2021-07-04, 13:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Har 18 cm i omkrets så grovheten märker man att dom flesta kvinnor gillar men vill ju gärna tro att det är jag och sexet som gör det och inte kuken. Dessutom så märker man ju ibland på kvinnor att dom varit med män som varit nojjiga för kuken för det är ett jävla tjat om hur stor kuken är och ett konstant uppmuntrande som mest gör en tveksam till slut och har även varit med om riktigt slappa kvinnor som har det som taktik att alltid snacka om hur stor kuk man har för att mörka bort hennes grotta lite.

Man får liksom hitta ett kön man passar med. Varit med 2 för små tjejer och det är ju värdelöst att inte få in allt och aldrig kunna ha snabbisar och 2 för stora där man inte känner något och friktionen blir så dålig att man aldrig ens kan komma i henne så man får hitta någon som passar en och både män och kvinnor borde seriöst sluta fundera så mycket över sina kön för osäkerhet i sängen är ju det värst.
Citera
2021-07-15, 00:09
Medlem
- Min 13-centimeterskuk har alltid tillfredsställt mig i vilken fitta som helst. 😊😉
Citera
2021-07-18, 10:09
Medlem
Jag har ganska liten kuk. Troligen normal vid stånd men på gränsen till liten. Typ som BMI när du är nära med några punkter bort för att hamna på övervikt. I mitt fall gräns till liten kuk. Jag tror det är pga detta det härligaste jag vet med sex är slicka fitta och få tjejen att komma av oralsex. Jag tror vi killar som inte har en sedvanlig Flashback kuk måste intressera oss av munnen mot fittan för att ta igen förlorad mark. Jag har turen att min fru bara kan komma av stimulans på klitoris så avsaknad av stor tjock lång kuk på mig inte blir avgörande. Hon kan såklart ljuga men när vi använt stora dildos har det inte givit resultat.
Citera
2021-07-18, 17:16
Medlem
Det är i princip bara fokus på kvinnan när det gäller kukstorlek och jag undrar varför. Jag har själv nuförtiden en rätt stor kuk och jag tycker det är skönare att knulla när kuken är större. Man kan ta längre drag och det är aldrig problem med olika ställningar att kuken halkar ut.
Grovleken är viktig, speciellt när man blir äldre och många kvinnor är slappa. Med en grov kuk så känns det mer och är skönare. Sen är det upphetsande att se en kvinna kämpa med att suga av en lång grov kuk.
Så en stor kuk är ju mer till fördel för mannen än kvinnan enligt mig.

Med stor kuk menar jag 18-21 x 15-16 ungefär. Om den är för lång får rätt många kvinnor ont när man slår i livmodertappen och det är ju bara till nackdel för båda.
Citera
2021-07-19, 20:16
Medlem
oryxocrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Jag har ganska liten kuk. Troligen normal vid stånd men på gränsen till liten. Typ som BMI när du är nära med några punkter bort för att hamna på övervikt. I mitt fall gräns till liten kuk. Jag tror det är pga detta det härligaste jag vet med sex är slicka fitta och få tjejen att komma av oralsex. Jag tror vi killar som inte har en sedvanlig Flashback kuk måste intressera oss av munnen mot fittan för att ta igen förlorad mark. Jag har turen att min fru bara kan komma av stimulans på klitoris så avsaknad av stor tjock lång kuk på mig inte blir avgörande. Hon kan såklart ljuga men när vi använt stora dildos har det inte givit resultat.

Hon ljuger troligtvis inte.
Att förlita sig på sin ev. stora kuk vid samlag är ett misstag. Det är så liten andel av kvinnor som kommer av enbart vaginal penetrering att det inte är något man kan utgå från. De män som påstår att alla deras ligg kommit genom vaginal penetrering tack vare deras stora/välformade kuk lurar troligen sig själva, det är mycket vanligt att fejka orgasm när man hamnar i ett "dödläge" så att säga när mannen hyperfokuserar på sitt pumpande och man börjar få tråkigt och inse att nä, han hade kanske inte så mycket feeling för det här... detta av egna erfarenheter och väninnors erfarenheter.
Att lära sig att man i första hand bör fokusera på klitoris, som heteroman, när man provar sig fram i sängen med en ny partner är Sexläroboken punkt 1A. Det är helt enkelt där man börjar(och slutar) om man på effektivt sätt vill ge en kvinna njutning och få henne att för egna händer(eller tunga...eller vad som) nå klimax.
Nu pratar jag generellt finns såklart undantag.
Sen ingår det ju ofta penetrering i en sexakt vilket är trevligt. Skulle dock aldrig kunna svara på hur lång någon av de killarna jag haft en relation med har... Håller med den som sa att de flesta har en "brukskuk", alltså att den inte är rent medicinskt under- eller överdimensionerad, då tänker man inte på storleken.
Sen kan man ju ha preferenser för stora kukar ungefär som att vissa killar uppskattar stora bröst. Min preferens är att jag tycker om att den blir riktigt hård, men jag bryr mig inte om storlek. Men det som avgör saken är att han kan få mig att komma.
Dom som tror att det räcker med att trycka in och ut snoppen för att den är av en viss storlek har nog ganska otillfredsställda kvinnor hemma.
Citera
2021-07-24, 16:17
Medlem
ragingcows avatar
https://www.artsy.net/article/artsy-editorial-ancient-greek-sculptures-small-penises?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_ campaign=editorial&fbclid=IwAR0iNj_I7mjbL4dfnJiqgY WxJC25mBL6UIrcX3fvD2Av_yEV9OuAFIrUNZM

