2021-07-30, 21:04
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vet ej.

Men väldigt bra få AIK åker på reducering av ståplatsläktaren.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik-drabbas-av-publikneddragning-riktar-frustration-mot-polisen-villkorstrap/
Så du tycker att det är bra att vika sig för polisen och låta dem diktera villkoren?
Citera
2021-07-30, 21:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Så du tycker att det är bra att vika sig för polisen och låta dem diktera villkoren?
Jag skrev väl att det med facit i hand är bra att vi inte bränt. Ni har inte problemet i Heif som vi har med för många supportrar och alldeles för få platser. Ni drar ju knappt folk längre, ni börjar bli en parentes. Med det sagt kan jag konstatera att det är bra att man inte bränt av några bengaler nu senaste fyra hemmamatcherna. För jag vill fortsätta gå på fotboll. När allt går tillbaka till det normala? Elda på. Jag är pro pyro men om snuten ska reducera publikantalet får det gärna vänta.
Citera
2021-07-30, 21:19
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Jag skrev väl att det med facit i hand är bra att vi inte bränt. Ni har inte problemet i Heif som vi har med för många supportrar och alldeles för få platser. Ni drar ju knappt folk längre, ni börjar bli en parentes. Med det sagt kan jag konstatera att det är bra att man inte bränt av några bengaler nu senaste fyra hemmamatcherna. För jag vill fortsätta gå på fotboll. När allt går tillbaka till det normala? Elda på. Jag är pro pyro men om snuten ska reducera publikantalet får det gärna vänta.
Ett ryggradslöst, fegt och uselt uttalande. Vi står upp för läktarkulturen. Det gör tydligen inte Hammarbys supportrar.

ACAB.
Citera
2021-07-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ett ryggradslöst, fegt och uselt uttalande. Vi står upp för läktarkulturen. Det gör tydligen inte Hammarbys supportrar.

ACAB.
På riktigt efterbliven eller bara dif?
Citera
2021-07-30, 22:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbeer
Han är Heif. Och FCK! Mest äCkta på hela forumet.
Citera
2021-07-30, 22:25
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Både och faktiskt.

Citat:

Dif också.
Citera
2021-07-30, 22:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Dif också.

Mest gröthals dock..
Citera
2021-07-30, 22:38
Medlem
Wads avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Både och faktiskt.

Dif också.

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Mest gröthals dock..

Glöm inte AFC!
Citera
2021-07-31, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Glöm inte AFC!
Satan vilken kombo 😁
Citera
2021-07-31, 07:27
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Supportrarna har knappt fått komma tillbaka innan snuten ska fitta sig... Kriminaliteten i Sverige har ökat enormt sedan 2019 (senaste året man kunde gå på alla matcher) men snuten fortsätter ändå lägga jättestort fokus på fotbollssupportrar och med sin kollektiva bestraffning... Skamligt.
Citera
2021-07-31, 07:59
Medlem
kostymnisses avatar
Nu vill jag ju inte vara snutens försvarare här men tidigare har ju såväl Polisen Väst som Polisen Syd varit emot villkorstrappan, även många poliser på "lägre nivå" i Sthlm men likt förbannat har snubbar i slips fattat besluten.
Det var väl t.o.m. uppe på regeringsnivå om avskaffandet av villkorstrappan vad fan hände sen egentligen? Trodde ledande snutar att vi alla skulle glömma av det under pandemiåret när vi inte fick gå?
Snart kommer väl även vi här i stan få tillbaka regleringar av hur stora flaggorna får vara etc...

Sedan blir det givetvis idioti när AIK tvingas sänka kapaciteten av säkerhetsskäl inför en match mot HBK...
Citera
2021-07-31, 20:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Trellborg skickar ner Färjeläget till fjärde bäst i Skåne just nu. 2-0 och ingenting talar för allsvenskan, till och med bortaföljet, i vad som för Heif kan vara de hetaste derbyna framgent, höll även det medioker superettanklass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in