2021-07-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Du får leka och suga min kuk så mycket du vill, och du är ju min tjej så du äger ju mej. Fittan går ju fint för mig, bara du inte blir gravid så, ja sprutar ju mycket het dyr sperma....

Men det gör väl inget om jag blir gravid? Om du har dyr sperma så får vi ju dyra barn, eller hur? Och då om vi ledsnar på dom kan vi sälja dom till någon rik shejk för lite extra pengar i vardagen, kan ju gå mot BDSM kassan?
2021-07-25, 00:07
Medlem
tfw det roligaste som hänt denna lördag irl och i chatten är att Börje är online
2021-07-25, 00:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Men det gör väl inget om jag blir gravid? Om du har dyr sperma så får vi ju dyra barn, eller hur? Och då om vi ledsnar på dom kan vi sälja dom till någon rik shejk för lite extra pengar i vardagen, kan ju gå mot BDSM kassan?

Självklart, vi kan sälja dem och få pengar så att vi kan investera i dyr läder och latex och kväva din kuk så att den sväller upp och blir blå, sedan spyr jag på den medan jag knullar mig själv med ditt bajs
2021-07-25, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Självklart, vi kan sälja dem och få pengar så att vi kan investera i dyr läder och latex och kväva din kuk så att den sväller upp och blir blå, sedan spyr jag på den medan jag knullar mig själv med ditt bajs
låter som ni båda hade behövt en paus från chatten, kanske sjunga några psalmer eller nått
2021-07-25, 09:46
Medlem
Mcsvettloffs avatar
Blir hård när jag påpekar hur pass dålig attityd Gunnar 72 har, ständigt tjat om att ses, vi har bara pratat sen 2019.
2021-07-25, 12:17
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsvettloff
Blir hård när jag påpekar hur pass dålig attityd Gunnar 72 har, ständigt tjat om att ses, vi har bara pratat sen 2019.
Ja, och man vill ju verkligen inte stressa eller rusa in i någonting förhastat. Har ju dessutom ett jobb att sköta om dagarna, så vad fan är Gunnars problem egentligen?
2021-07-25, 12:34
Medlem
Hallå era gamar. Har någon av er arbetat på cW och arbetat tider som ni inte är inbokad på? Konsekvens? Fungerade det eller blev det problem?
2021-07-25, 14:36
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Hallå era gamar. Har någon av er arbetat på cW och arbetat tider som ni inte är inbokad på? Konsekvens? Fungerade det eller blev det problem?

Tror inte du får lika många mess om du inte är inbokad på passet så det är ovärt skulle jag säga, har jobbat över några minuter aldrig hört något. Men skulle inte sitta timmar och jobba utan att ha bokat in.
2021-07-25, 15:51
Medlem
kobents avatar
Bara jag som kan tappa humöret ibland när man suttit i 7-8 h och har många timmar kvar och får frågan
TID? DATUM? av samma nolla på fyra olika players, kan bli så jävla arg ibland

Vem fan går in på en datingsida och skriver tid datum det första man gör, så efterblivna kan bli så arg ibland asså
Senast redigerad av kobent 2021-07-25 kl. 16:20.
2021-07-25, 16:29
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1

japp, blev bannad en vecka och varnad
2021-07-25, 16:47
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Bara jag som kan tappa humöret ibland när man suttit i 7-8 h och har många timmar kvar och får frågan
TID? DATUM? av samma nolla på fyra olika players, kan bli så jävla arg ibland

Vem fan går in på en datingsida och skriver tid datum det första man gör, så efterblivna kan bli så arg ibland asså

Bara att svara "Vet ej tyvärr". Det enda som gör mig irriterad är när man måste svara på VART MAN BOR, där har man inget val att svara tyvärr
2021-07-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
japp, blev bannad en vecka och varnad

Hur mycket arbetade du då? Okej bäst att skita i det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in