Citat:
Ursprungligen postat av
Redrobot
Precis, Nobel pris vinnaren i Virology, LUC MONTAGNIER, en av de mest publiserade virologisterna i varlden, och upptackaren utav HIV som sagt att Mass-vaccinering ar ett "Oacceptabelt misstag - Som kommer skapa variationer" borde man saklart inte lyssna pa.
Eller Dr Geert Vanden Bossche som sagt samma sak.
Och varfor skulle man lyssna pa Dr. Robert Malone, som skapade MRNA vaccinet, som sagt att Spike Proteins som MRNA skapar kan komma att vara mycket dodligt.
Acceptera att ni som tagit vaccinet ar idioter. Vad som kommer handa ar att ni kommer fa ta nya sprutor varje ar, och ni kommer sprida dodligare varianter varje ar, som tillslut kommer ta dod pa de som inte vaccinerat sig.
Du ar darmed last till Big Pharma i resten utav ditt liv, samt dina barn och barnbarn.
Bra jobbat.
Bra inlägg.
Varningarna från världens absolut främsta har avlöst varandra under en lång tid nu. När man inte tar deras varningar på allvar så gissar jag att inget utöver egenupplevd käftsmäll kommer att få poletten att trilla ner. När det väl händer är det för sent.
Man är ute efter den psykologiska effekten där människor i ren självbevarelsedrift inte vill se att man skrivit på sin egen dödsdom och ställas mot det faktum att man inte hade ryggrad att stå emot trots att man kände på sig att något var fel. Istället blir vaccinerade nödvändiga budbärare av propagandans budskap och skapar ett socialt tryck som förmår maximalt av medmänniskor att också vika sig.
Ingen säger ”jag tog sprutan men jag ångrar mig så, tänk efter innan ni tar den”.
Låt er inte påverkas av bittra vaccinerade och lyssna på experter istället för journalister.