2021-08-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Nu är far till misstänkt GM inne och kommenterar på sin sons fb och hotar med polisanmälan mot folk :/
https://i.imgur.com/72Rxa6p.jpg
Citera
2021-08-01, 13:32
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Nu är far till misstänkt GM inne och kommenterar på sin sons fb och hotar med polisanmälan mot folk :/
Vilken jävla idiot!
Tror denna grabb blivit söndercurlad av sina föräldrar?
Citera
2021-08-01, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Va? Har du inte läst tråden?
Skuld eller annat narkotika relaterat.
Ja så långt är ju jag med också. Fast låter för mig väldigt extremt att döda någon som inte är i nära relation. Dom verkar ju inte ens känna varandra
Citera
2021-08-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ja en blond Kalixbo. Bara för att BO skrev att hon kom från Jamaica på Facebook, i sin blogg.
Är ju alltid sanning man uppger där! "NOT" 😅

Men vi kan inte förvänta oss mer här på FB forum..
Överkalix bo. Stor skillnad mot Kalix bo
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Ja, jag tror det var lite ”planerat” också, kanske samma dag, eller någon dag innan högst. Men tillvägagångssätt plus de spår han lämnat efter sig tycker jag tyder på att det mer impulsivt snarare än ett noga planerat mord. Även med tanke på att han direkt blev misstänkt med högsta misstankesgraden sannolika skäl. Eller så var han bara osmart och lyckades inte planera bättre.
Stöddig och överlägsen av diverse droger, var han nog peppad på att skjuta.
Verkligen ingen smart kille!
Citera
Medlem
Citat:
Det är möjligt att jag missuppfattar men jag tror knappast han försvarar brotten Simon är misstänkt för. Han menar nog att det inte är okej att hota någon bara för att den gjort något dumt. M
Citera
2021-08-01, 13:35
Medlem
Citat:

Såg det. Ganska hysteriskt faktiskt.
Personen som kommer med hotelsen verkar ju vara en pajas, till att börja med. Farsan gör ju inte saken bättre heller.

Tror nog pappsen snart får acceptera att buspojkesonen kanske muckat från kåken lagom till hans egen begravning.
Trist läge.
Citera
2021-08-01, 13:38
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Stöddig och överlägsen av diverse droger, var han nog peppad på att skjuta.
Verkligen ingen smart kille!

Tänker samma. Vet någon vad han brukade använda för droger?
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag tror det var lite ”planerat” också, kanske samma dag, eller någon dag innan högst. Men tillvägagångssätt plus de spår han lämnat efter sig tycker jag tyder på att det mer impulsivt snarare än ett noga planerat mord. Även med tanke på att han direkt blev misstänkt med högsta misstankesgraden sannolika skäl. Eller så var han bara osmart och lyckades inte planera bättre.

Tror polisen ganska skyndsamt hittade spår i FL:s telefon eller via andra på platsen fått info om att man bestämt möte med SV på platsen.
Så att han skulle bli inplockad var nog bara en fråga om tid.

Dock klumpigt att inte klara av att göra sig av med pistolen på ett bättre sätt.
Förmodligen har han inte är ens gjort sig av med kläder eller tvättat bort krutstänk heller, så han lär torska så det sjunger om det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Alla i Sverige släpps i väntan på plats på fängelse om de har kvar mindre än 2 år (dra av häktestid och villkorliga delen) av straffet. Så har det alltid varit. Endast rymningsbenägna gängkriminella typ Yasin och utvisningshotade hålls i vissa fall kvar. Även det är ovanligt.

visst räknas häktningstiden som avtjänat straff likaså släpps du när du avtjänat 2/3 av straffet men det innebär inte att man kan dra bort häktningstiden och 1/3 del på den utdömda strafftiden.

2.5 år fick SV. Då gäller fortsatt obligatorisk häktning i väntan på fängelse.

Speciellt om han har ett vapen som ligger och väntar utanför murarna på honom.

Rädmannen bör förklara sig. Vilken tidning tror ni vågar ringa upp domaren först? Törs någon ens mån tro?
Citera
2021-08-01, 13:40
Medlem
Citat:
Tänker samma. Vet någon vad han brukade använda för droger?

Vet att många i umgängeskretsen har en förkärlek för tramadol och tjack intravenöst iaf.
Citera
2021-08-01, 13:42
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evildancer
Börjat trilla in meddelanden på MGMs vägg på Facebook...
Jupp, och gubben som avlade fram mgm är inne och hotar med polisanmälan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in