2021-08-02, 14:27
Medlem
zzahirs avatar
Kan vara så att intenog har en psykos också
Citera
2021-08-02, 14:28
Medlem
Sluta mata trollet.

Här följer några domar mot Frida Landin som även kastar lite ljus på vilka hon umgicks med. Hon gömde och tvättade bland annat en kniv som använts för att hugga en annan person i huvudet.

https://docdro.id/Gz7MNXr
https://docdro.id/3Yq8Etz
https://docdro.id/h4HEBGg

Frida Landin hade även två kommande rättegångar. Dels i ett mål där hon återigen var misstänkt för narkotikabrott, dels ett mål där hon var misstänkt för narkotikabrott samt vapenbrott där även Aden Jama Ibrahim är misstänkt. Den senare är dessutom misstänkt för misshandel samt rattfylleri i samma mål.
Citera
2021-08-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vad du gör här är att skvallra på denna Danne, som kan bli fälld för anstiftan till mord om polisen väljer att granska fallet?

Och det vore hemskt menar du? Sluta påpeka att folk skvallrar. Det där är bara wannabe gangstertugg.
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Danne -är det D@niel Koskel@ vi snackar om då? Eller vem??
Det får du fråga intenog om.
Jag har bara sett att han skrivit Danne
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag chillar med alla. Varför bråka? Jag golar aldrig och jag är lojal, jag är vän med alla.

Din agenda är lite väl övertydlig. Om du nöjt dig med hälften så hade du kanske lyckas, i ditt uppsåt.
Citera
2021-08-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbuserUser
Ett makabert mord och en helt jävla bisarr tråd!
Fan händer liksom? Förtjänade hon verkligen 5 skott i planeten? Det luktar unket här!
Välkommen till Norrbotten. Våra pundare är inte som andra.
Citera
2021-08-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Detta måste ju vara uppenbar trollning. Så här korkad och slarvig med att skydda sin egen identitet kan ju ingen vara på riktigt. Jag köper inte detta. Andra fjortisar här kan du säkert lura.

Som sagt, den som intenog utger sig för att vara tror jag inte ett skit på. Först ”outar” han sig själv ”av misstag” och nu när de flesta börjar misstänka att han försöker sätta dit personen så går ”intenog” in och näst intill hävdar att han är personen som han först ”råkade” avslöja? Det är uppenbart att det är någon annan som har kontot ”intenog”, någon som är insatt.

Ha det i åtanke nu när han/hon har ert förtroende att allt han skriver ”är sant”. Bara för att personen hade information om detaljer så betyder det inte att allt som kommer därefter skulle vara ens i närheten av sant.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-08-02 kl. 14:36.
Citera
2021-08-02, 14:34
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Och det vore hemskt menar du? Sluta påpeka att folk skvallrar. Det där är bara wannabe gangstertugg.
Fast då har du totalt missförstått mig!
Om man outar något sådant och skriver sen att man inte är en golare, så är det motsägelsefullt eller?
Det var vad jag menade!

Skiter väl i vem som skvallrar eller inte!
Pust!
Citera
2021-08-02, 14:35
Medlem
7y11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
BILD på BO?
Måste se om hon var ge bar

https://imgur.com/a/AWBveKC
Citera
2021-08-02, 14:36
Medlem
Spinnacers avatar
Var hon babbemadrass/hangaround till nåt gäng eller?
Citera
2021-08-02, 14:39
Medlem
Som alla nog förstått så är intenog ett troll, varken K eller dom andra har med saken att göra och det enda som stämmer är väl domen som las upp.
Citera
2021-08-02, 14:46
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Som alla nog förstått så är intenog ett troll, varken K eller dom andra har med saken att göra och det enda som stämmer är väl domen som las upp.

Ja, säkert. Men hur kan intenog ha så mycket insyn och veta så mycket? Domen är absolut inte det enda som stämt. Det bör ju vara någon som vet dessa uppgifter men vill sätta dit han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in