2021-07-29, 08:28
Medlem
flyer1s avatar
Jag hade en kompis som blev psykiskt sjuk, han trodde ofta okänt folk runt han utförde gangstalking mot honom. Om ni tror han hade rätt lider ni nog själva av paranoia.
Citera
2021-07-29, 11:39
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Jag hade en kompis som blev psykiskt sjuk, han trodde ofta okänt folk runt han utförde gangstalking mot honom. Om ni tror han hade rätt lider ni nog själva av paranoia.

Undrar om bildbevis för drönare också ljuger, eller frekvenser som följer människor, eller analyser av främmande kroppsprover? Och vad händer när företag börjar kommersialisera trådlös ljudlös kommunikation mellan människor, där bara tankar används (s.k. syntetisk telepati), och militären nyttjar dito för olika ändamål i strid?!

Fortfarande paranoid? Skulle inte tro det.
Citera
2021-07-29, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
... Fortfarande paranoid? Skulle inte tro det.

Ja självklart är så kallade "Targeted Individuals" bara inbillningssjuka. Att någon "organisation" skulle lägga ner så mycket resurser på att förfölja helt ointressanta och marginaliserade svenssons är en helt absurd idé.

Citat:
... bildbevis för drönare också ljuger ...

Jag kan också ta kort på drönare. Skillnaden ligger i hur våra hjärnor tolkar vår omgivning. Din hjärna tolkar vardagliga företeelser som drönare och k-strimmor som att du är i centrum för en hemlig militär operation vars syfte är att förfölja och tortera dig som individ. Normalt fungerande människor upplever inte drönare på det viset.

Citat:
... eller frekvenser som följer människor...

Inte nog med att själva idén om att förfölja oskyldiga människor dygnet runt i decennier är absurd men när du dessutom drar in en massa hittapå-teknik och ren rapakalja blir det än mer löjligt och tragiskt. Hjärnchip, tankeläsning, militär radar, målsökande våglängder, chemtrails...
Citera
2021-07-29, 14:23
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Ja självklart är så kallade "Targeted Individuals" bara inbillningssjuka. Att någon "organisation" skulle lägga ner så mycket resurser på att förfölja helt ointressanta och marginaliserade svenssons är en helt absurd idé.

Jag kan också ta kort på drönare. Skillnaden ligger i hur våra hjärnor tolkar vår omgivning. Din hjärna tolkar vardagliga företeelser som drönare och k-strimmor som att du är i centrum för en hemlig militär operation vars syfte är att förfölja och tortera dig som individ. Normalt fungerande människor upplever inte drönare på det viset.

Inte nog med att själva idén om att förfölja oskyldiga människor dygnet runt i decennier är absurd men när du dessutom drar in en massa hittapå-teknik och ren rapakalja blir det än mer löjligt och tragiskt. Hjärnchip, tankeläsning, militär radar, målsökande våglängder, chemtrails...

Förmodligen har de tex dragit tårgas i luften för någon som inte haft dessa tankar innan och pekat på flygplan och sagt "chemtrails" och sedan har man troende.

Vad de droppat i dit hushållsvatten vet i fan, men något uppåt och insnöande medicament uppenbarligen.

Du kan söka? Sök på google ohchr org (FN) och då du hittat sidan så kan du där söka på gangstalking och vad som menas. Lurendrejeri till att få folk tro på avancerade vapen är en del i detta.

Chip i skallen, hur får man någon att tro på det ? Man lurar personen dels med V2K.

Vilka som har resurser ? De som har allt att förlora....
Citera
2021-07-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra

... Chip i skallen, hur får man någon att tro på det ? Man lurar personen dels med V2K. ...

Eller så utövas det ingen "voice to scull" av någon mystisk "organisation" utan det handlar i stället om hörselhallucinationer.

Jag är fullkomligt övertygad att samtliga TI's som tror sig vara utsatt för v2k/chip i själva verket lider av hallucinationer. Och om de skulle våga undersöka sig skulle samtliga få en diagnos.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-07-29 kl. 15:57.
Citera
2021-07-29, 16:57
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:

Visst, är man helt okunnig om ev. motiv eller inte kan ta till sig verkligheten så.
Citat:

Ta du dina kort och spela in dina videor. Följer dom dig eller inte?

