Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Eftersom Binninges språkrör i tråden informerade igår klockan 11.36 hur Esbjörnligan fick kämpa i två timmar för att få Esbjörn att skriva på en fullmakt och Binninges påstående att det utifrån den erfarenheten går att få honom att skriva på vad som helst så har varken anmälan eller den påföljande utredningen om generalfullmakten till Pernroth Lüllmaa hunnit särskilt långt.
De påstådda lägenhetsförsäljningarna är dock lätta att kolla upp och det kommer att ske så snart kontorstiden infaller och handlingar kan begäras ut.
När man börjar berätta om andra saker och svara på andra frågor än de som ställdes, är det ofta ett tecken på att man försöker dölja något... ett påhitt...en lögn...
Men låt oss ponera att en anmälan gjordes om åldringsbrott, på grundval av vad en anonym skribent skrivit på Flashback som påstår sig vara språkrör, för en påstådd förövare av åldringsbrott och där det påstådda brottet inte verifieras av det påstådda brottsoffret. Åh, vad jag hade velat sitta som en fluga på väggen i rummet när detta når polisen!
Nej, jag kan förstå att du vill vara anonym, glittret. Den där anmälan hade inte jag heller vela ha på min CV. Du gör rätt i att fegt lägga över det på någon annan som du uppmuntrat det till!
Men låt mig fråga, om nu anmälan är gjord och faller platt som en pannkaka, kommer du då nyktra till i frågan?