Nån trodde inte Doug Mastriano är ledare av de som kan Subpoena counties i Pennsylvania.
"A Pennsylvania senator is preparing to ask a panel he chairs for the authority to issue subpoenas to compel counties to cooperate with his effort to investigate the 2020 election."
I skrivande stund har din bild fem visningar. Det är väldigt snällt av dig att rapportera dina fynd här först, men du borde mailat till någon som utför auditen i Maricopa County i det tysta. Nu kommer Dominion att byta lösenord! Attans
Datorerna är väl inte kopplade till internet, eller hur var det med den saken?
Hahaha, detta var skrattretande; CodemonkeyZ aka Ron Watkins aka Q är alltså uppgiftslämnare till detta.
Denna perverterade Fd admin på 8Chan och 8Kun, som fick lämna pedofilparadiset Filippinerna bland annat för att han registrerat barnporrsidor/domäner ihop med sin sliskige pappa Jim, är alltså sanningsvittnet i denna historia.
För den som vill veta mer om ovanstående rekommenderar jag starkt HBOs dokumentärserie Q:Into the storm, som både leder i bevis att Ron Watkins är Q liksom hans perverterade livsstil.
Nixter vet sannerligen vem han skall citera, ”only the best”.
Jim och Ron delade inte ut Barnporr specifikt. De bara antydde att de hade barnporr för att driva trafik till deras sidor. Tex reggade de domäner med sökord som pedofiler använder
Det här är sinnesjukt. Jag menar det verkligen.
Jag har skrollat bak i telegramchatten och inser nu att trådens Baghdad-Bob sitter och copy-pastear skit från en anonym telegramkälla.
Det är inte rösträkningsservrarna (Dominion) utan en dator som underlättar registreringen av din röstning INNAN du röstar och om du glömt en valsedel så kan den printas ut direkt utan att massor måste vänta.
Jag har skrollat bak i telegramchatten och inser nu att trådens Baghdad-Bob sitter och copy-pastear skit från en anonym telegramkälla.
Du menar Bagdad-Nixter?
Senast redigerad av 0rganet 2021-08-02 kl. 22:45.
Och laddar upp bilderna själv istället för att länka.
Jim och Ron delade inte ut Barnporr specifikt. De bara antydde att de hade barnporr för att driva trafik till deras sidor. Tex reggade de domäner med sökord som pedofiler använder
osmakligt men inte olaligt
De reggade inte bara domäner med sökord som pedofiler söker på, de reggade domäner med attraktiva namn för pedofiler.
”The domains’ names include terms such as “preteen,” “schoolgirl,” and “child” alongside graphic terms for genitalia and words like “rape” and “love.”
Dom hann aldrig ställas inför rätta för detta utan flydde från Filippinerna innan polisen slog till.
Det viktiga i detta är dock inte pedofilkopplingen utan att detta är Nixter källa. En fullkomligt opålitlig person som gjort konspirationsteorier till sin födkrok.
Ja, det vore sannerligen tråkigt för vänsterflanken här om man redan har de passwords man subpoenat. Till maskinerna som inte varit uppkopplade till internet. Allt publicerat av pedofiler, oklart om detta även inkluderar medarbetare på Dominion som läckt informationen.
Uppdatering Arizona
Både Dominion och MBOS har nu nekat Senaten i Arizona att skicka den information och hårdvara som efterfrågas. Dominion påstår att det inte rör dem men de jobbar i varje respektive stat. MBOS lever farligt om man nu lämnar över detta till Brnovich Överåklagare i Arizona. Han söker fö att bli US Senator i nästa val och behöver givetvis Trump's endorsement.
Ja, det vore sannerligen tråkigt för vänsterflanken här om man redan har de passwords man subpoenat. Till maskinerna som inte varit uppkopplade till internet. Allt publicerat av pedofiler, oklart om detta även inkluderar medarbetare på Dominion som läckt informationen.
Uppdatering Arizona
Både Dominion och MBOS har nu nekat Senaten i Arizona att skicka den information och hårdvara som efterfrågas. Dominion påstår att det inte rör dem men de jobbar i varje respektive stat. MBOS lever farligt om man nu lämnar över detta till Brnovich Överåklagare i Arizona. Han söker fö att bli US Senator i nästa val och behöver givetvis Trump's endorsement.
Augusti verkar kunna bli en månad många stenar vänds.
Det är väl bara att ringa Brnovich? Auditen började i april