Citat:
Ursprungligen postat av
OlleViero
Köpa falska intyg verkar ju inte ha varit några problem ens i Sverige. Men ingen vet och jag funderar på hur det ska gå? Både jag och frun har fått dubbla doser((Pfizser)och dessutom haft pesten i vintras(konstaterad). Givetvis kan ingen här veta, men jag tycker att vi borde vara rätt säkra på att åtminstone inte dö av skiten? Jag kan ta risken om det ens går att flyga dit.
Där anser jag mig kunna klara en utomlandsresa?
Man kan givetvis köpa falska intyg även om man är i Sverige men vill ni verkligen öppna the floodgates med att intyg från hela världen skall accepteras?
I den lilla utsträckning vi har falska intyg här i Sverige kan inte jämföras med vad vi skulle fått om vi accepterar intyg från hela världen.
Går inte att jämföra dessa scenarion.
Det hade slutat med att man hade kunna beställa intyg från en Indisk läkare via DHL.
Nej. Där får man nog tänka till lite längre.
Jag hade lätt kunnat hoppa på ett plan till Phuket för att få miljöombyte generellt men, med vad jag nu vet, så är det väldigt riskabelt att göra så och jag tror att nyhetens behag lägger sig väldigt snabbt när man väl är där.
Lägg därtill till att man varken kan komma in eller ut, ja, vad finns det då för mening egemtligen?