Citat:

Verkligheten kan vara för svår för vissa. Kanske tillhör du den gruppen?
Citera
2021-07-29, 17:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Eller så utövas det ingen "voice to scull" av någon mystisk "organisation" utan det handlar i stället om hörselhallucinationer.

Jag är fullkomligt övertygad att samtliga TI's som tror sig vara utsatt för v2k/chip i själva verket lider av hallucinationer. Och om de skulle våga undersöka sig skulle samtliga få en diagnos.

Jag tycker att du har en vettig syn på det hela. Men du måste verkligen inse att det verkligen finns de som är utsatta - allt det här är skapat för att diskreditera de få riktigt utsatt & skapa rädsla mot staten. De försöker bl.a. radikalisera vissa; vissa vill de hjärntvätta; andra förstörs psykologiskt eller finansiellt. Vad än de påstår handlar det om att attackera en person indirekt. Familj & vänner är övertygade att delta men de vet inte hur allvarligt & destruktivt det är. De kan helt enkelt tro att det handlar om att styra & förändra en person eftersom det måste ske av någon anledning - familjer är enkla att övertyga så länge de tror att det gynnar dem & deras mål med sig själva eller personen ifråga.

Å andra sidan är det fullt möjligt av "dem" att använda psykologiska operationer att skicka subtila meddelanden som ska gå in i undermedvetna via t.ex. riktad reklam eller personer i ens omgivning som säger & gör subtila saker. Alternativt att använda Neuro-Lingustic Programming för att utföra "Mind Control". Som sagt ser jag det hela delvis som tros- & beteendeförändring - alltså mänsklig "programmering" vilket MK Ultra fokuserade på. Med andra ord: det propagandan försöker övertyga alla utsatta & icke-utsatta är att sci-fi-teknologi används när det i realitet är subtila meddelanden som skicka via omgivningen vare sig på sociala medier eller i person. V2K är bara ett sätt för dem att missleda & diskreditera istället för att erkänna att det handlar i grunden om psykologiska operationer.

I slutändan vill DE att du tror på vissa saker som DE vill - det är i princip vad hela världen sysslar med i dagsläget - att kontrollera massan vare sig icke-militärt (kommersiellt) eller militärt, i forskning eller i politiska syften som troligen de flesta utsatta är drabbade av - politiskt motiverad förföljelse som effektivt förstör våra liv samtidigt som de antyder att vi gör det mot oss själva - att vända psyket mot sig självt vilket är A & O i hela Zersetzung-operationen av STASI - att samla information om en måltavla 24/7 som verkar vara fienden av staten & sedan använda social engineering & diverse psykologiska operationer för att få en måltavla att falla på "sitt eget svärd" genom flera månader eller år av sabotage, infiltration & uppenbar förföljelse - allt för att sätta psykologisk press på en. DÄRFÖR gör de det här öppet & subtilt.

Det är extremt fult sätt att ge sig på en person som så att personen inte kan försvara sig mot en "osynlig fiende" & istället blir utfryst & isolerad som en naturlig följd. Jag är övertygad att det här är en politisk kult djupt i "Deep State" som ansvarar för det här som bl.a. använder religion för att radikalisera & påverka personer utan deras vetskap & oftast med deras vetskap med flit. De låter en måltavla veta att de blir övervakade & påverkade samtidigt som omgivningen blir tillsagt att gaslighta (förneka" det för att se vad en person gör. Jag är vidare övertygad att t.ex. polisen används som instrument för att orkestrera det här. De kan motivera den politiska förföljelsen till allmänheten med flera "goda" motivationer.

Hur ni än vänder på det är det här menat att skada en person & styra en person i de riktning som de ansvariga vill m.h.a. av bl.a. familj & vänner som med stor sannolikhet tror att de hjälper en person i långa loppet. Å andra sidan försöker propagandan övertyga utsatta att familj & vänner är onda & besatta som så att utsatta ska skada dem & förlora sitt stödsystem.

