2021-07-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ja Trump har snabbt att ta till hårda ord. Han har generellt alltid rätt. Om det var Cruz eller RHINO GOP eller om Trump hade fel får vi ju dock inte veta, fusket i val var känt av alla redan då. Du likställer detta med 2020 som jag tolkar ditt månatliga inlägg. Vad avser 2020 är det ju inte bara Trump som påstår att Biden och hans hantlangare stal valet 2020. Du har miljontals människor över hela världen som är mer eller mindre engagerade i denna enorma skandal, världens största demokrati stulen. Detta bör man om något ta som en stark indikation, speciellt då Trump är kontroversiell för många så är hans påstående desto mer analyserat, vi kan ju här se 10 talet debattörer som enbart väljer att skriva precis tvärtom diskussion utan att komma med några argument eller "debunkar" mer än hänvisning till debattörer som delar deras åsikt. Notera: Det finns enorma mängder bevis som aldrig ifrågasätts, ta det faktum att man vet att man inte har rätt antal röster i Maricopa, man försöker istället stoppa audits så detta aldrig skall kunna presenteras i en domstol.

Vi pratar dessutom flera stater och säkert 10miljoner röster. Trump vann stort. Även fast detta säkert fortsatt tar tid bör slutsatser kunna dras när man noterar mer än en stat, ex. Arizona och Georgia samt kan dra paralleller till hur fusket gått till (viktiga routers) då kickar nämligen det faktum in att detta var koordinerat över statliga gränser. Då skall enligt konstitutionen USAs militära maskin ta över/ vara ledande i processen att analysera övriga stater och det som hänt skall likställas en inhemsk attack mot förenta staterna (9/11). Därefter kommer dessa bevis sannolikt upp i SCOTUS. Om detta sker och hur vet jag ej men att Biden kan köra nån slags promenad under sin 4-års period om bevis på koordinerat valfusk kommer fram håller jag helt osannolikt.

Hur kan du säga att Trump generellt alltid har rätt? Han påstod att coronaviruset skulle försvinna innan mars 2020, like a miracle. Mexico is going to pay the wall, sa Trump. Hitintills har Mexico inte betalat en cent. Vill du ha flera exempel på Trumps fel, fråga mig om du inte håller reda på hans fel.
2021-07-27, 18:28
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Den gode Epstein är (var) ju bästis med Donald Trump. Stamgäst på Mar-a-Lago.

I en annan tråd här på FB försöker vissa koppla Epstein till familjen Maxwell, Iran-Contras-härvan (som ägde rum under republikanska presidenter) och Palme-mordet.

Så hur får du ihop Epstein och Biden?

Du menar Bidens bror som har ön Water Island bredvid Epsteins
Brorsan har säkert köpt den för ärligt förtjänade pengar.

10% to the big guy. Det är den gammalt.

Water Island next to Little St James.
https://www.google.com/amp/s/www.politico.com/amp/news/2020/01/28/james-biden-lobbyist-virgin-islands-099318
2021-07-27, 18:29
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
1. De påstod att 74k poströster som aldrig hade beställts ut kom in. - I själva verket var detta förtidsröster på plats mellan 24:e oktober och 2:a november.

2. De påstod att 11k poströster mystiskt sett dök upp i slutresultatet som aldrig var registrerade som inkomna - I själva verket var detta poströster som anlände under valdagen.

3. De påstod att om man använde en markeringspenna på valsedeln så kunde den blöda igenom till baksidan och påverka hur valsedeln skannades - I själva verket var de relevanta rutorna på valsedlarna skiftade i sidled för att förhindra detta.

4. De påstod att röstmaskinerna hackades under valdagen - I själva verket var det som hackades röstregistreringsdatabasen, den information man fick ut var redan publikt tillgänglig.

Detta är bara ett exempel på vad de ljög om. I själva verket var det betydligt mer men du kanske kan söka reda på det själv istället för att jag ska göra jobbet.
Och du menar att allt detta sägs i länken? Jag tror faktiskt inte jag kommer orka titta på den. Såg en bit på mobilen när det begav sig och minns faktiskt inte det du påstår. Kan du bistå med några tidsangivelser?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Projicering. Dvs bortse från det människor ser med sina egna ögon,och projicera en annan verklighet samt banka in den tills människor ifrågasätter verkligheten.
Stalin kallade det för memory laws. Dvs han skrev om sin egen historia (massakern i Ukraina tex) och förbjöd samtliga i USSR från att återupprepa verkligheten.
Vi har inte riktigt kommit dit ännu i USA. GOP lyckas aldrig komma förbi det första stadiet i sin hostile takeover:historierevisionism:Här står det stilla. Eller går baklänges rättare sagt.

