Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Ja det är mycket du inte förstår.
Bra att du själv skriver det och inte verkar du ta in fakta heller utan själv antar och fyller i.
Det är bättre stt spela dum än att vara det, i vissa fall är det svårt att veta vad som är grunden till din förståelseproblematik.
Hur många boende Esb har hör hit efter som många anser att han blir utkastad från "sitt hus"
Detta är ju av betydelse om man nu bor där eller inte, förstår du?
Journalister töjer och ordvränger i mån av klick, det är ingen nyhet men oavsett får endast viss media skriva enligt vissa och då bara PK. Förstår du?
Ja orsaken till att hon blev tvingad att gå till tinget har du ju förstått nu

Saliga äro de korkade ty de flyter, och då menar jag inte mig själv.
Hellre att jag inte förstår än att bara som du, tro att du yrar om fakta fast du bara upprepar delar av den och vägrar se en helhet. Eller den fakta som inte passar dig. Så sluta vara dum!!!!
Men om det spelar någon roll att Esbjörn har tre boenden tycker jag Ebba får ta en av lägenheterna. Inte sommarhuset som han bara har ett av.
Föresten funkar det inte så. Att om du har lägenhet och sommarstuga så har någon mer rätt att lura av dig den ena.
För Ebba har inte gjort mera rätt i denna affär för att man inte bögigt grottar ner sig i varje formulering. Att behövs hänga upp sig på detaljer betyder nästan alltid att man har fel, eller har ett resonemang som inte håller.
Dessutom har jag sagt hur många gånger som helst att Ebba kanske har juridiskt rätt, men att det inte spelar någon roll.
Men stå och applåderar och heja på medan Ebba Busch går rakt i fördärvet du. Det är verkligen att tänka på hennes bästa.
Jag skiter i om KD åker ut. Vi behöver inte två ultrakonservativa partier i tisdagen. Och SD lär vi ju inte få ut.