2021-07-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Så fort Lendo kommer på, med de där killarna i dräkter som ju ska symbolisera procent (%) så blundar jag eller byter kanal.

Varför i helvete måste den ena snubben - han i den blåa dräkten mer specifikt - se så jävla förvånad ut?

Hahahaha! Asg! Skitkul! Fan vad jag garvar alltså!
Citera
2021-07-07, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Så fort Lendo kommer på, med de där killarna i dräkter som ju ska symbolisera procent (%) så blundar jag eller byter kanal.

Varför i helvete måste den ena snubben - han i den blåa dräkten mer specifikt - se så jävla förvånad ut?

En kvinna med brun dräkt dricker ur nån mugg också - det där oljudet när hon sörplar! Låter hemskt!
Citera
2021-07-07, 10:29
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Trygg Hansas är förjävliga, byter dom aldrig ut dom? Vilken sorts Trygg Hansa-reklam är den senaste som du har sett?

Verkar inte så.. är väl flera som går nu, en med en baby, en med ett par och kanske nån till.. Den med paret såg jag senast.. Samma sega låt i alla dock.. fy

https://youtu.be/NSY3HokMvGw
Citera
2021-07-07, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Verkar inte så.. är väl flera som går nu, en med en baby, en med ett par och kanske nån till.. Den med paret såg jag senast.. Samma sega låt i alla dock.. fy

https://youtu.be/NSY3HokMvGw
Den med en bebis är fruktansvärd, jag har faktiskt ringt och klagat på den och frågade hur länge som den skall gå. Svar: "Tills i januari, max februari". Eeeh, nej, den går även nu! Och låten är så hemsk så att jag ryser av obehag. Gubbens gnälliga "sång" gör mig vansinnigt arg.
Citera
2021-07-07, 18:17
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Trygg Hansas är förjävliga, byter dom aldrig ut dom? Vilken sorts Trygg Hansa-reklam är den senaste som du har sett?

Den är fruktansvärd! Den där jävla sentimentala låten och sen svartvita bilder med "mänskligt" tema. Senaste är ett barn och en tant som hoppar från en brygga.
Citera
2021-07-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Den är fruktansvärd! Den där jävla sentimentala låten och sen svartvita bilder med "mänskligt" tema. Senaste är ett barn och en tant som hoppar ifrån en brygga.

Är det samma melodi på den? Den har jag inte sett. Vilken utav alla deras varianter är värst?
Citera
2021-07-08, 00:16
Medlem
Halebops reklam, där unga metro/homo stockholmsinfluencers köper glasstrutar med 15 kulor och strössel, för litet glada selfies. Jag skulle kunna ta ett fängelsestraff för glädjen att utplåna dem med välriktade kulsprutor.
Citera
2021-07-08, 02:38
Medlem
Löjliga familjen från Lidl är tillbaka.

De med "tjårritso" och "fiiiin börjjare".
Totalt fjantig.
Citera
2021-07-08, 04:51
Medlem
Igor-Mortiss avatar
1. All reklam för " Vi köper din bil", men särskilt den
med tjejen som ler imbecillt och säger nått i stil
med "det var rena barnleken".

2 Reklam för hemlarm. Pappa med två barn, som
pratar med grannen som skaffat larm. Så
enbarmligt dåliga skådespelare och krystad
dialog.

Huh.
Citera
2021-07-09, 10:59
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igor-Mortis
1. All reklam för " Vi köper din bil", men särskilt den
med tjejen som ler imbecillt och säger nått i stil
med "det var rena barnleken".

2 Reklam för hemlarm. Pappa med två barn, som
pratar med grannen som skaffat larm. Så
enbarmligt dåliga skådespelare och krystad
dialog.

Huh.
verkligen och sen kan vi lägga till snabbare.com
Citera
2021-07-10, 11:04
Medlem
brianmolkos avatar
försäkringsbolag, barna ska få det som vi

Nej knappast när butikerna har stängt

+ att de som tycker vissa är en belastning vill göra dem till mer belastning, och lägga ännu mer pengar på dem. Så butikerna inte kan få pengarna som hade lagts på dessa. och öppna igen och barna skulle kunnat få det som vi
Citera
2021-07-10, 19:30
Medlem
Snabbare.com senaste måste vara bland d sämsta jag sett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här