Ni som är med på det & tror att det endast handlar om "att hjälpa personer" med t.ex. sjukdomsinsikt missar hela poängen att det vi utsätts för är avancerade psykologiska operationer för att orsaka bl.a. psykisk instabilitet. Jag är 100% säker idag efter att ha blivit öppet utsatt för det här sedan 2013 men även bakom min rygg sedan tonåren att denna politiska grupp "kult" använder min familj & mina "vänner" mot mig på gott & ont. Så länge mitt liv blir som "de" vill så verkar det som att de inte kommer "skada" mig. De effektiv styr ens liv - om du har ett jobb så infiltrerar de det nya jobbet genom att rekrytera minst en kollega. En person känner sig aldrig tillfreds & säker vetandes att en "okänd" grupp uppenbart övervakar ens mobil & dator 24/7 som utan problem låter en veta det.

Vad deras egentliga mål & syfte är vet vi inte men vi vet VAD de gör & HUR det påverkar - det är ingen som helst hemlighet. Jag tror som sagt att det handlar om politisk förföljelse som använder religion & psykologi för att uppnå mål. Jag tror också att de använder grupper i samhället för deras mål - utan tvekan manipuleras myndigheter med att t.ex. få för sig att en person måste övervakas & därmed gör det även om inga brott begåtts. Även i Sverige sker politisk & religiös förföljelse via stater & myndigheter.

Alla länder har sådana specifika program att utsatta personer för politisk förföljelse men det sker under manipulativa former såsom att påstå att en person är "farlig" eller "sjuk" som måste övervakas. Men det förklarar inte varför de medvetet gör personen psykiskt instabil genom uppenbara psykologiska tortyrmetoder såsom gaslighting ihop med infiltration & sabotage i t.ex. jobb.

I slutänden: det handlar om att den politiska gruppen (kulten) INFILTRERAR alla delar av en persons liv vare sig i person eller online & tar tvångsmässig kontroll eller i syfte att påverka en indirekt. Det ordet som är nyckel är alltså INFILTRATION eller "Hostile Infiltration" i syfte att negativt påverka en person under lång tid mycket likt vad Zersetzung/STASI gjorde mot politiska fiender eller misstänkta sådana - att bli kallad "psykiskt sjuk" var ett av deras huvudmål eftersom det diskrediterar ens politiska åsikter & förmåga att övertala andra att bli politiska fiender mot staten eller maktperson.

Jag råkar vara en intelligent serb som bott i Sverige hela mitt liv; jag är övertygad att min nationalitet står till stor del av deras anledning till denna politiska förföljelse mot mig samt varför det öppet pågått sedan 2013. Det är mycket enkelt att en formell grupp övertyga svenskar att "serber" förtjänar sådan dålig behandling.

Kontenta: V2K är ett desinformationsord för att de skickar subtila meddelanden via online media & i person (via t.ex. vänner som säger specifika ord - NLP). V2K finns i labbmiljöer men inte "överallt" om inte de använder direktiv mikrovågsljudöverföring på distans som endast fungerar i direkt syn.

I grunden handlar det om "Mind Control" - frågan är varför de har valt en person att utsättas för "Mind Control"? Det finns så många svar på varför. Frågan som är mer intressent är vad familj & vänner tror att det handlar om när de hör & läser på om "Gang Stalking" & varför de inte avslöjar det? Troligen för att hela syftet är att se vad en utsatt gör i sådana relativt omänskliga situationer eller så tror de helt enkelt på agendan/målet med operationen. Människor är väldigt lätta att övertyga & manipulera.

Det här sker alltså mot ens uttryckliga vilja när en person väl inser att ens liv är manipulerat & infiltrerat av en okänd tredje part & att de övervakar en 24/7.
Citera
2021-07-29, 17:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1

Tack för informationen. Det hjälper oss verkligen. Vi hade ingen aning att man blir psykiskt sjuk av långvarig psykologisk tortyr (t.ex. gaslighting") & att få sitt liv infiltrerat & saboterat av okänd tredje part. Du är verkligen en ängel med ditt inlägg.

