Citat:
Ursprungligen postat av BigTone
Och vad ska RM med Saviola till? En dvärg som inte på långa vägar höll i barcelona...
Ljungberg..... Hyffsade skadeproblem....
Sagna? Förutom dataspel, är det någon som sett han spela? Kvaliteter?
Tittar man på Real Madrids anfall idag så är det väl bara RvN som slår Saviola på fingrarna, varken Raúl, Robinho eller Cassano har imponerat på mig under fjolåret.
Och som sagt gällande Freddie så slipper han fula försvarare i Italien som är för dåliga och då istället går på kropp. I Italien är tempot lägre och passningsspelet är bra, ultimat bra för Freddie. Kom ihåg att han var som bäst när han hade Bergkamp som levererade tilll honom hela tiden, idag finns inte samma spelartyp i Arsenal.
Sagna har jag sett ett fåtal gånger, men vet för lite om honom för att kunna yttra mig. Men är man ordinarie i Auxerre vid så pass låg ålder som han var så är han nog bra. Han har spelat 87 matcher sedan 2004 enligt wikipedia.
---
Den som hävdar att Gilardino är dålig har lyssnat på Glenn Hysén för mycket. Jag tror att han kan bli den som vinner skytteligan nästa säsong i Serie A.
Dessutom så har skicklige Gourcouff förlängt sitt kontrakt med Milan med ytterligare ett år, vilket stärker min tes här ovan.
---
Cagliari fortsätter att bli plundrat, näste man att lämna skutan Antonio Langella, han lämnar för Bergamo, Atalanta.