2021-07-24, 20:54
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Varför tar alla Lello10's inlägg för sanning? Vilken random nobody somhelst kan fabulera ihop vad somhelst. Källkritik någon?

Som ett första steg, be din bror om bilder som bekräftar att han var där.
Det är något som är märkligt med skeptiska flashbackare. Ofta sväljs allt som andra skribenter skrivit med hull och hår. H*ns tidigare inlägg ger också intryck av attention whore.

Litar på den spanska obducenten, vad det nu spelar för roll egentligen. Död som död.
Citera
2021-07-24, 22:28
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Samma här. Folk är inte kloka.

Jag ser folk springa runt bassängen för att snabba komma till handduken. Folk springer och tar sats för att sedan hoppa ner i poolen.

I princip varenda gång jag besökt en pool, så har jag sett folk ramla eller hålla på och ramla, för att det är halt.

För att inte nämna folk som hoppar från balkonger ner i poolen på semesterorter.

Många människor tänker helt enkelt inte långsiktigt. De bara gör, utan en tanke på eventuella konsekvenser.

De flesta som råkar ut för liknande olyckor brukar ha några under västen och sen kommer de på en brilliant idé att hoppa från balkongen, taket eller från någon bro ner i poolen. Jag är inte oskyldigt och har gjort liknande saker själv och visst sker det vanliga olyckor i dagtid när någon ska hoppa i poolen men de är mer ovanliga ännu fylleolyckor
Citera
2021-07-24, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoExcuse4Violence
Verkar helt uppenbart att det handlar om droger. Personen som skrev att hen kände killen har inte lämnat någon källa, så jag tror att det är safe att gå på vad som återgivits i media. Killen är knappast den första som snear på en "partydrog". Det är bra att det lyfts fram så att Sverige inte går samma ryggradslösa väg som de sydeuropeiska länderna som verkar fast beslutna att låta sina medborgare knarka ihjäl sig.

Jag har även varit där och frågat. Om ett vittne varit där, hur ska han lämna ”källa”?. Minnesplatsen är i närheten av mitt hem. Tvivlar starkt på att droger varit inblandade med tanke på vad personerna berättat om vem C var som person. Något som även stärker detta (för mig iaf) är att det är mycket kristen lovsång på svenska/engelska samt ytterligare ett språk som jag talar som spelas på platsen. Som personen högre upp säger, droger var inte inblandade. Det hörde inte till Cs karaktär.
Citera
2021-07-24, 23:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lello10
Det med lustgas är skitsnack.

Den avlidne är min kusin och min äldre bror var med honom när det hände.

Den avlidne skulle hoppa för att dyka, och när han väl ska göra det så halkar han bakåt och slår i huvudet på kanten av Poolen.

Så inget med lustgas stämmer!

Vila i frid C❤
Vilket jävla sätt att dö på. Men beklagar sorgen.
Citera
2021-07-24, 23:56
Medlem
cerns avatar
Har en kompis som spräckte skallen när han dök i poolen i Spanien på fyllan.. 16 stygn och det var som en skräckfilm när ha kom upp ur vattnet, forsade blod.

Lustgas har ju nada med detta att göra så att han hade det i kroppen säger ju ingenting, det är en liten nikkokick som varar i 5 sekunder.
Citera
2021-07-25, 00:23
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racket27
Jag har även varit där och frågat. Om ett vittne varit där, hur ska han lämna ”källa”?. Minnesplatsen är i närheten av mitt hem. Tvivlar starkt på att droger varit inblandade med tanke på vad personerna berättat om vem C var som person. Något som även stärker detta (för mig iaf) är att det är mycket kristen lovsång på svenska/engelska samt ytterligare ett språk som jag talar som spelas på platsen. Som personen högre upp säger, droger var inte inblandade. Det hörde inte till Cs karaktär.

Syrianska?
Citera
2021-07-25, 00:23
Medlem
Må hända att lustgas var inblandat, men det är ingen dödsdrog. Alkohol är garanterat den drogen som bidragit till det försämrade konsekvenstänket, sedan en j***a otur. Lustgas kan bidra till att man svimmar av syrebrist, vilket i sin tur kan bidra till att man ramlar och slår sig. I det stora hela är det dock i princip en helt ofarlig drog. Shit happens when you party naked. Några ska dö på detta sätt och det är bara att beklaga till alla anhöriga ❤ Det kunde varit du eller jag på en blöt svensexa.
Citera
2021-07-25, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Syrianska?
Ja o man kan säga som gökur här.
Citera
2021-07-25, 00:51
Medlem
Citat:
Det med lustgas är skitsnack.

Den avlidne är min kusin och min äldre bror var med honom när det hände.

Den avlidne skulle hoppa för att dyka, och när han väl ska göra det så halkar han bakåt och slår i huvudet på kanten av Poolen.

Så inget med lustgas stämmer!

Vila i frid C❤
"Coco" från Märsta? 😪
Citera
2021-07-25, 01:12
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Varför ska jag ljuga om något sånt?

Min kusin som avled skulle vara där i några dagar för att fira svensexa. Skriver för att ni som diskuterar i denna tråd skall veta vad som hänt.

Min bror stod bredvid när det hände. Alkohol var inblandad men inte lustgas,alla har druckit alkohol och badat. En av dem är jag.

Ta hand om varandra och livet är för kort ❤

Inte helt omöjligt när man tänker efter. halkade själv i yngre dar ner för klippen och träffa bakhuvet på klippen, kvickna till under vattnet i havet. Fick spotta ut en del havsvatten.. Och ja, hade då druckit alkohol hela dagen.

Beklagar sorgen.
Citera
2021-07-25, 03:17
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anime92
Nu är ju inte direkt "partydrogen" lustgas olagligt ens i Sverige. Det är inte så du snear på lustgas. Tror snarare det handlar om förmycket alkohol isåfall.

Olagligt i Spanien enligt artikeln och det är ju det blattelito försörjer sig på i det området. Sen är det ju väldigt enkelt att bevisa att man är släkt och varit på samma fest. Bara att lägga ut en bild av dom 100 man tog den kvällen. Förortare som lagt ihop till att hyra en villa en helg tar alltid 100 bilder för att verka rikare än dom är.
Citera
2021-07-25, 03:32
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JEMQoP/svensk-26-aring-dod-pa-semesterort

Han ska tydligen ha gjort ett graciöst hopp men det fallerade tyvärr. Nu får ägarna rengöra en blodig pool med hjärnsubstans vid poolkanten.
Slipprig IQ, alkohol och "ABSOLUT INGEN LUSTGAS". Vila i frid!
Senast redigerad av Flashsmash 2021-07-25 kl. 03:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in