2021-07-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vi har sett hur det börjar flyta på, han har ju äntligen flyttat från mamman och fått sig en egen liten lya. Snart kanske han kan få sig ett eget jobb också i stället för att tömma papperskorgar på hennes firma, Juridikkonsulterna. Drömmen är säkert att få flytta ihop med fotomodellen en vacker dag, men det är svårt att försörja en familj utan inkomst.
Hur kan han köra runt i en Porsche i stan?
Fotomodellen, hon som du bara kan drömma om, verkar ju villa hänga med Binninge.
Stor kuk, eller vad tror du?
Citera
2021-07-22, 20:42
Medlem
Citat:
Vi har sett hur det börjar flyta på, han har ju äntligen flyttat från mamman och fått sig en egen liten lya. Snart kanske han kan få sig ett eget jobb också i stället för att tömma papperskorgar på hennes firma, Juridikkonsulterna. Drömmen är säkert att få flytta ihop med fotomodellen en vacker dag, men det är svårt att försörja en familj utan inkomst.
Det är rätt intressant att det stod en Ferrari 355 Gtb på garageuppfarten vid huset i Adolfsberg. Binninge hade väl enligt dig dålig ekonomi 😂
Citera
2021-07-22, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
Hur kan han köra runt i en Porsche i stan?
Fotomodellen, hon som du bara kan drömma om, verkar ju villa hänga med Binninge.
Stor kuk, eller vad tror du?
Jag tror att det är många år sedan han såg den under hängbuken. Hon vill inte hänga nog mycket för att ha samma adress i alla fall. Problem med migrationsverket kanske?
Citera
2021-07-22, 20:53
Medlem
Citat:
Jag tror att det är många år sedan han såg den under hängbuken. Hon vill inte hänga nog mycket för att ha samma adress i alla fall. Problem med migrationsverket kanske?
Nu får du nog precisera dig lite.
”Fotomodellen” sågs senast i lördags på Sorella i Örebro äta en synnerligen god middag, hummer stod på bordet.
Hon såg mycket nöjd ut. Vad åt du?
Citera
2021-07-22, 21:14
Medlem
Citat:
Liten lya? Den är väl på minst 100 kvm
Hur stor har du?
På hitta.se står det att Johann bor i en hyresrätt med ett rum på 95 m2. Den är mindre än de flesta av grannarnas lägenheter i fastigheten. Fastighetens byggår är 1926. Om han kontaktar hyresgästföreningen så kan de hjälpa till att mäta så han får rätt hyra, det verkar som att han blir blåst av sin hyresvärd.

https://www.hitta.se/johann+binninge/örebro/person/mnvzkobe
Citera
2021-07-22, 21:48
Medlem
Citat:
På hitta.se står det att Johann bor i en hyresrätt med ett rum på 95 m2. Den är mindre än de flesta av grannarnas lägenheter i fastigheten. Fastighetens byggår är 1926. Om han kontaktar hyresgästföreningen så kan de hjälpa till att mäta så han får rätt hyra, det verkar som att han blir blåst av sin hyresvärd.

https://www.hitta.se/johann+binninge/örebro/person/mnvzkobe
Stämmer nog inte 😂
Citera
2021-07-22, 21:57
Medlem
Citat:
Kan berätta att han lever i en lägenhet i centra örebro med sin ”fotomodell” och åker Porsche och hänger på Sorella varje dag.
Verkar vara ett jobbigt liv för alla här inne
Jag trodde att det var en grå Peugeot 307 CC 2.0 men kronofogden kanske tog den?

(FB) Vem är Johann Binninge?
Citera
2021-07-22, 22:02
Medlem
Citat:
Jag trodde att det var en grå Peugeot 307 CC 2.0 men kronofogden kanske tog den?

(FB) Vem är Johann Binninge?
Som jag fattar det köpte han den till sin ”fotomodell” hon ska väl ha en cab i sommar
Citera
2021-07-22, 22:40
Medlem
Citat:
Som jag fattar det köpte han den till sin ”fotomodell” hon ska väl ha en cab i sommar
Porschar och Ferraris och hon får en fransk dussinbil som kostar mindre än en EU moppe. Det är bäst att han passar sig så hon inte hittar en generösare sugardaddy.
Citera
2021-07-23, 00:19
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Nu får du nog precisera dig lite.
”Fotomodellen” sågs senast i lördags på Sorella i Örebro äta en synnerligen god middag, hummer stod på bordet.
Hon såg mycket nöjd ut. Vad åt du?

Sorella är ett skitställe för loosers.

Kul att de har börjat att servera hummer på ett hamburgerhak 🙄

Kan inte vara lätt för dig att se skillnad på hummer och tonfisk i tomatsås.
Citera
2021-07-23, 00:20
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Liten lya? Den är väl på minst 100 kvm
Hur stor har du?

Det är en sketen hyreslägenhet med en minimal balkong
Citera
2021-07-23, 00:30
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Är det den lönnfeta marockanskan som du kallar för fotomodell? Påminner om vår hotellstäderska ifrån Marrakesh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in