Citat:
Ursprungligen postat av
Purkenman63
Jag har ganska liten kuk. Troligen normal vid stånd men på gränsen till liten. Typ som BMI när du är nära med några punkter bort för att hamna på övervikt. I mitt fall gräns till liten kuk. Jag tror det är pga detta det härligaste jag vet med sex är slicka fitta och få tjejen att komma av oralsex. Jag tror vi killar som inte har en sedvanlig Flashback kuk måste intressera oss av munnen mot fittan för att ta igen förlorad mark. Jag har turen att min fru bara kan komma av stimulans på klitoris så avsaknad av stor tjock lång kuk på mig inte blir avgörande. Hon kan såklart ljuga men när vi använt stora dildos har det inte givit resultat.
Hon ljuger troligtvis inte.
Att förlita sig på sin ev. stora kuk vid samlag är ett misstag. Det är så liten andel av kvinnor som kommer av enbart vaginal penetrering att det inte är något man kan utgå från. De män som påstår att alla deras ligg kommit genom vaginal penetrering tack vare deras stora/välformade kuk lurar troligen sig själva, det är mycket vanligt att fejka orgasm när man hamnar i ett "dödläge" så att säga när mannen hyperfokuserar på sitt pumpande och man börjar få tråkigt och inse att nä, han hade kanske inte så mycket feeling för det här... detta av egna erfarenheter och väninnors erfarenheter.
Att lära sig att man i första hand bör fokusera på klitoris, som heteroman, när man provar sig fram i sängen med en ny partner är Sexläroboken punkt 1A. Det är helt enkelt där man börjar(och slutar) om man på effektivt sätt vill ge en kvinna njutning och få henne att för egna händer(eller tunga...eller vad som) nå klimax.
Nu pratar jag generellt finns såklart undantag.
Sen ingår det ju ofta penetrering i en sexakt vilket är trevligt. Skulle dock aldrig kunna svara på hur lång någon av de killarna jag haft en relation med har... Håller med den som sa att de flesta har en "brukskuk", alltså att den inte är rent medicinskt under- eller överdimensionerad, då tänker man inte på storleken.
Sen kan man ju ha preferenser för stora kukar ungefär som att vissa killar uppskattar stora bröst. Min preferens är att jag tycker om att den blir riktigt hård, men jag bryr mig inte om storlek. Men det som avgör saken är att han kan få mig att komma.
Dom som tror att det räcker med att trycka in och ut snoppen för att den är av en viss storlek har nog ganska otillfredsställda kvinnor hemma.