Citat:
Ursprungligen postat av
nighter825
Kanske kommer de som hatar Busch och inte bry sig om Esbjörn dyka upp, de bara intalar sig själva om de bry sig om honom.
De kommer skrika mot Busch och kalla henne kränkande ord. Några kommer säkert hoppa på henne och försöka skada henne för de tror de skyddar Esbjörn, men de gör det för de hatar henne.
Eller mer troligen folk kommer gå för höra eller att de är något de brukar göra.
Tror inte det många från tråden som kommer gå.
Förstår fortfarande inte varför man kalla folk för "Enbaister" eller något annat. Hur hjälper det för bevisa sin punk eller åsikt?
Jag bryr mig inte speciellt mycket om Esbjörn. Det är inte för en översvallande kärlek till Esbjörn jag fastnat för denna soppa. Jag hatar inte Ebba heller. Jag hatar ingen. Jag har definitivt inte sagt att jag hatar någon sen jag var barn och inte visste bättre. Jag tycker att Ebba agerat omoraliskt och oetiskt och det är hennes i mitt tycke fula agerande är det som fått mig att fastna för det här.
Jag tror att många som tycker som jag om Ebba inte hatar henne, och att de inte älskar Esbjörn. Det är därför inte speciellt troligt att någon från den sidan ska bli känslosam på rättegången. Det är ju bara att titta i tråden. Hitta gärna exempel dör Ebba blivet påhoppad med kränkande ord. För det har knappast hänt. Esbjörn däremot har fått utstå både det ena och andra. Ebbaisterna vet ingen hejd i sina omsorger om Ebba. De känns oxå mycket mera känslomässigt engagerade i denna tråd är de som ifrågasätter Ebba.
Ebbaister är nog inte ett utryck som man använder för att bevisa något. Du skriver ju i detta inlägg folk som hatar Ebba. Skulle du föredra att jag skrev Esbjörnhatare framför Ebbaister?