"Hundratals svenska kvinnor har rapporterat mensrubbningar efter att ha vaccinerats mot covid-19. Både Läkemedelsverket och den europeiska läkemedelsmyndigheten EMA följer utvecklingen, men kan i dagsläget inte säga om det rör sig om en biverkan eller inte."
"Under våren har många anekdotiska vittnesmål förekommit om onormala blödningar i underlivet efter injektion med covidvaccin – både hos unga flickor och kvinnor som passerat klimakteriet. Nu rapporteras att det även officiellt inkommit mellan 300-400 rapporter i Sverige på dylika blödningar och menstruationsrubbningar, i Danmark är motsvarande siffra över 1000."
Det roliga är att dom skriver först att efter kvinnor vaccinerats så har detta hänt, sen så säger dom att bevis för samband saknas.
Under våren...hos unga flickor.
Någon som vet hur många unga flickor som var vaccinerade i våras?
"Hundratals svenska kvinnor har rapporterat mensrubbningar efter att ha vaccinerats mot covid-19. Både Läkemedelsverket och den europeiska läkemedelsmyndigheten EMA följer utvecklingen, men kan i dagsläget inte säga om det rör sig om en biverkan eller inte."
"Under våren har många anekdotiska vittnesmål förekommit om onormala blödningar i underlivet efter injektion med covidvaccin – både hos unga flickor och kvinnor som passerat klimakteriet. Nu rapporteras att det även officiellt inkommit mellan 300-400 rapporter i Sverige på dylika blödningar och menstruationsrubbningar, i Danmark är motsvarande siffra över 1000."
Det roliga är att dom skriver först att efter kvinnor vaccinerats så har detta hänt, sen så säger dom att bevis för samband saknas.
Gamla nyheter, Sverige laggar några månader i rapporteringen.
Det tar tid för vaccinet att ge immunitet. Du får inte immunteten första dagen.
Med tanke på inkubationstiden var kvinnan säkerligen redan smittad med covid när hon fick vaccinet.
Nja inte riktigt, det är ett mycket säkert och effektivt botemedel mot viruset som har orsakat historiens värsta pandemi.
historiens värsta pandemi? ahahaha du måste vara helt blåst
Om det är så dödligt, varför måste man ens testa sig för att veta att man har det? Varför är det bara multisjuka gamlingar som dör och survival rate är 99.997% för unga
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2021-07-30 kl. 14:55.
historiens värsta pandemi? ahahaha du måste vara helt blåst
Om det är så dödligt, varför måste man ens testa sig för att veta att man har det? Varför är det bara multisjuka gamlingar som dör och survival rate är 99.997% för unga
Så vi kan hålla koll på hur folk rör sig, exakt var de befinner sig osv. På så sätt kan vi spåra viruset och förhindra dödsfall.
Infections in Vaccinated People in U.K. are Outpacing Infections in the Unvaccinated.
The Zoe COVID Study, led by epidemiologist Tim Spector, MD, of Kings College in London, estimated that there were 17,581 new daily symptomatic cases of COVID-19 in unvaccinated people, or 22 percent less than the previous week’s total of 22,638 new cases. According to a press release issued by the study’s authors, “With cases in the vaccinated group continuing to rise, the number of new cases in the vaccinated population is set to overtake the unvaccinated in the coming days.
...
In Israel, about 60 percent of the country’s population of 9.3 million has received at least one dose of a COVID vaccine. About 85 percent of adults in Israel have been vaccinated. Yet most of the new coronavirus infections are occurring in vaccinated people.
There has also been a concerning rise in the number of vaccinated people in Israel being hospitalized. An article in The Jerusalem Post last week noted that the Israeli Health Ministry reported 124 people had been hospitalized for COVID-19 on July 20 and that 65 percent of them were fully vaccinated. Of the 124 people, 62 were in serious condition and 70% of those patients were fully vaccinated.
...
Another example of a highly vaccinated country which has been experiencing a new outbreak of coronavirus infections mostly among its vaccinated population is Chile. Of the thousands of new coronavirus cases being reported daily in that country, 80 percent of them are in vaccinated people.
Ganska intressant att ta del av detta nu. Kanske dags för fler att ställa sig frågan vad som är bäst för den egna individen och sina barn mm.
Det signifikanta med detta är inte att de "gamla" experimentella "vaccinen" inte skyddar så bra mot "Delta-varianten" utan att icke-"vaccinerade" drabbas i lägre utsträckning än de "vaccinerade".
Till provaxxers. Kings College bör väl duga för er som en objektiv källa?
Senast redigerad av Ridax 2021-07-30 kl. 15:07.
Fast vi vet inkubationstiden för covid. Hon hade fått covid oavsett om hon hade tagit vaccinet eller ej.
Och? Det säger inget om huruvida det var vaccinet, viruset eller en kombination av de två som gjorde så att de måste amputera. Men visst, vi vet att de som vaccinerats både smittas och sprider viruset vidare.
Jag är en sån person som inte har läst särskilt mycket om biverkningar och vilka märken som gett vilka biverkningar.
Jag blev genom jobbet "tvingad" att vaccinera mig. Annars skulle jag bli avskedad.
Har läst några sidor bakåt nu och läste om mensrubbningar var en biverkning.
Jag tog min andra dos i mars och har haft en menstruation sedan dess. Jag fick pfizers vaccin.
Någon som snabbt kan hänvisa mig till källor om just mensrubbningar och vaccin?