Citat:
Ursprungligen postat av
imorgondagen
Vet inte exakt vad det är du menar när du säger bad boys, men jag tänker på bråkiga snubbar som älskar sitt eget utseende och har dålig respekt för andras känslor/är players/otydliga med sina avsikter. Det är dessa saker jag ”ser ner på”. Vet dock inte om jag skrev något om att jag ser ner på dem som grupp om de nu är någon urskiljbar grupp, utan ba påpekar att tjejer som jag känner gillar att bli behandlade som personer och att bli älskade. Är väl inte så konstigt eller.
Att slåss kan också ge brudar, naturligtvis, inget jag själv strävar efter dock
Mer eller mindre ALLA kvinnor antingen älskar sitt utseende eller strävar efter att kunna älska sitt utsende, om du nu vill ha jämlikhet varför är det då ett beteende du bara unnar kvinnor? Du ser ned på egenskaper hos män du ej ser ned på hos kvinnor, ser ned på muskulöse strandraggaren men har inget problem med feministpolaren som solar i stringbikini och lägger upp bilder på det på instagram, fy fan så dråpligt hela situationen är med dig och andra manliga feminister
Kvinnor vill bli "äslsade" först när de ar fått smaka på olika sorters män, sedan så vet jag inte vad du anser, men om mannen ekonomi är viktigt för ett förhållanden så är det väl så mycket mer än att vilja bli "älskad"? Är det också något som gör dig rasande ifall män hade krävt det från en partner förresten? God ekonomi och dissning av arbetlös, sjukskriven eller låginkomsttagare? Hur är det mindre yltigt än att vilja att ens partner också ska vara sexig, förutom att vara trevlig?
Sluta spela efter kvinnors regler och ständigt uppdatera din syn på rätt och fel utefter trenden skapad av kvinnor, t ex så var ju ni manliga feminuster nyss pro-trans för att behaga de kvinnliga feministerna, nu blir fler och fler av er anti-trans allt eftersom trenden med feminister som blir terfs ökar, alltså så anpassar i er ständigt med åsikter efter vad som godkänns av kvinnor
Ni tar i dagsläget upp att baka, få skriva poesi och ta hand om barn som exempel på saker vill kunna göra som män, ni tar dock inte upp att få bry sig om sitt utseende, få bära alternativmode och/eller smink även som vuxen, detta eftersom ni ser det som oviktigt för de kvinnliga feministerna ej ser dessa bitar som något viktigt för män och något som bara skall unnas kvinnor, hade de dock hävdat att det även är viktigt för män att få sminka sig och bära kläder som sticker ut, ja, då hade du kämpat för det med näbbar och klor och kallat arbetsguvare för svin som inte anställer män som klär sig som om de fortfarande vorre tonåringar
Med andra ord är du bara "jämställd" efter kvinnors vilkor, om du på ett individuellt plan har en önskan som ej godkänns av kvinnor, då håller du det för dig själv och missunnar dig det i ren fjäsk och anpassning efter kvinnors önskan
Du kanske skulle ha pluggat lite individualism innan du gick och blev manlig feminist?
Citat:
Ursprungligen postat av
imorgondagen
Och haha, jag har flickvän och vill inte ligga med någon annan än henne. Går jättebra att ha kvinnliga vänner om man återigen ser dem som personer och inte vandrande fittor.
En bra vänskapsrelation kräver ju ömsesidig respekt och inte t ex att du måste kompromissa och vara OK med egenskaper hos dina kvinnliga "vänner" du aldrig hade accepterat hos en manlig vän
Det kräver ju också att du inte själv ska behöva anpassa dig och hålla tillbaka egenskaper för att göra dina kvinnliga bekanta nöjda
Tro mig, de har krav på dig som man de ej har på sina vänninor
Att som man ha en vänskapsrelation med en kvinna kräver av dig att du är en inställsam fjäskapa
"Vandrande fittor"? Så kvinnor som gillar att ligga runt ser alltså män som vandrande penisar?
Citat:
Ursprungligen postat av
imorgondagen
Självklart får alla ligga så mycket man vill och får, är väl jättebra om man kan och vill ha mycket sex, bara man e sjysst mot andra och har RESPEKT något som både du och s.k badboys verkar sakna.
Jag har aldrig slagit någon annat i självförsvar
Vet inte vad ni åsyftar med "bad boys" egentligen, var ni som tog upp det, inte jag
Ni insuinerar ju att man är bad boy bara man unnar sig sex, har bra självförtroende och lägger ned tid på utseende, dvs vad dina kvinnliga bekanta sysslar med
Vet ej heller vad du menar med "snäll", men du får helt klart ej ligg om du går ut på krogen och skryter om hur du hjälper jämngamla arabe,r som juridiskt ses som barn, att integreras i samhället
Att skylta med och skryta om godhet ses ej som sexigt av kvinnorna
Men det gör ju inget, du vill ju ändå bara vara en vän och tycker endast det är kvinnor som skall få bejaka sin sexualitet utan att samhället skall lägga sig i och sätta ett bäst före datum på hur länge man får knulla runt innan bör mogna och enbart vara produktiv för samhället
Samma sak gäller att leva bohem liv, ta tillfälliga jobb då och då och resa runt mycket
Citat:
Ursprungligen postat av
imorgondagen
Min tjej har också legat mer än mig, fattar inte varför det skulle va ett problem. Är väl grymt om hon vet vad hon håller på med osv. Känner mig inte hotad av det eftersom vi båda legat så mycket vi velat ungefär, det är av min erfarenhet inte så svårt att få ligg om man är trevlig och socialt begåvad och inte siktar över sin egna liga. Det är det du gör kanske, svårt att få ligga om man bara satsar på modeller typ när man inte är modellsnygg själv
Då är du en loser
Du kunde åtminstone se till att unna dig själv ungefär lika många ligg, istället för slösa dyrbara år av ditt liv på att vara politiskt korrekt
Förnedringen ligger i att du har gjort en anpassning din partner uppenbarligen ej har gjort, uteblivna ligg för du ville vara den där snälle som bara duger när kvinnorna inte tycker sex är kul längre
Låt oss säga att din partner av en slump hade legat mer än dig, då hade det inte varit lika förnedrande, men nu är det ju uppenbarligen på grund av en anpassning du gjorde hon ej var villig att göra och du duger först nu som partner när hon har knullat med de där "bad boysen" du ej ville vara som
Jag tippar i övrigt på att jag är snyggare än dig, ska vi byta bilder via PM?
Vart vill du komma med ditt skryt med att du har många kvinnliga vänner förresten? Du får ju inte knulla med dem, du använde ju dig nyss av uttrycket "incel" och försöker nu få det till att du har många kvinnliga vänner du ej ligger med skulle göra dig till en sorts hingst