det för när en i tråden uppenbarligen vet hur mycket allt kommer att kosta? Tål ni inte bli ifrågasatta när ni skriver strunt så sluta skriv strunt?
Citera
2021-08-05, 13:44
Medlem
123....s avatar
Nu har åter igen Hyckleribaronen visat sitt rätta ansikte!
Mellan raparna och allt prat om bajs i senaste videon så meddelade han oss att hans mentala mående omöjliggör ett vanlig arbete..

Nu får vi minnas oss tillbaka då det begavs sig, och då han förtalade en mamma som tillsammans med sin dotter gjorde Youtube, Förutom förtal och den där utskällnings-ljudinspelningen som han tyckte skulle ha en Andra Revival (Baronen är en sådan som ser han en sårskorpa som håller på att läkas på någon så letar han upp en pinne att peta med i såret) så stack det i ögonen på BB att hon hade vissa inkomster från sin Youtube kanal samtidigt som hon uppbar sjukbidrag..
I samband med detta ifrågasatte också BB om hon var berättigad sjukbidrag eftersom hon klarade av att göra Youtube -"Kan man göra Youtube så kan man ta ett vanligt arbete"sa han DÅ..

Börjar hålla men Olof K alltså, den mannen är så twofaced att man ser ögon och näsa på honom oavsett från vilken sida man ser honom....
Citera
2021-08-05, 13:55
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Det skulle ta upp till ett år innan parfymen var klar så han valde att köpa ett färdigt skäggvax från England, klistra på sitt egna ansikte och öka priset med 80%, det är så man gör business..

Jag tycker Baronen skulle försöka hitta ett ansikte utåt för sina skäggprodukter, han har inte renommé och skägg nog att ro iland det här annars (och det säger jag i all välmening), kontakta Jan Emanuel eller Hanif Bali och fråga om de kan stoltsera med sina skägg för en viss procent på eventuell vinst ....
Citera
2021-08-05, 13:57
Medlem
https://www.firstelement.ca/collections/beard-butter jag länkade tidigare till en liknande länk. vilken det är vet jag inte. men tuffa klistermärket på och allt häftigt ska han nog kunna blåsa några på en 500ing styck.
Citera
2021-08-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag tycker Baronen skulle försöka hitta ett ansikte utåt för sina skäggprodukter, han har inte renommé och skägg nog att ro iland det här annars (och det säger jag i all välmening), kontakta Jan Emanuel eller Hanif Bali och fråga om de kan stoltsera med sina skägg för en viss procent på eventuell vinst ....
tessans bror har bättre skäggväxt än rasken
Citera
2021-08-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Ett dilemma är ju att Bajsmannen gravt överskattar sitt eget "varumärke", jag tror få personer förknippar Rask med något positivt, han har själv dragit sitt namn i smutsen och ställt sig i dåliga dagar

Det många inte förstår är att allt det här ingår i Rask livsplan, han ska bara låtsasjobba i 10-15 år till sen kommer han inkassera arvet från Alf & då kommer allting att lösa sig..

Varför säger Rask att han ska personutredas?

I våras lät det: jag har påbörjat en personutredning och det välkomnar jag.

Tror inte alls han vill utreda sig själv då skulle det vara klart nu. Den där videon kändes förövrigt som något han skulle tagit med psykologen, går han ens dit längre?
Senast redigerad av Pattknullaren 2021-08-05 kl. 15:03.
Citera
2021-08-05, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Ett dilemma är ju att Bajsmannen gravt överskattar sitt eget "varumärke", jag tror få personer förknippar Rask med något positivt, han har själv dragit sitt namn i smutsen och ställt sig i dåliga dagar

Det många inte förstår är att allt det här ingår i Rask livsplan, han ska bara låtsasjobba i 10-15 år till sen kommer han inkassera arvet från Alf & då kommer allting att lösa sig..

Varför säger Rask att han ska personutredas?

I våras lät det: jag har påbörjat en personutredning och det välkomnar jag.

Tror inte alls han vill utreda sig själv då skulle det vara klart nu. Den där videon kändes förövrigt som något han skulle tagit med psykologen, går han ens dit längre?
Har han haft några fysiska möten/träffar med psykolog och kriminalvård?
Han kunde inte ens masa sig till rättegången?
Tror han haft sina "möten" digitalt
Citera
2021-08-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har han haft några fysiska möten/träffar med psykolog och kriminalvård?
Han kunde inte ens masa sig till rättegången?
Tror han haft sina "möten" digitalt
Nu var det längesedan jag läste domen men jag vet att han har skyddstillsyn åtminstone ett år men kanske längre vilket innebär att han måste träffa en kriminalvårdare minst 2 gånger i månaden så att han inte ska återfalla i brottslighet.

Han borde göra en video om hans personutredning, jag lovar att vi kommer få rätt, han är bara inte redo att brösta en kluster B narcissistisk personlighetsstörning ännu, han tror han är aspie och adhd lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in