2021-08-01, 19:27
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
de 3 mobilerna är ju gamla och är trasiga och skärmarna är trasiga. Lär inte finnas något som har med detta mord att göra. Vet inte heller om de är hans.

Var inte du inblandad i misshandeln?
Men klarar dig med samhällstjänst.
Då läser man bara domen och har ditt namn.
Det har nog polisen redan koll på

Fridens liljor
Citera
2021-08-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamitallan
Hur trevlig som helst när man stötte på han i Luleå och att döma någon utifrån en bild brukar bli fel.
Han var ingen ängel men vem är du att döma någon du tydligen inte känner Ante.

Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Du kan nog göra en deal med polisen så får du lite färre timmar i kyrkan eller på biblioteket.

polisen kan inte påverka, det är domstolen som dömt ut straffet. Hade föredragit fotboja.
Citera
2021-08-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Jo visst såklart det inte var han! Han hamnade bara i dåligt umgänge!...roligt hur man alltid försvarar människor med dåligt umgänge. Det dåliga umgänget är alla i sällskapet jo din vän va en luffare.

Hoppsan, polisen går ut med att min ”vän” tydligen inte verkar vara dräparen några minuter du kallar mig luffare.

Ni är ju värre än tanterna i kommunhuset.

Det enda jag sagt är att han saknar det våldskapitalet därav misshandeln vart alla dömda för att det inte gick att utreda vem som gjort vad så har han mest troligt bara varit med men inte gjort något för han har det inte i sig. Men han är dum nog att följa med på upptåget och därav är delaktig så han är inte oskyldig och ska helt klart bli dömd för delaktigheten.
Citera
2021-08-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn10
Var inte du inblandad i misshandeln?
Men klarar dig med samhällstjänst.
Då läser man bara domen och har ditt namn.
Det har nog polisen redan koll på

Fridens liljor

Nej jag blev dömd för narkotikabrott i veckan. Men funderar på att överklaga.
Citera
2021-08-01, 19:29
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Nej jag blev dömd för narkotikabrott i veckan.
Mitt misstag, ursäkta så mycket

Däremot kan jag rekommendera dig att om
Om du hitta en 🔫 och telefon kan dom sortera ut dig ganska fort om nån sitter och följer detta.
Ring dom för din skull ju
Senast redigerad av Flexarn10 2021-08-01 kl. 19:35. Anledning: Missade en viktig poäng
Citera
2021-08-01, 19:37
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
domstolen behöll knarket så nu har Kevin och jag skulder. Vi funderar på att överklaga beslagen av knarket. Men advokaten sa att det är lönlöst

Nu har du outat dig helt.
Släng pistolen eller ring polisen o berätta va du hitta
Citera
2021-08-01, 19:38
Medlem
Citat:
Mitt misstag, ursäkta så mycket

Däremot kan jag rekommendera dig att om
Om du hitta en 🔫 och telefon kan dom sortera ut dig ganska fort om nån sitter och följer detta.
Ring dom för din skull ju

Aina här är inte som i Stockholm. De känner inte ens till Flashback.
Citera
2021-08-01, 19:39
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Aina här är inte som i Stockholm. De känner inte ens till Flashback.
Men du och Kevin dömdes i samma mål?
Citera
2021-08-01, 19:39
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Tycker att media är lite dåliga som inte skriver något om att på GM och BO är hel/pur-svenska. Många ute i stugorna (som inte läser Flashback) är säkert övertygad att det är "hemska invandrare" som ligger bakom.

Till exempel med den knivgalne Afghanen i Vetlanda, det tog väl inte många timmar innan media hade bild, namn och all bakgrundsinformation att GM var en asylsökande afghan. Men nu mörkas identiteten av någon anledning...
Därför att då togs galningen på bar gärning. När denna person häktas kommer namn och bild visas.
Citera
2021-08-01, 19:40
Medlem
Citat:
Nu har du outat dig helt.
Släng pistolen eller ring polisen o berätta va du hitta

Polisen knackade på min dörr bara en stund efter att hon blev bekräftad. De knackade på alla dörrar i min och hennes trappuppgång. Jag är ingen golare så jag sa åt dem att dra åt helvetet.
Citera
2021-08-01, 19:41
Medlem
Citat:
Men du och Kevin dömdes i samma mål?

Jag, Kevin och Hebo åkte dit för narkotikabrott. Kevin fick 11 månader ocg Hebo 5 och jag fick samhällstjänst.
Senast redigerad av intenog 2021-08-01 kl. 19:43.
Citera
2021-08-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Tycker att media är lite dåliga som inte skriver något om att på GM och BO är hel/pur-svenska. Många ute i stugorna (som inte läser Flashback) är säkert övertygad att det är "hemska invandrare" som ligger bakom.

Till exempel med den knivgalne Afghanen i Vetlanda, det tog väl inte många timmar innan media hade bild, namn och all bakgrundsinformation att GM var en asylsökande afghan. Men nu mörkas identiteten av någon anledning...
För det första verkar det inte säkert att de har alla iblandade och vem som är mördaren är inte klart.
Sedan att Vetlanda Afghanens identitet kom ut direkt i de stora medierna är SKITSNACK.

Det vet du också men försöker spela rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in