2021-08-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Man behöver ingen majoritet för att åklagaren skall agera.

Åklagaren behöver dessutom inte bura in någon, han kan helt sonika skicka polisen dit och hämta utrustningen som MBOS snällt plockar den och ger till polisen, först därefter lär det bli tal om att häkta någon.

Att lämna ifrån sig utrustning som Senaten önskar för en audit lär inte falla under "företrädare för det demokratiska systemet".

Nej, men auditen i sig har det behovet (majoritet).

Visst kan åklagaren ta till tvångsmedel, men vi pratar om en offentlig verksamhet så att åklagaren skulle komma och låta plocka bort utrustning som krävs för upprätthållandet av samhällsservice är inte troligt.
2021-08-02, 23:53
Medlem
Nixters avatar
Seth Keshel
8 miljoner felaktiga Biden röster. Utan elektronisk "vote flip"

https://rumble.com/vkn48g-map-shows-areas-of-potential-election-fraud-in-every-state.html
2021-08-03, 00:02
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Är det ett existerande problem att samma människa röstat för flera personer? (Förutom dead wives and mothers society).

Vet ej!?
2021-08-03, 00:03
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vi hade sådana personliga kort för att komma in på mitt förra jobb. Min kompis lånade ut sitt kort till mej och sen gömde han sig i ett buskage så att inte dörren skulle se honom. Klick så det när dörren öppnade sig för mej med hans kort. "Då är det ju helt jävla meningslöst" sa kompisen.

Mike Pense

I en vallokal så reggas man en gång. Sen går det inte att låna ut något kort.

Problem solved.
2021-08-03, 00:17
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fastflash
Haha, där blev du ägd din jävla CP unge.

https://www.maricopa.gov/DocumentCenter/View/47793/Maricopa-County-Elections-Work-Group-Report-2019

Och det får du till "En invånare kan registrera sig som väljare i Sitebooks och minuten senare så är personen registrerad i VRAS."?
2021-08-03, 00:26
Medlem
Citat:
Seth Keshel
8 miljoner felaktiga Biden röster. Utan elektronisk "vote flip"

https://rumble.com/vkn48g-map-shows-areas-of-potential-election-fraud-in-every-state.html

Lite svårt att se på kartan, men det verkar som om Arizona ligger i området med litet antal felaktiga röster. Kanske fel ställe att göra audit på?
Senast redigerad av Auric 2021-08-03 kl. 00:38.
2021-08-03, 00:28
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
I en vallokal så reggas man en gång. Sen går det inte att låna ut något kort.

Problem solved.

Vanligt ID då? Går inte att låna ut. Har du röstat 1 gång så är det klart.

Mike Pensé
2021-08-03, 00:30
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ok!

Du ville inte tillföra tråden något utom hat?

Vilket hat är det du pratar om?
2021-08-03, 00:33
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Att du orkar!

Det är många ord, termer och initialförkortningar att försöka hålla koll på här i tråden. PCAP, VRAS, LPT...
2021-08-03, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Vi har ingenting emot att bli påminda eller för den delen påminna er om hur helt uppåt väggarna fel ni hade om Frankfurt-servern. Nu har ju Nixter dessutom upprepat att han fortfarande tror på dess existens (och att Lindell på något sätt har den) vilket gör det ännu svårare att bara droppa det.
Vilka "ni"? Jag har aldrig trott på sån strunt, knappt läst om skiten ens. Är ju du å dina gelikar som tjatar om skiten och jag är som sagt inte med i nån sekt och särkilt inte i eran särskolesekt. Men ni är väl bara ett cp med ofantligt många konton.....
2021-08-03, 00:53
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Så håll ut Frankfurt, Shanghai, Teheran, Barcelona servrar är på väg!

Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Vilka "ni"? Jag har aldrig trott på sån strunt, knappt läst om skiten ens. Är ju du å dina gelikar som tjatar om skiten och jag är som sagt inte med i nån sekt och särkilt inte i eran särskolesekt. Men ni är väl bara ett cp med ofantligt många konton.....

Stop The Big Shit

Mike Pensé
2021-08-03, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och laddar upp bilderna själv istället för att länka.

Exakt. pasteboardar skräp från telegram för att slippa konfronteras med det faktum att hans enda källa är Qanongrundarna dvs två pedos från Fillipinerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in