En syrisk flykting med PTSD. Han har nog inget med det här att göra.
Tänker att den misshandlade/hans kompisar kanske fick nog av negrerna och hämnades på I*mail och sedan försökte få fatt på hans stash. Alternativt hans polare som försökte få tillbaks det han lämnat hos FL.
intenog var underhållande dom första 100 sidorna i denna nersölade tråd men nu börjar jag faktiskt tröttna. Antingen är h*n ett troll som råkar ha lite inside info, eller bara psykotisk alternativt psykopat. Men det var ett tag sen intenog faktiskt bidrog med något matnyttigt i tråden. Hela derailandet om den här E.T, folkhögskolebevis, västar och vårtor och annat trams har iaf inte gjort min blick klarare vad gäller dådet som tråden ursprungligen handlade om.