Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Johann sa till mig att hon hade kunnat legitimera sig men att Ebbas advokat tvärnobbade direkt. Det är nu de hittar på att hon inte ville legitimera sig då ju i stort alla är förundrade över Ebbas ombuds agerande i detta.
Klart att Esbjörnsidan tänkte på att hon nog skulle kunna komma att vara tvungen att legitimera sig och därför också hade med sig ett leg vilket också JB vidimerar är fallet. Att inte ha med sig legitimation inför det mötet hade ju varit en klar miss.
Så, om hon kunde legitimerat sig, och om hon gjort det, så hade vi vetat vem hon var. Så, vem var hon. Jag slår vad om att du inte har den informationen, trots att du tror att du är kompis med grisen, ja, Binninge, alltså.
Av vad som framkommit i media och inlagor i ärendet så var frågan vem ledsagaren var, men den frågan besvarades aldrig, istället var det Esbjörn som vände på klacken och gick. Av det som framkommit i media och inlagor i ärendet, så framstår det tydligt att ledsagaren aldrig ens var på plats. Ett exempel på det är att det var "Esjbörn" som lämnade, inte "Esbjörn och ledsagaren". Det förklarar också varför frågan om vem ledsagaren som skulle varit med Esbjörn var ställdes, och varför Esbjörn valde att lämna.
Grisen har visat sig vara inte bara kriminell utan en lögnare och bedragare. Min gissning är att han, grisen, lurat dit Esbjörn själv i tron att det skulle finnas en ledsagare där, men att någon ledsagare aldrig fanns, det var bara något grisen hittat på. Allt för att förhindra att mötet skulle ta plats. Det var också därför som grisen inte var på plats själv. Allt för att få Esbjörn att inte ställa upp på mötet.
Men som sagt, kubun, spit it out, vem var kvinnan?