2021-07-27, 11:11
Medlem
Fortfarande inga alarmerande rapporter från Flashbackmobben vad gäller min fråga angående kända dödsfall i era närmsta bekantskapskretsar och tack vare, MED, Covid-19. Det kanske hedrar er - att ni inte ljuger...?
Citera
2021-07-27, 11:11
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Vi får hoppas att det är så. Vi vet att infektion innan vaccin ger robust skydd, frågan är om infektion efter vaccin ger samma resultat. Immunförsvaret är ju kraftigt manipulerat av vaccinet med stora mängder antikroppar. Man kan tom säga ”onaturligt” stora mängder antikroppar. Dessa antikroppar kan dominera immunförsvaret och tränga undan kroppens eget försvar, enligt Vanden Bosschen. Han har haft rätt hittills.

Kul gissning!
Du menar alltså att antikroppssvaret efter vaccin inte kommer från immunförsvaret?

Vart kommer det så ifrån? Vad är det som aktiveras av vaccinet tror du?
Pungen kanske?
Citera
2021-07-27, 11:12
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Jag är inte intresserad av att diskutera tramsiga konspirationsteorier. Det kan du göra med någon annan.

Det gör det ej mindre sant för att du inte vill tro på vad Gesiecke säger.

Du motsatte dig och fick ett svar tillbaka, sedan om du vill ignorant inte tro på det är ju ditt problem.
Senast redigerad av AnnaDea 2021-07-27 kl. 11:22.
Citera
2021-07-27, 11:16
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
När säger han detta?

Har sett många som påstått att detta ska ha sagts men alla referenser jag sett har varit att Sveriges strategi har varit att platta till kurvan så sjukvården inte kollapsar och att RESULTATET av detta blir flockimmunitet istället för långa och kostsamma lockdowns.

Det är stor skillnad.

https://youtu.be/bfN2JWifLCY?t=1092
Citera
2021-07-27, 11:18
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
Fortfarande inga alarmerande rapporter från Flashbackmobben vad gäller min fråga angående kända dödsfall i era närmsta bekantskapskretsar och tack vare, MED, Covid-19. Det kanske hedrar er - att ni inte ljuger...?
Prova att fråga hur många som har någon nära som dött av vaccinet!

Då kommer foliehattarna att ge siffror större än vårt invånarantal.
Citera
2021-07-27, 11:28
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Det gör det ej mindre sant för att du inte vill tro på vad Gesiecke säger.

Du motsatte dig och fick ett svar tillbaka, sedan om du vill ignorant inte tro på det är ju ditt problem.

Som jag sa - trams är jag inte intresserad av.
Citera
2021-07-27, 11:29
Medlem
16 personer på IVA bara....
Citera
2021-07-27, 11:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
63% genombrottsinfektioner hos fullvaccinerade gruvarbetare. 100% skydd för naturlig immunitet.

Attack rate was 0/6 among persons with a previous history of COVID-19 versus 63.2% among those with no previous history (Table). No other factors were found to be associated with the risk for infection.

https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/27/10/21-1427_article

Det är inte fråga om det finns antikroppar eller inte, de antikroppar som vaccinet ger är verkningslösa. Denna studien är den bästa datan vi har i nuläget. 63% infektionsgrad är ett resultat som är rimligt för ovaccinerade. Vaccinet fungerar inte.

Jag har ingen aning om varför du vill glömma något. Konstig fråga.

Nej, du tar en tredje spruta för att de första två inte fungerar. Glöm inte att naturlig immunitet fortfarande fungerar, de som haft covid har starkt skydd mot varianter, de behöver inte någon spruta.

Du tänker göra samma misstag igen, ta en ny spruta trots att de första två inte fungerade. Vet du vad det gör dig till?
Ett sprutluder.

Om nåt år kommer ni stå utanför vårdcentralen med frossa och fråga:
Y’all got anymore of that vaxx?
Intressant att det mesta du skriver är helt fel, så finns liksom inget att svara på sakligt av det nonsens du gav där.

Och talande att du tror jag glömt något och när jag påminde om ~15000 döda och +25000 postcovid skadade.
Citera
2021-07-27, 11:31
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Som jag sa - trams är jag inte intresserad av.

Då behöver du inte ens citera mig eller ta upp ämnet om du inte är intresserad och anser officiella källor som trams.

Dock så blir det inte mindre sant att Geisecke sa att Sveriges strategi hade flockimmunitet som en del av strategin för att du tycker det är en konspirationsteori.
Citera
2021-07-27, 11:36
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Prova att fråga hur många som har någon nära som dött av vaccinet!

Då kommer foliehattarna att ge siffror större än vårt invånarantal.
Jag ar en avlägsen släkting som dött.
Jag har ingen släkting som dött av vaccinet.
Jag har betydlig flera släktingar som vaccinerat sig än som varit sjuka.
Citera
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Ganska kraftig minskning i UK senaste dagarna.

Det enda som dom gjort är att öppna upp och fortsätta vaccineringen.

Vet inte om deras skolor stängde nyligen (nu får IMBILDEN ett redigt stånd)?
Citera
Medlem
AnnaDeas avatar
Ja, tyck det då

För oss andra så kan ni återigen se här att Geisecke säger det rätt ut.

https://youtu.be/bfN2JWifLCY?t=1092
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in