Seriöst. Jag beklagar att din kompis har det svårt. Det kan vara sant dock så avfärda inte det så snabbt. Jag har också kompisar som varit psykiskt sjuka på riktigt. Jag vill även påstå att jag ser skillnad på psykisk sjukdom & en person som mår psykiskt dåligt.

Det som är svårt är att denna operation är gjord för att pågå länge & att gaslighta en person som öppet klagar om det så det leder till nedstämdhet & isolation. Jag kan intyga att det verkligen existerar men om det genuint påverkat din kompis vet jag inte. Om han/hon är en medelsvensson med inga starka politiska eller religiösa åsikter så är det mer troligt att han inte blev utsatt för denna de facto politiska förföljelse som maskeras som annat.
Citera
2021-07-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tack för informationen. Det hjälper oss verkligen. Vi hade ingen aning att man blir psykiskt sjuk av långvarig psykologisk tortyr (t.ex. gaslighting") & att få sitt liv infiltrerat & saboterat av okänd tredje part. Du är verkligen en ängel med ditt inlägg.

Seriöst. ....

Seriöst, TI's kommer inte få hjälp genom att år efter år sitta och skriva om sina vanföreställningar på olika forum och samtidigt förkasta alla tips om riktig hjälp som de får.

TI's kan få hjälp - bara de själva vill.
Citera
2021-07-29, 22:00
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Seriöst, TI's kommer inte få hjälp genom att år efter år sitta och skriva om sina vanföreställningar på olika forum och samtidigt förkasta alla tips om riktig hjälp som de får.

TI's kan få hjälp - bara de själva vill.

Vad talar du om? Har du svårt att förstå? Inser du inte att det faktiskt existerar olika slags avancerad teknik i den här världen? Världens militärer har exempelvis studerat och utvecklat voice to skull sedan radarns genombrott ungefär. Du upprepar samma trams gång på gång - har du forfarande inte fattat vad som står i trådstarten?
Citera
2021-07-29, 22:08
Medlem
Citat:
Vad talar du om? Har du svårt att förstå? Inser du inte att det faktiskt existerar olika slags avancerad teknik i den här världen? Världens militärer har exempelvis studerat och utvecklat voice to skull sedan radarns genombrott ungefär. Du upprepar samma trams gång på gång - har du forfarande inte fattat vad som står i trådstarten?
Nej, det var en engångsföreteelse med radarn. Förekommer inte idag. Eller? Har du möjligtvis mer information i ämnet? Tekniska data? Eller är det bara så att du tror det finns för att du läst tramssidor?
Citera
2021-07-29, 22:15
Medlem
Citat:

Det framgår väl med all tänkbar tydlighet?

Jag talar om att du och andra TI's kan få hjälp bara ni vill. Samtliga TI's lider av paranoida vanföreställningar och ni är inte hjälpta av att sitta spä på era nojjor på olika forum, ni behöver adekvat vård. Med enkel KBT-terapi och lite kunskap kan TI's lära sig att hantera allt de tycker är läskigt och skrämmande. Och kombinerar de det med lite sunt förnuft om sin egen obetydlighet så bör man förstå att man inte befinner sig i centrum av en världsomspännande konspirationsteori.

Och för att tala ännu mer klartext: nej du är inte förföljd av militären, du har inte några inopererade nanochip, det är ingen som riktar strålkanoner mot dig och nej strimmorna i skyn är inte ett vapen för att förfölja dig.

Citat:
..har du forfarande inte fattat vad som står i trådstarten?

Jodå, trådstarten handlar om organiserad gang stalking förekommer. Och svaret på den frågan är ett rungande nej. Har följt tråden från första inlägget och ju mer du och andra TI's skriver desto tydligare framgår det att " Gang stalking" endast handlar om vanföreställningar hos sjuka människor.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-07-29 kl. 22:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in