2021-07-23, 15:55
Medlem
Zmarta reklamen man kvinna lastmoped räklåda mm och båtjävel.....så jävla trött på den....
Citera
2021-07-24, 20:11
Medlem
Tammers avatar
IKEA. Nån jobbig jävla "sång": Ba - di - bi - di -bi - di - bi - di - bi - di - bi - dap! etc etc . Hatar den sången redan.
Citera
2021-07-24, 20:15
Medlem
Tammers avatar
En reklam med en äcklig liten bög-grabb som smörjer in sig med storsyrrans alla krämer o d i badrummet. Bara häller ut allt och kletar in sig, helt belåten med det och skiter fullkomligt i vad det kostar e.d Kommer inte ihåg vad det är reklam för...
Citera
2021-07-25, 00:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
En reklam med en äcklig liten bög-grabb som smörjer in sig med storsyrrans alla krämer o d i badrummet. Bara häller ut allt och kletar in sig, helt belåten med det och skiter fullkomligt i vad det kostar e.d Kommer inte ihåg vad det är reklam för...
Känner inte igen den, brukar den gå nu?
Citera
2021-07-25, 07:04
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Halebops reklam, där unga metro/homo stockholmsinfluencers köper glasstrutar med 15 kulor och strössel, för litet glada selfies. Jag skulle kunna ta ett fängelsestraff för glädjen att utplåna dem med välriktade kulsprutor.
Halebop ska ju typ representera unga storstadsungdomar som är beroende av deras telefoner haha!
Citera
2021-07-25, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Halebop ska ju typ representera unga storstadsungdomar som är beroende av deras telefoner haha!
Storstad i allmänhet vet jag inte men reklamen passar perfekt i hbtq-stockholm. Äckliga influencers som förnedrar servitrisen bara för några selfies, som andra hbtq-stockholmare älskar.
Citera
2021-07-25, 10:32
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Storstad i allmänhet vet jag inte men reklamen passar perfekt i hbtq-stockholm. Äckliga influencers som förnedrar servitrisen bara för några selfies, som andra hbtq-stockholmare älskar.
Ja och på tal om Hbtq-rörelsen så går ju också företag ut med regnbågsfärger osv..

Det är gräsligt att som företag gå ut med att de stödjer BLM, HBTQ etc bara för att folk ska tycka om företaget i fråga.
Dom skiter ju fullständigt i minoriteter och om folk bögar sig eller är svarta.. Dom vill göra vinst ingenting annat haha!
Citera
2021-07-25, 17:13
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Känner inte igen den, brukar den gå nu?
Den går nu. Så snart jag ser den igen ska jag länka till den. Troligen nåt apotek eller nå sånt.
Citera
2021-07-25, 19:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Den går nu. Så snart jag ser den igen ska jag länka till den. Troligen nåt apotek eller nå sånt.
Okej tack för det.
Citera
2021-07-26, 22:07
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Okej tack för det.
Tror det var Apotea, kan dock inte hitta den på Youtube. Har inte sett den senaste veckan, men den har säkert gått i en månad innan.
Citera
2021-07-26, 22:15
Bannlyst
En reklam som revisionserade svensk historia. Och som hade två negrer (självklart inte kvinnor, som dom äckel reklam-makarna är) som körde en bil med två vita som framstod som barn i baksätet. Det fanns inga negrer på 50-talets Sverige, läs på historia. Den här propagandan verkar vara helt skamlös. Har det här med psykopatiska Rothchild/Kalergiplanen att göra? Varför vill dom skda oss nordbor?

Men det är typ 50 procent av reklamen som är såhär degenererad och ljuger oss i ansiktet för att stödja politiska psykopater som hatar oss. Det är REN PROPAGANDA. Om ni vill uppröra så har ni lyckats, men jag kommer aldrig att röra det ni gör reklam för med tång igen era äckel.
Senast redigerad av erytmenus-o 2021-07-26 kl. 22:28.
Citera
2021-07-30, 09:07
Medlem
hazard simpsons avatar
Lendo fy fan jävla liv🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in