2021-07-22, 17:18
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
De vill att man betalar med kreditkort.
Helt uppenbart en s.k. exit scam, de kommer aldrig leverera något till de som betalar.
Citera
2021-07-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Helt uppenbart en s.k. exit scam, de kommer aldrig leverera något till de som betalar.

Håller med dig till 100% jag kmr aldrig mera ens att klicka på dras sida ever. Snälla rara FB:are
var kloka nog att ALDRIG betala för något som inte är ett säker sida , det är inte värt att ta risken.
Och snälla - Tänk lite före och gå inte på deras clickbait " gäller alla sidor "
Tjhoflöjt på'er och ha en riktigt härlig Sommar!
Citera
2021-07-25, 21:51
Medlem
Ser att det givits flera alternative till nyafilmer, men, Malwarebyte varnar för trojaner för alla jag provat. Periodvis varnades även för nya filmer, men med antivirusfilter i webläsare så var det rätt rent. Värsta är att Netflix har changserat kraftigt sista två åren. Prövade Amazon Prime som skulle ha en del, men bortsett deras egna filmer/serier, katastrof. Så finns någon tjäst lika bra som nyafilmer var tidigare och som inte har mass malware?
Citera
2021-07-28, 03:42
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netnewsadm
Ser att det givits flera alternative till nyafilmer, men, Malwarebyte varnar för trojaner för alla jag provat. Periodvis varnades även för nya filmer, men med antivirusfilter i webläsare så var det rätt rent. Värsta är att Netflix har changserat kraftigt sista två åren. Prövade Amazon Prime som skulle ha en del, men bortsett deras egna filmer/serier, katastrof. Så finns någon tjäst lika bra som nyafilmer var tidigare och som inte har mass malware?
Bflix har mycket filmer, många med swe subs.
Citera
2021-07-28, 20:27
Medlem
flippwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carmius
https://soap2day.to/ - fungerat överlägset. Nyafilmer och alla dess avarter är skit i jämförelse.
Tack för tipset! Funkar bra att casta! Dock verkar det inte finnas text!
Citera
2021-07-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netnewsadm

f2movies.to funkar bra!
Citera
2021-07-29, 16:11
Medlem
llanzs avatar
Fmovies.app fungerar bra
Citera
2021-07-31, 18:35
Medlem
CyberIngmars avatar
Är den här tjänsten legit?

https://ww5.0123movie.net/

Kollar en film nu True Grit originalet med svensk text.

Jag spelar upp via mobilen på min tv:n. Använder web video caster som man kan söka svensk text via.
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-07-31 kl. 18:37.
Citera
2021-08-03, 19:13
Medlem
ResKille91s avatar
Jag har börjat använda 123movies istället för nyafilmer
Citera
2021-08-05, 09:51
Medlem
drwhoos avatar
Har också tittat spökjakt där sen nyafilmer blev sossar och ville få betalt jag har personligen skaffat Netflix och tittat Johan Falk är det värt 89kr i månaden njae e det kul o ha svar ja 🙌
Citera
2021-08-10, 05:14
Medlem
Är det någon som har hittat en sida som liknar HD film utan betalning? Dvs med svensk text och där man också kunde läsa om filmen/serien innan man började spela upp.
Citera
2021-08-10, 19:49
Medlem
ROYBROFAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loviga
Är det någon som har hittat en sida som liknar HD film utan betalning? Dvs med svensk text och där man också kunde läsa om filmen/serien innan man började spela upp.
https://lookmovie.io fungerar endel filmer har svensk text men inte alla sen så är 720p gratis medans full HD 1080p kostar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in