2021-07-25, 20:27
Medlem
Bra reklam detta blir för HIF då. Som redan är grovt på g neråt.

Att deras sportchef inte kan ta ett ''Nej'' från att komma in på ett ställe.
Citera
2021-07-25, 20:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blastaway
Granen ja. På Fria Bad och Bar i Helsingborg. Frågan är om det var fotbollen eller alkoholen han behövde paus från.

Uppenbarligen både och. Sluta supa om du beter dig som en 14 åring. Skulle inte förvåna mig om det kommer fram att han snortat något också.
Citera
2021-07-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VFX
Patetiskt att Granen nu gör en pudel i full PK anda.

Var kan man läsa om hans pudel?
Citera
2021-07-25, 20:37
Medlem
AreYouBacks avatar
Det måste mentalt vara jävligt jobbigt att man inte kan komma och glida in som värsta Zlatan när man slitit ett helt fotbollsliv. Kändis och allt. Han kanske är ökänd som problemgäst.
Citera
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag får samma vibbar av Granqvist som av JO Waldner. Han kommer inte kunna hantera livet utanför idrotten speciellt bra.
Citera
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det måste mentalt vara jävligt jobbigt att man inte kan komma och glida in som värsta Zlatan när man slitit ett helt fotbollsliv. Kändis och allt. Han kanske är ökänd som problemgäst.
Varför skulle kroknäsan ha större chans att komma in tror du?
Citera
2021-07-25, 20:38
Medlem
Kryllar av vidriga dörrvakter i Sverige, fan synd granen skulle klappat till jävlen
Citera
2021-07-25, 20:39
Medlem
NiccoJs avatar
Var inte Janne A med o backade honom🤔
Citera
2021-07-25, 20:40
Medlem
Så lite bråk utanför en krog alltså... tror alla kan gå vidare med sina liv.
Citera
2021-07-25, 20:42
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Kryllar av vidriga dörrvakter i Sverige, fan synd granen skulle klappat till jävlen
Ja eller hur. Hoppas dörrvakten var kolsvart också. Måste dock varit jävligt svårt att sikta in sig och träffa rätt när mörkret lagt sig utomhus. Nu vet vi dock inte upptrappningen till hela situationen. Dörrvakten kan ha sagt något olämpligt till AG eller någon i hans sällskap som i sin tur reagerat. Helt omöjligt att veta i såna här lägen. Men det är nog väldigt låg odds på att AG fått i sig för mycket dricka iaf.
Citera
2021-07-25, 20:46
Medlem
Mosbulles avatar
Säger han ”fucking jude” på filmsnutten?
Citera
2021-07-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag får samma vibbar av Granqvist som av JO Waldner. Han kommer inte kunna hantera livet utanför idrotten speciellt bra.

Jag lägger till Magnus Hedman till din lista. Fast han verkar vara på benen igen numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in