Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Det var intressant att få reda på att Binninge och Pernroth Lüllmaa tjatade i två timmar för att få Esbjörn att skriva på en generalfullmakt som ger henne oiskränkt makt över hans liv och ekonomi. Fullt medvetna om att de kan få honom att skriva på vad som helst så pressar de honom i timmar för att få hand namnskrift på fullmakten!
Vad vittnena som bevittnade hans namnunderskrift med under hela processen och såg de vad som krävdes? Hur kan de i så fall intyga att han skrev under och var vid sina sinnens fulla bruk vid tillfället!
Detta bör ta mig tusan polisen granska för det låter som att gänget från Rättssäkerhetsorganisationen har genomfört ett solklart åldringsbrott!
Det var med denna fullmakt som Esbjörn pressades att skriva under som man sedan beställde en psykologutredning och ansökte om god man för honom!
Nicke snack, till skillnad från vad Ful-Ebba tog sig till med så såg JB till å informera Esbjörn om allt så han inte skulle skriva på något som han senare skulle få anledning att ångra - ja som han så bittert gjort med sin då senaste namnteckning där Ful-Ebbas FUL-finger så "pedagogiskt" hade pekat ut
X. Ja vad tusan skulle det tjäna till å informera Esbjörn om någonting i ett helt vanligt köpekontrakt rörande hans kära hus? "
Han skulle ju ändå inte förstå ett dyft på den korta tiden jag kan avvara för det, vilket ju heller inte är mitt ansvar": tänkte Ful-Ebba!
JB gjorde precis det motsatta lät det ta den tid det behövdes. Det mina damer o herrar är god pedagogik för en man som Esbjörn och som får honom att känna att någon verkligen vill honom gott och inte låta honom sitta kvar i oro över att än en gång få ångra sin namnunderteckning. Givetvis allt helt efter Esbjörns egen fria vilja.
Du T.Armen borde ha vett att skämmas för jag tyckte mig se nåt om att du bad nån fånig bön om att ett inlägg för mig skulle raderas

ja det hoppas jag också att det gjordes för det var ett citatsvar på ett av dina klart raderingsbara inlägg och då dras det med vilket förövrigt ju är helt i sin ordning.
Nåja ovanstående är tecken på att han finner sig övervakad så kanske det får honom i skam för skyldig det är han till falska anklagelser. Både i det jag nu redogjort för men även i att det skulle ha rört sig om någon generalfullmakt när det i själva verket var rättegångsfullmakten.
Nå har du vett nog nu T.Armen att inför din skapare skämmas - tänk på att han hör å ser även när du inte har dina händer knäppta!