2021-07-27, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Ytterligare ett klavertramp.

Här ger Joe Biden sin lortiga mask till en pojke. Tänkte han att kameran skulle missa detta?

https://twitter.com/i/status/1419667941667205124

Tycks borttagen redan …
Citera
2021-07-27, 08:24
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Joe Biden har talat så under hela sitt offentliga liv - ingen nyhet. Ofta röstar amerkianska väljare inte på den preseident de inte vill ha utan den andra kandidaten - då blir det så.
+1

Det minst dåliga av de två alternativen.

Biden har inte startat några större krig eller upplopp ännu.
.... så har potential att få bättre ”slutbetyg” i min bok än både Obama och Trump.
Citera
2021-07-27, 08:36
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EulersIdentitet
Fast det behöver inte bli Kamala, även om det är mycket troligt. När en amerikansk president avgår kan presidenten tillsätta en ny vice president så länge det går igenom i en röstning i the House of Representatives och senaten. Kanske en Hillary Clinton comeback? Eller någon annan media har vant in oss vid?

Det återstår att se. Jag tror dock att Harris tar över efter att Biden avgår på grund av hälsoskäl.
Citera
2021-07-27, 08:37
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Då detta är en tråd om ingenting så undrar jag hur detta har med POLITIK att göra?

Ditt inlägg är helt snurrigt, kan du förtydliga?
Citera
2021-07-27, 08:38
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Om vi skall vara sådana så skapade jag denna tråd i oktober 2020

(FB) Är planen att Kamala Harris skall bli POTUS?

Så du såg det också? Det är bra.
Citera
2021-07-27, 09:06
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Om jag minns rätt väntade de ju ganska länge med att utse Bidens vicepresidentkandidat. Detta kunde tyda på att det rådde meningsmotsättningar inom gruppen som styr Biden och att Kamala inte alls var den drömkandidat vi ofta föreställer oss att de ser henne som?

En annan möjlighet är att eftersom Biden antagligen personligen avskydde Harris efter debatten där hon kallade Biden rasist och Jill Biden rök ihop med henne efteråt så tog det dem en del tid att övertyga honom om att han måste acceptera henne.

Det kan väl varit för att Kamala under DNC valet till Presidentkandidat stod och öste skit på Joe Biden om hans alldeles för touchiga, vrida på bröstvårtarna på småflickor inför kamera och alla anklagelser från en massa olika kvinnor där Kamala trodde på alla anklagelserna, sen när någon tog upp det när hon tackat jag till att bli VP kandidat så försöker hon bara garva bort det, varken Biden eller Kamala är något att ha, några i den Djupa Staten är trots allt inte helt jävla hjärndöda men några av de andra är hjärndöda.

Debatten måste gått hård innan de erbjöd henne platsen trots allt.
Citera
2021-07-27, 09:49
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Deodorant
+1

Det minst dåliga av de två alternativen.

Biden har inte startat några större krig eller upplopp ännu.
.... så har potential att få bättre ”slutbetyg” i min bok än både Obama och Trump.

Räknas inbördeskrig med politiska fångar?
Där leder demokraterna
Citera
2021-07-27, 09:57
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Då detta är en tråd om ingenting så undrar jag hur detta har med POLITIK att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Ditt inlägg är helt snurrigt, kan du förtydliga?
Tvärtom en av de mer relevanta motfrågorna just nu, tråden ligger under "politik", enskilt tyckande föreligger om Bidens hälsa. Inget konkret, och under skuggan av Trumps frekvent farsartade utspel, tex dessa, dvs hittills bara snicke-snack.
Citera
2021-07-27, 10:51
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Tvärtom en av de mer relevanta motfrågorna just nu, tråden ligger under "politik", enskilt tyckande föreligger om Bidens hälsa. Inget konkret, och under skuggan av Trumps frekvent farsartade utspel, tex dessa, dvs hittills bara snicke-snack.

Fast kan Bidens märkliga uttalanden ha en koppling till hans hälsa? Det borde man väl få diskutera också?
Citera
2021-07-27, 11:02
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Fast kan Bidens märkliga uttalanden ha en koppling till hans hälsa? Det borde man väl få diskutera också?
I detta delforum gnäller man på Trump. Att ens nämna Biden är ett regelbrott som måste bestraffas. En diskussion om presidentens hälsa och oförmåga att utöva sitt ämbete räknas inte till politik. Det är bara Trump som gäller. Det finns totalt 6 trådar som handlar om Biden. Resten är Trump.
Citera
2021-07-27, 11:04
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
I detta delforum gnäller man på Trump. Att ens nämna Biden är ett regelbrott som måste bestraffas. En diskussion om presidentens hälsa och oförmåga att utöva sitt ämbete räknas inte till politik. Det är bara Trump som gäller. Det finns totalt 6 trådar som handlar om Biden. Resten är Trump.

Du kan ha en poäng där.
Citera
2021-07-27, 11:19
Medlem
Jordgubbes avatar
Bra att ni kämpar på med vad poängen kan vara, för nu är det inte mycket - två sakfel redan i rubriken på tråden ("tvingas avgå" och "klavertramp") vilket inte är annat än tyckande från en republikan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in