2021-07-25, 22:02
  #109
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
För att svarta inte kan bete eller hävda sig när det behövs. De blir alltid våldsamma över minsta lilla. Visst att Granen betett sig illa men det stör mig stt svarta ska agera dörrvakter och reta upp vita hederliga svenskar. De har alltid sin hudfärg och historia i bakhuvudet och hatet mot vita. Nästan som att det är upplagt för provokation och våld.

Men söte Jesus… man kan höra komapatienter föra ett mer logiskt resonemang än ditt.
Citera
2021-07-25, 22:02
  #110
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Alla vände plötsligt på klacken och försvarande personen när det framgick att det var en svensk. Märkligt.
Vet inte vilka du pratar om som vänt kappan men om personen ifråga har spelat i svenska landslaget rör det sig rimligen om en svensk.
Citera
2021-07-25, 22:06
  #111
Medlem
Är man vakt så jobbar man ju för den som äger stället. Och då får man väl hålla sig till dom arbetsregler som gäller på det stället du jobbar sen om det är Granen eller någon annan kvittar väl.
Citera
2021-07-25, 22:12
  #112
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Vad som hände var alltså att en vakt med mindervärdeskomplex börjar provocera Granens kompis och är onödigt otrevlig. Granen lackar då och markerar att så går det inte till när han är på plats.

De tre äpplen höga smurfvakterna börjar då svärma runt Granen och det krävs ett halvt dussin för att få Granen därifrån. Nu går Granen ut och ber om ursäkt för att han stod upp för sin vän och inte accepterar att bli trampad på av patetiska vakter med mikrogenitalier.

Har jag uppfattat situationen rätt?
Citera
2021-07-25, 22:13
  #113
Medlem
Det finns väl många som har valt vilket landslag dom skall spela för som Sead Haksabanovic att det är klart: Han väljer spel för Montenegro. Finns många fler.
Citera
2021-07-25, 22:27
  #114
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vad som hände var alltså att en vakt med mindervärdeskomplex börjar provocera Granens kompis och är onödigt otrevlig. Granen lackar då och markerar att så går det inte till när han är på plats.

De tre äpplen höga smurfvakterna börjar då svärma runt Granen och det krävs ett halvt dussin för att få Granen därifrån. Nu går Granen ut och ber om ursäkt för att han stod upp för sin vän och inte accepterar att bli trampad på av patetiska vakter med mikrogenitalier.

Har jag uppfattat situationen rätt?
Hur vet du att vakten var otrevlig och provocerande? Eller du menar att "Du är för full, du får inte komma in" är att provocera? Granen har fått lite hjältestatus i Hbg, finns nog ingen som inte vet vem han är i stan. Så om en vakt inte släpper in han och hans kompisar, då är dem för fulla helt enkelt.

Tillståndsenheten i Helsingborg brukar också vara överjävliga på att göra överraskningsbesök på lönehelger, så inte konstigt om vakten tar beslut att inte ge dem tillträde till puben. Men visst, de ska ju stå i givakt när han kommer, och bära in honom på en stol enligt dig. Oavsett om han är nykter eller knappt kan ligga ner utan att svälja sin tunga.
Citera
2021-07-25, 22:28
  #115
Medlem
Cameltotems avatar
Den där jävla granen är fan idiot på riktigt.

Bodde i närheten av honom för ett par år sen och minst tre gånger har han legat och tryckt som en jävla blatte i röven på mig med sin Porsche.

Hoppas han åker dit på något, jävla fitta.
Citera
2021-07-25, 22:34
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Den där jävla granen är fan idiot på riktigt.

Bodde i närheten av honom för ett par år sen och minst tre gånger har han legat och tryckt som en jävla blatte i röven på mig med sin Porsche.

Hoppas han åker dit på något, jävla fitta.

Om inte det säger dig att det beteendet inte har med ras att göra, så kan jag inte hjälpa dig.
Citera
2021-07-25, 22:42
  #117
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Vad vet du om det? Tycker du 36 år är typ gammal gubbe eller? Har polare som är över 30 som skulle stå upp för mig any day of the week.

Det var en retorisk fråga. Är man 36 år räknas man som vuxen och förväntas bete sig som en sådan. Om man bor i ett civiliserat land ska man bete sig civiliserat. Det här enfaldiga tankegodset om att "stå upp för sin kompis" i en krogkö hör hemma i tredje världen. Att stå upp för en kompis gör man gentemot slödder med just detta grobianbeteende.
Citera
2021-07-25, 22:45
  #118
Medlem
En till video
https://twitter.com/hl_ids/status/1419391135684997122?s=21


mycket bättre än den innan
Citera
2021-07-25, 23:01
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
. Men det här är den första hipstertönten. Hoppas att hans fall blir hårt.

Han har alldeles för kraftig benstomme för att vara hipster. På vilket vis menar du att han är det?
Citera
2021-07-25, 23:05
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Nej, man trampar inte tillbaka för att man blir nekad inträde på en krog. Det är ett jävla blattebeteende. Det hör till medeltiden. Du kan köra upp din heder i röven. Jag är jävligt trött på den allmänna blattefieringen av samhället. Folk kan inte uppföra sig längre. De beter sig som apor. Det krävs snart väktare överallt. På badplatser, akutmottagningar osv. Och nu: En snart medelålders hipsterfjant som spelat i landslaget som inte kan sköta sig. Det finns flera fall av före detta landslagsspelare i fotboll som krökat ner sig. Men det här är den första hipstertönten. Hoppas att hans fall blir hårt.

Så om det är en svensk som beter sig illa så är det också ett blattebeteende du får ju fan ge dig. Snacka om att helgardera och skylla allt på invandrare. Bättre kan du. Så jäkla svagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in