Citat:
Helt rätt uppfattat, det är ett journalistiskt hafsverk. Ibland är det lätt att glömma att journalister är människor, precis som du och jag. Misstag sker hela tiden.
Om du ska lägga tid på FUPen tror jag att det är mer värdefullt att jobba på sammanställningen som du nämnde i något tidigare inlägg. En ordentlig sammanställning vore väldigt givande för tråden tror jag.
Vill passa på att önska dig allt väl, alltid bra med nya skribenter. Kul att tråden är aktiv, även om mycket tid går åt till att diskutera tokiga konspirationsteorier från vissa användare.
Om du ska lägga tid på FUPen tror jag att det är mer värdefullt att jobba på sammanställningen som du nämnde i något tidigare inlägg. En ordentlig sammanställning vore väldigt givande för tråden tror jag.
Vill passa på att önska dig allt väl, alltid bra med nya skribenter. Kul att tråden är aktiv, även om mycket tid går åt till att diskutera tokiga konspirationsteorier från vissa användare.

Det är för den delen inte första gången jag sett direkta faktafel i media när det kommer till mord/brottsfall. Påpekas det inte av läsare så står det högst troligt kvar som det står. Så vill någon att det ska rättas, skriv till dem, eller journalisten i fråga. Att skriva "kläder" eller "spåren" är väl ärliga misstag och petitesser, att skriva tröja det är bara fel uppfattat av skribenten. 🤷♀️
Jag läste igenom just de tekniska protokollen och obduktionsprotokollet ikväll ändå, stämmer finfint att det bara finns spermaspår på framsida jeans, vid gylfen. Står också uttryckligen att det inte finns någon sperma eller DNA på tröjan, samma står det om samtliga klädesplagg som M hade på sig. Sen har jag i samband med läsandet antecknat annat till just ovan nämnda sammanfattning. Den tar nog lite tid, den ska ju helst bli bra också. Bara förhören med OW är ju lika enerverande och utmattande som diskussionerna med en viss användare du nämner..
Och tack! Jag har gått i pension från att diskutera med trådens praktarsel, ska bara hålla mig till det också men jag är verkligen slutligen bara helt ointresserad av skiten. Jag råder alla att bara ignorera honom, det är också det som tar mest på honom..
Jag har tiden, intresset, energin, jag kan göra något bättre. Vi är alla människor som sagt, jag kan inte låta bli att provoceras.. Men det idiotiska följetonget kanske var ett nödvändigt ont för att få ordentlig fart i tråden igen 😅
Bara här idag/ikväll hade vi en fin, normal tråd med relevanta inlägg och diskussioner 😃 Vad härligt det var.