2021-07-31, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk
En medelklass-svensson skulle aldrig cykla igenom tunastigen varje dag, finns liksom ingen anledning att röra sig där, det är ju du som är fattig.
Håll dig till TS nu.

Kan till 99% säkerhet bekräfta att det är S*mon V-(W?)*stermark som sitter häktad, har bekanta som känner både misstänkt GM och BO.
Släpp den där Heiki, han har inte med saken att göra.

Hur kände BO och GM varandra?
Citera
2021-07-31, 21:57
Medlem
PorrePonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Hur kände BO och GM varandra?

Båda har sedan ungdomen brukat narkotika, främst rökt cannabis men verkar har spårat ur med piller för misstänkt GM och drogförsäljning för BO.
Misstänkt GM är lite äldre än vad BO är men har haft flickvän i samma ålder som BO, samt umgåtts i samma pundarkretsar, vi pratar om en rätt så liten stad ändå.
Citera
2021-07-31, 21:59
Medlem
Hon kan ha sålt dåliga tabletter till Simon. Det gjorde hon till mig en gång. Låg och skakade och spydde i flera dygn.
Citera
2021-07-31, 21:59
Medlem
Citat:
Båda har sedan ungdomen brukat narkotika, främst rökt cannabis men verkar har spårat ur med piller för misstänkt GM och drogförsäljning för BO.
Misstänkt GM är lite äldre än vad BO är men har haft flickvän i samma ålder som BO, samt umgåtts i samma pundarkretsar, vi pratar om en rätt så liten stad ändå.
Aha ok, tack för svar
Citera
2021-07-31, 22:00
Bannlyst
Citat:
En medelklass-svensson skulle aldrig cykla igenom tunastigen varje dag, finns liksom ingen anledning att röra sig där, det är ju du som är fattig.
Håll dig till TS nu.

Kan till 99% säkerhet bekräfta att det är S*mon V-(W?)*stermark som sitter häktad, har bekanta som känner både misstänkt GM och BO.
Släpp den där Heiki, han har inte med saken att göra.

Du är väl medveten att dom stängt av strand/cykelvägen vid början av Tuna pga östra länken?

Därför har jag vart tvungen att cykla igenom Tuna denna sommar.
Citera
2021-07-31, 22:03
Medlem
Citat:
Nåväl, BO var inte i traditionella ögon helt svenskt. Är osäker på om hon hat en utomeuropeisk förälder eller om hon var adopterad, det minns jag inte.

Misstänkt GM är däremot helt svenskt, så vitt jag vet.
Hon har i varje fall helsvenskt namn så jag tror du svamlar
Citera
2021-07-31, 22:04
Medlem
Har mgm några domar annat än för misshandel? (Drogrelaterade domar, ex.vis)
Citera
2021-07-31, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Vet man vem BO är?
Citera
2021-07-31, 22:05
Medlem
PorrePonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Ja, du får ju tro vad du vill eller så slår du upp henne på Facebook så får du allting svart på vitt.
Väldigt enkelt.

https://www.facebook.com/fr*dabinladen = i
Citera
2021-07-31, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Om du känner honom så vet du att han heter Heike på snap och skriver i alla sms heike.

Kallas smeknamn... Ja man kan även ha smeknamn på efternamnet...
Citera
2021-07-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ja, du får ju tro vad du vill eller så slår du upp henne på Facebook så får du allting svart på vitt.
Väldigt enkelt.

https://www.facebook.com/fr*dabinladen = i

Visa gärna en direktlänk till någon bild. Man verkar vara tvungen att ha Facebook för att se profiler där.
Citera
2021-07-31, 22:11
Medlem
På lördagskvällen spärrade polisen av en gångtunnel och lade ner fynd i en pappkasse.

https://www.expressen.se/nyheter/misstankt-mord-i-lulea-drfe3/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in