Nu har ni hamnat i fel tråd, tror jag...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Jo, jag har hela tiden hävdat att detta valresultat kommer avgöras av SCOTUS. Men det är en oerhört känslig fråga som naturligtvis kommer ta många år att reda ut. Till dessa är Biden avsatt för länge sedan, antingen genom amd. 25 eller genom impeachment efter att GOP tagit kongressen nästa år.

Huvudsaken är ju att delstaternas valsystem stramas upp så fortsatt systematiskt slarv kan undvikas. Även om nu demokraterna fått för sig att de svarta är för dumma för att kunna att skaffa sig ett ID-kort.

Definiera gärna "systematiskt slarv" vid ett val, tack. Jag uppfattar det som en hundvissling där du försöker säga "systematiskt och planerat röstfusk" utan att (tror du) behöva visa att det faktiskt förekommit något sådant.
2021-07-27, 18:30
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Nu har vi väntat på bevis på koordinerat valfusk i över ett halvår. Hur länge till måste vi vänta på bevisen.
Om bevisen är så tydliga som vissa påstår, varför får vi inte se dem?
Rapporten ska komma i augusti. Det är ganska snart. Då får du gnälla så det står härliga till.
2021-07-27, 18:34
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Nu har vi väntat på bevis på koordinerat valfusk i över ett halvår. Hur länge till måste vi vänta på bevisen.
Om bevisen är så tydliga som vissa påstår, varför får vi inte se dem?

Du är otålig. Demokraterna har ju gjort sitt yttersta till att inte tillgänggöra de detaljer som behövs.

Men var lugn den tredje omräkning som utförts av rösterna är klar imorgon. Nu behövs routrarna, dessa har man skickat subpoenas på. Vore skoj om Maricopa clownerna inte ger Senaten dessa och polisen åker och hämtar routrarna och de styrande i Maricopa valberedning.

Bonus. Senaten i Arizona subpoenar Dominion. Dom skall lämna in alla detaljer till maskinerna.

Bonus 2. Joe Biden introducerar 'Crime Bill' på 90-talet som satt 1000-tals personer i fängelse, allt medan Hunter Biden röker crack (barntillåten från Hunters laptop) https://rumble.com/vke87v-hunter-biden-smoking-crack.html

2:a Augusti kommer kommunisterna i Maricopa släpas in i senaten.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/senate-president-karen-fann-calls-dominion-voting-systems-maricopa-county-supervisors-appear-senate- august-2nd/
Senast redigerad av Nixter 2021-07-27 kl. 18:44.
2021-07-27, 18:40
Bannlyst
Citat:
Du menar Bidens bror som har ön Water Island bredvid Epsteins
Brorsan har säkert köpt den för ärligt förtjänade pengar.

10% to the big guy. Det är den gammalt.

Water Island next to Little St James.
https://www.google.com/amp/s/www.politico.com/amp/news/2020/01/28/james-biden-lobbyist-virgin-islands-099318

Det sägs att Donnie bodde granne med Epstein på Palm beach och att de ofta festade ihop.Jag kan dock ha fel.https://www.youtube.com/watch?v=AUDr_c2PalI
Vem har Frankfurtservern?
2021-07-27, 18:41
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Och du menar att allt detta sägs i länken? Jag tror faktiskt inte jag kommer orka titta på den. Såg en bit på mobilen när det begav sig och minns faktiskt inte det du påstår. Kan du bistå med några tidsangivelser?

Tipsade du inte en användare om att han/hon kunde be mamma om hjälp? Kan inte du göra samma sak?
2021-07-27, 18:42
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du är otålig. Demokraterna har ju gjort sitt yttersta till att inte tillgänggöra de detaljer som behövs.

Men var lugn den tredje omräkning som utförts av rösterna är klar imorgon. Nu behövs routrarna, dessa har man skickat subpoenas på. Vore skoj om Maricopa clownerna inte ger Senaten dessa och polisen åker och hämtar routrarna och de styrande i Maricopa valberedning.

2:a Augusti kommer kommunisterna i Maricopa släpas in i senaten.
https://www.thegatewaypundit.com/2021/07/senate-president-karen-fann-calls-dominion-voting-systems-maricopa-county-supervisors-appear-senate- august-2nd/

Vilka demokrater pratar du om? Är alla demokrater i dina ögon?
2021-07-27, 18:42
Medlem
Citat:

"Valet ska vara färdigräknat och klart vid midnatt på valdagen!"
- Donald Trump - före valet. Otålig man.
2021-07-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vilka demokrater pratar du om? Är alla demokrater i dina ögon?
Alla som inte älskar Trump är kommunister i Nixters ögon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in