Senast redigerad av kubun 2021-08-02 kl. 19:28.
Senast redigerad av kubun 2021-08-02 kl. 19:28.
ja fixat - strök akut - bra jobbat å TACK!

Hej,Insåg han att det inte är riktigt förenligt med rollen som jurist att sitta och mata in lögner i en tråd på Flashback? Det kanske var informationen om att det tog honom två timmar att få Esbjörns namnteckning på en enkel rättegångsfullmakt, då han och damerna fick samma förvirrade farbror att skriva över allt han äger med en betydligt mer komplicerad generalfullmakt till Pernroth Lüllmaa?
tror inte du var med i tråden o ifrågasatte om jag verkligen lade in vad Binninge sagt till mig privat men tycker att även du ska få se att det stämmer om de andra sen "låtsas som att det regnar". Följande har jag PM-skickat till kasphu, fnirp och volvoellersaab
Tja,
Johann Binninge kommer under dagen att lägga in någonting om elsparkcyklar på sin Facebook.
Ja här har du beviset. När du får syn på det så skulle jag uppskatta om du då meddelar de andra detta så de kan sluta tvivla på och/eller ifrågasätta Johanns och min vänskap.
PS >top news< JB messade precis om att han läst i tråden om nån debatt som berörde Esbjörns läsförståelse. De fick lov att hålla på i två timmar för att han skulle förstå innebörden i allt vad information fullmaktspappret hade att ge. JB säger vidare att han fick ett intryck av att han hade kunnat få honom att i stort skriva på vilket papper som helst. Ja ni ser alla vem Ful-Ebba är och hon vet om det - inte bara att hon vet om det själv men hon börjar också såklart allt mer se att vi vet om att hon är FUL.Det är inte konstigt att han har börjar rensa sin Facebook igen, men på samma sätt som med Pernroth Lüllmaas raderade konversationer som fanns skärmdumpade så finns även inlägget med hur någon släppte en elsparkcykel i asfalten utan att fälla ut stödet sparat för framtida bruk.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera