2021-07-27, 21:07
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Hahaha inte bara jag som märkt av hur uppenbara dom är

Nej, det är ju så tydligt.
Citera
2021-07-27, 21:17
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Det är gulligt att journalisterna skrattar när Biden skojar om att han fått sin rumpa torkad.

https://twitchy.com/gregp-3534/2021/07/25/my-butts-been-wiped-people-are-trying-to-figure-out-what-joe-biden-said-to-reporters-upon-returning- to-the-white-house-on-sunday/

Jag tror inte han skojar.
Citera
2021-07-27, 22:01
Medlem
Observera noga dessa foton och videoklipp:

One Of These Things (Is Not Like The Others):
https://gab.com/Dnajlion7_/posts/105985804012050512

SHOCKING: Two Bidens?? Another Video Emerges!
https://thetruedefender.com/shocking-two-bidens-another-video-emerges/
Citera
2021-07-27, 23:26
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det är möjligt att hon kuppas in, men hon lär inte sitta nästa mandatperiod ut. Hon fick 1-2% av de demokratiska rösterna i primärvalet. Inte ens demokraterna vill ha henne. Om inte valet 2020 rivs upp utan hon sitter till 2024 och det valfuskas igen så lär det bli inbördeskrig. Jag undrar om landet ens håller samman till 2024. Det finns knappt någon ammunition att få tag på i Sverige och det beror på att amerikanarna köper upp allt.

Blir spännande att se valutgången i Frankrike under våren 2022 samt vad som sker efter det. Vinner Le Pen eller kommer man fuska in Macron igen? Kommer militären acceptera det?

Bara för att du läst det i MSM eller för att du skriver det här så blir inte anklagelsen om att Trump är dement mer sann för det. Jävla tönt.

Det där är en efterhandskonstruktion för att försöka dölja valfusket 2020. Alla, både i USA och i omvärlden begriper att Trump vann 2020. INGEN tror på att demente Creepy-Joe fick +80 miljoner röster, fler än någon annan någonsin.

!00% säkert och demente Biden var med på tåget.

USA är sannolikt sedan senast 60-talet en vasallstat till Israel. """De""" njuter av att förnedra amerikanska folket efter att de valde Trump framför Clinton.

Harris har inget folkligt stöd men med tanke på att de lyckats få folket att tro på 2020 års valresultat kommer de att köra på Harris oavsett hur absurt det uppenbarligen är för kritiskt tänkande. Kanske för att visa eventuella motståndare hur mäktiga de är och hur talangfullt de styr världens befolkningar.

Det finns ingenting som tyder på att valet kommer att gå rätt till 2024, snarare kommer man att finslipa på manipuleringen och ännu hårdare säkra vinsten.

De hade ett par oväntade äss i rockärmen och satte bestämt P för kuppförsöket. Ett kuppförsök som planerats under mycket lång tid. Ställer Trump upp i valet 2024 så är det som kontrollerad opposition.

Givetvis kommer Harris att ta över men jag tror att Joe behöver dö och inte bara avgå. Man kanske tom gör något dramatiskt av det för att spä på debatten.
Citera
2021-07-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Hahaha inte bara jag som märkt av hur uppenbara dom är

Nu väntar vi ju bara på att nattskiftet ska komma in.

Citera
2021-07-27, 23:32
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Först tänkte jag säga att det bara är stamning (vilket vissa tråkigt nog har lyft fram som bevis för att han är "borta"), men jisses, han verkar faktiskt helt borta där.

Ja om han svetsade på Samhall med Stefan Löfvén och andra utvecklingsstörda så skulle det vara lämpligt, men att folk väljer in en senildement till att hantera kärnvapenkoderna är minst sagt oroande. Vem som helst så länge det inte är Trump var melodin.

Dock är det inget nytt. Tecknen var synliga även innan valet.
Citera
2021-07-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Ja om han svetsade på Samhall med Stefan Löfvén och andra utvecklingsstörda så skulle det vara lämpligt, men att folk väljer in en senildement till att hantera kärnvapenkoderna är minst sagt oroande. Vem som helst så länge det inte är Trump var melodin.

Tror Samhall bara är mest intresserade av mer kompetenta nuförtiden, det finns ju annan alternativ sysselsättning som DV, daglig verksamhet.
Citera
2021-07-28, 00:14
Medlem
Clownworld https://youtu.be/DgCu6FssGEc
Citera
2021-07-28, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Biden är en dokumenterat genomkorrumperad skitstövel. Korruptionen i sig är farlig eftersom den med säkerhet innebär att både Kina och Ryssland har hållhakar på honom, vilken de kan använda för att tvinga honom att böja ned sig. Varför gav Biden Putin sin pipeline i Europa som Trump vist hade stoppat? Vill han att Putin skall få ökat inflytande över Europa eller handlar det om att Putin vet varför sonen Hunter fick 3.5 miljoner dollar till sitt konto av en korrupt Moskvapolitiker och hotade honom med detta? Svårt att veta vad som är inkompetens och vad som är utpressning. Biden är CCP och Moskvas våta dröm och den som inte begriper det är en jubelåsna.

Var Obamaregimens (där Biden ingick som en åtminstone på pappret ytterst central figur) Mellanösternpolitik ofarlig? Du kanske tycker det, men civilbefolkningen som blivit mosad av diverse islamister mycket tack vare Obamas handlingar tycker det garanterat inte. Invasionen av Libyen lämnade landet åt ett vakuum som nu är fyllt av islamister som ägnar sig åt bland annat svart slavhandel. Obama beväpnade islamister som skulle slåss mot Assad, inklusive Isis.

😂 du menar apan trump!
Citera
2021-07-28, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry

Visst fanns det tecken innan valet enligt vissa, men det jag såg skulle lika gärna kunna vara stamming som man försöker dölja eller att han bara tappade bort sig lite, något ord vilket även t.ex. George W. Bush kunde göra. Det länkade nu verkar ju dock enligt mig avsevärt mer förvirrat än det jag tidigare sett.
Citera
2021-07-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Visst fanns det tecken innan valet enligt vissa, men det jag såg skulle lika gärna kunna vara stamming som man försöker dölja eller att han bara tappade bort sig lite, något ord vilket även t.ex. George W. Bush kunde göra. Det länkade nu verkar ju dock enligt mig avsevärt mer förvirrat än det jag tidigare sett.
Visst har han, som väntat, blivit mycket värre, men det finns flera videos innan valet där han gör ett väldigt senilt intryck. När han ursinnigt kallar en av sina egna supportrar a "dog-faced lying ponysoldier" efter att hon ställt en vänlig fråga är typiskt senilt beteende (att bli arg när man känner att man inte har kontroll). https://www.youtube.com/watch?v=TwVrg6UtxXQ&ab_channel=GuardianNews Han har visserligen alltid varit en idiot och ljuger rutinmässigt, även när han inte ens behöver det men följande osammanhängande svammel är klart senilt: https://www.youtube.com/watch?v=L4VH2JjWDnk&ab_channel=SkyNewsAustralia
Senast redigerad av TomSowell 2021-07-28 kl. 09:23.
Citera
2021-07-28, 10:24
Medlem
Även om jag är övertygad om att Biden har varit genom-korrupt under större delen av sin karriär, tycker jag ändå att hans öde är tragiskt. Det är inget jag önskar åt någon. Jag förstår inte varför hans släktingar och vänner inte försöker få honom att avgå, eller varför de inte försökte få honom att inte ställa upp som kandidat från första början. Det har de kanske förvisso gjort.

Han förnedrar sig själv gång på gång framför hela världens ögon. Det kan verkligen inte vara kul för hans barn och barnbarn (om han har det) att bevittna. Vem som helst kan tydligt se att hjärna inte längre fungerar som den ska.

Om han avgår tar väl Harris över om jag har förstått det korrekt? Detta kommer givetvis inte att innebära några förändringar rent politiskt, men det kommer i varje fall att se lite bättre ut. Biden och Harris är precis lika manipulativa och oärliga om du frågar mig. Harris är väl dock lite mer "vänster"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in