2021-08-01, 22:16
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptianC
Nästa tråd handlar nog om Intenog här på ABOK. De kommer jonka hans vita röv tills skulden är betald.
Finns redan sedan tidigare

Han har verkligen gjort denna tråd, men credit till honom som faktiskt varit ganska exakt på poängen flera gånger (eller ja, vad det verkar).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Säger inte nödvändigtvis att du har fel men då är ju frågan hur fan dom här somalierna visste var hon befann sig .

Ja det är nog ganska långsökt kanske🤔
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag sa ju för flera timmar sedan att de flytt till Rinkeby eller Sollentuna.
du har ju rätt. bra så.
kontakta polisen och lämna det de Schottisgänget i RInkeby, NU.
Senast redigerad av moshes 2021-08-01 kl. 22:19.
Citera
2021-08-01, 22:18
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvarfetafickorhah
Stockholms västerortsgäng hämtar större volymer av MC-folket från bland annat Norrland.

Vårbynätverket fixade ju sin deg från "nazisterna" eftersom "de var bra på sånt".

Är det några som verkligen är förvånade?

Hur försenade är ni egentligen?

Tragiskt.
Varför just norrländska MC-gäng? Vad har dom för bra kanaler som inte finns i t.ex. Malmö?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Så är det, jag ville bara poängtera att det inte är en motsägelse att han fortfarande är "misstänkt för mordet" samtidigt som att det spekuleras i att han endast agerade chaufför. För åklagaren så är det samma sak även om han inte ens höll i ett vapen (vilket han också kan ha gjort).

Åtminstone tills dess att saken är utredd och rättegången genomförd osv. (Om de någonsin faktiskt löser mordet, men det tror jag).
Just nu känner jag att det är bättre att vänta tills allt har klarnat . Men det vi nog kan konstatera är att SW är inblandad på ett eller annat sätt.
Citera
Medlem
Vad är det som har gjort just Luleå till en sån pass attraktiv stad så att somalier från Rinkeby väljer att härja här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Danne och hon har varit ihop länge så det är inget hemligt.

Nu var ju inte mitt påpekande för att påtala att du skulle riskera att göra sig ovän med Danne, som jag inte alls vet vem det är.
Däremot är det nog kanske mindre populärt att du i eget namn går ut med att hon har släktskap med grovt folk från grovt kriminella nätverk i Stockholm.
I synnerhet när en person från den miljön söks av polisen.

Vem tror du att polisen kommer misstänka stoppade den skjutna tjejen på stranden?
Och vem tror du kommer få skit om/när den tjejen blir indragen i utredningen och eventuellt åtala för medhjälp?

Du är seriöst skadligt dum.
Citera
2021-08-01, 22:19
Medlem
Men går inte MC-gängen i norr ryssarnas ärenden? Norra koalitionen, Ryss/Finsk/Svensk.
Citera
2021-08-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Ja det är nog ganska långsökt kanske🤔
Det stod en artikel att ett vittne sett 3 bilar komma körandes i området varav att skotten hördes. Teorin om skåpbil går inte ihop känner jag .
Citera
2021-08-01, 22:21
Medlem
Har Shottaz förlorat all territorium i Stockholm så dom har börjat härja uppe i norr nu istället? Hela den här händelsen känns så skev. Inte direkt vanligt att man avrättar en kvinna på det här viset.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Då är det väl bara att fråga Y*sin. Kanske är J*ffar som saknade sin polare och ville in igen.

Nä, J gör inte sån’t. Om det är en Somalie från Rinkeby måste hon ha kränkt honom ordentligt och sannolikt på plats. De är lättkränkta och impulsiva som småpojkar. Och helt samvetslösa. Men har aldrig hört att de skjutit kvinnor förr.
Citera
Medlem
highfives avatar
De kan inte ha varit någon tjej från gänget som sköt BO? Att en tjej avrättar en annan tjej kanske anses ok i de kretsarna trots allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in