2021-07-27, 11:41
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Du kan ha en poäng där.

Om det hade varit sant kanske. Kolla själv på Politik: USA forumet. Att Biden har 6 trådar och resten handlar om Tmurp stämmer helt enkelt inte.
Citera
2021-07-27, 11:55
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Joe Biden har talat så under hela sitt offentliga liv - ingen nyhet. Ofta röstar amerkianska väljare inte på den preseident de inte vill ha utan den andra kandidaten - då blir det så.

Njae, det här och det senaste har varit något utöver det vanliga.

Han börjar på en mening men sedan har han direkt glömt vad han pratar om och resultatet blir ungefär,

- vi måste himmel det är på söndag vaccin och jag min fru när hela republikanerna barn så blev det gul.

Ungefär så kan en Biden-mening se ut numera, det är inte bara mummel som en berusad person utan han vet inte vad det var han började prata om och då försöker han styra upp det med något annat men då glömmer han det också.

Det går inte att förneka det här, jag fattar inte varför ni ens försöker.

Hade det varit Donald Trump som varit så osammanhängande och snurrig så hade det varit en helt annan femma från eran sida.

Vad är problemet?

Biden är inte helt fit så att säga, vad är det som är så farligt med det just för din (och för andra i tråden) del?

Varför känner du att du måste försvara Biden och förneka att han inte är riktigt frisk?
Citera
2021-07-27, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Njae, det här och det senaste har varit något utöver det vanliga.

Han börjar på en mening men sedan har han direkt glömt vad han pratar om och resultatet blir ungefär,

- vi måste himmel det är på söndag vaccin och jag min fru när hela republikanerna barn så blev det gul.

Ungefär så kan en Biden-mening se ut numera, det är inte bara mummel som en berusad person utan han vet inte vad det var han började prata om och då försöker han styra upp det med något annat men då glömmer han det också.

Det går inte att förneka det här, jag fattar inte varför ni ens försöker.

Hade det varit Donald Trump som varit så osammanhängande och snurrig så hade det varit en helt annan femma från eran sida.

Vad är problemet?

Biden är inte helt fit så att säga, vad är det som är så farligt med det just för din (och för andra i tråden) del?

Varför känner du att du måste försvara Biden och förneka att han inte är riktigt frisk?

Vimsig - ja - men inte så galen som Trump, framförallt inte när det gäller beslut i internationella samanhang. Skillnaden inrikes har jag svårare att bedömma. jag tycker inte någon av dem är en bra president. Den senaste bra presidenten var Busch senior, men han misslyckades inrikes med ekonomin och blev inte omvald. Före honom får jag gå till historieböckerna för att konstatera att möjligen Eisenhower var bra och Rosevelt till en början.
Citera
2021-07-27, 12:59
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Om det hade varit sant kanske. Kolla själv på Politik: USA forumet. Att Biden har 6 trådar och resten handlar om Tmurp stämmer helt enkelt inte.
Förlåt mig. Biden har fem trådar. Inte sex. Resten är Trumps.
Citera
2021-07-27, 13:05
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Förlåt mig. Biden har fem trådar. Inte sex. Resten är Trumps.

Det finns gott om trådar om annat med. Sen att Trunmpo diskuteras mer har nog sin förklaring i Tnurmps karaktär.
Citera
2021-07-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Det finns gott om trådar om annat med. Sen att Trunmpo diskuteras mer har nog sin förklaring i Tnurmps karaktär.
Troligen är det så. Ju mer politiska klavertramp eller tokiga uttalanden ju fler trådar eller inlägg.
Lågmälde Biden kontra tokbrölande Trump liksom.
Citera
2021-07-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Troligen är det så. Ju mer politiska klavertramp eller tokiga uttalanden ju fler trådar eller inlägg.
Lågmälde Biden kontra tokbrölande Trump liksom.

Kan också bero på att du och de andra vänsterfascisterna spammar varje tråd med orange man bad även de trådar som handlar om pedo-joe. Man märker vilken damage control som sker haha!

OnT: Det ser ut som att Pedo-Joe som installerades som president och inte valdes är mycket psyksjuk nu och kommer förmodligen att avgå snart. Det värsta är väl ändå att kuksugar Cuumala-Harris som är hatad av hela landet i så fall tar över, häxan fick 1% i primärvalen, antar att detta var planen hela tiden då dom insåg att inte kan vinna på ett demokratiskt sätt
Citera
2021-07-27, 13:36
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1Schwab
Det pratades tidigt om att planen hela tiden varit att Harris ska ta över efter att Biden dör under sin tid som president. Gissar att det blir mer effektfullt om han dör än att de avsätter honom.

Samma källor sa innan valet att de skulle vinna valet oavsett medel och att de därefter aldrig kommer riskera att förlora ett val igen.

I ett riktigt vak skulle Harris inte ha en chans men nu ser det ljust ut för henne.

Här i ett framträdande av Biden själv:

Biden: "President Harris and I..."
https://twitter.com/disclosetv/status/1372637122671353860

Citera
2021-07-27, 13:50
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
vänsterfascisterna spammar ... Pedo-Joe ... psyksjuk ... kuksugar Cuumala-Harris ... häxan
Ditt inlägg är som en bäbis som kladdat ner sig, vill du ha en haklapp - vad försöker du ens säga. Du lyckas förmedla är att "det ser ut som" och antar "damage control". Varför skulle det vara det, få här har rösträtt dit. Däremot är argumenteringen så pajig att egentliga freakshowen är den här tråden.
Citera
2021-07-27, 13:52
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Vimsig - ja - men inte så galen som Trump, framförallt inte när det gäller beslut i internationella samanhang. Skillnaden inrikes har jag svårare att bedömma. jag tycker inte någon av dem är en bra president. Den senaste bra presidenten var Busch senior, men han misslyckades inrikes med ekonomin och blev inte omvald. Före honom får jag gå till historieböckerna för att konstatera att möjligen Eisenhower var bra och Rosevelt till en början.

Ja, Trump gjorde ju så tokiga saker som att inte starta krig eller att tex låta andra medlemmar i NATO betala för sig precis som Usa får göra.

Vad var det egentligen för galna saker Trump gjorde?
Citera
2021-07-27, 13:56
Bannlyst
Sloppy Joe har uppenbara kognitiva svårigheter och kanske även Alzheimers.

POTUS borde ha en maxålder.
Citera
2021-07-27, 14:01
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Ditt inlägg är som en bäbis som kladdat ner sig, vill du ha en haklapp - vad försöker du ens säga. Du lyckas förmedla är att "det ser ut som" och antar "damage control". Varför skulle det vara det, få här har rösträtt dit. Däremot är argumenteringen så pajig att egentliga freakshowen är den här tråden.

Tycker att du ska ta dig en funderare över vem eller vilka som "kladdat ned sig", har du sett de komprometterande bilderna på sniffin Joe Biden eller Hunter (sägs komma från laptopen)?

Finns compilation videos på bl.a. YouTube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in