Tänkte att är det där verkligen litet? Artikeln handlar om varför ornisarna på grekiska statyer är så små.

Jag tycker att de ststyerna ser ut att ha normalatora penisar till förhållande till kroppen. Tror faktiskt att en stor skala män ser ut så där.
Citera
2021-07-25, 05:55
Avslutad
Största kuken genom tiderna?

Vem har haft den största kuken genom tiderna? Svårt att veta kanske, det kan ju har varit någon grottmänniska på stenåldern som kunde stoltsera med en präktig åderpåle på 50+cm. Men finns det någon historisk person som är allmänt känd för sin enorma kuk? Ansågs en stor kuk som status i gamla tider?
Citera
2021-07-25, 06:34
Medlem
Zaedrewss avatar
John Holmes är den man tänker på. 34 cm ska den varit. Men måste finnas fler med större.

Historiskt oklart. Ser du på statyer har de ju ofta mikropenisar.
Citera
2021-07-25, 08:48
Medlem
akesvideos avatar
Här har vi nog vinnaren. Roberto Esquivel Cabrera från Saltillo, Mexiko dragit världens uppmärksamhet som han var taggade mannen med världens största penis. Den 54-åriga mannen enligt Mail Online har en penis som mäter 18,9 tum med slapp beröring i knäet.

https://prolifecoachpa.com/sv/life-amp-style/368-i-cannot-have-sex-with-any-woman-8211-man-with-the-world8217s-biggest-penis-cries-out-photos.htm l
Citera
2021-07-25, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akesvideo
Här har vi nog vinnaren. Roberto Esquivel Cabrera från Saltillo, Mexiko dragit världens uppmärksamhet som han var taggade mannen med världens största penis. Den 54-åriga mannen enligt Mail Online har en penis som mäter 18,9 tum med slapp beröring i knäet.

https://prolifecoachpa.com/sv/life-amp-style/368-i-cannot-have-sex-with-any-woman-8211-man-with-the-world8217s-biggest-penis-cries-out-photos.htm l

På riktigt skulle han endast kunna ha sex med en häst. För dedär är en äkta hästkuk
Citera
2021-07-25, 09:17
Medlem
Helt sjukt det är alldeles för stor men om jag hade varit tjej så hade jag ändå varit nyfiken på leka med den även om han är ful som fan, haha.
Att penetrera en tjej går nog inte, om han inte möter världens största fitta då kanske. Men bli avsugen kan han nog bli. Undra hur mycket sperma han får ut när han kommer.
Han har nog fått många erbjudande från porrproducenter kan jag tänka mig. Han borde kunna tjäna pengar på något sätt men han ser fattig ut.

Dom flesta män drömmer om större kuk och han får en stor kuk men för stor så att den klassas som ett handikapp. Så ironiskt. Undra om det är hans naturliga storlek eller om han lyckas töja ut den genom vikterna som han la på som tonåring.

Har hört om den funktionen att töja med vikter innan men jag har alltid trott det är båg
Citera
2021-07-25, 09:42
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Helt sjukt det är alldeles för stor men om jag hade varit tjej så hade jag ändå varit nyfiken på leka med den även om han är ful som fan, haha.
Att penetrera en tjej går nog inte, om han inte möter världens största fitta då kanske. Men bli avsugen kan han nog bli. Undra hur mycket sperma han får ut när han kommer.
Han har nog fått många erbjudande från porrproducenter kan jag tänka mig. Han borde kunna tjäna pengar på något sätt men han ser fattig ut.

Dom flesta män drömmer om större kuk och han får en stor kuk men för stor så att den klassas som ett handikapp. Så ironiskt. Undra om det är hans naturliga storlek eller om han lyckas töja ut den genom vikterna som han la på som tonåring.

Har hört om den funktionen att töja med vikter innan men jag har alltid trott det är båg

Hur skulle en tjej kunna suga av han om den inte går in i fittan? Fittan är större än munnen, kan föda barn. Försök att få ut ett barn genom munnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in