2021-07-16, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Hej igen!

Jag kom för några timmar sedan hem från en runda med uträttade ärenden och iakttagelser som fick mig att tänka på dig.
Då och då gjorde jag små stickprov och räknade antalet människor med klart främmande härkomst i förhållande till antalet vita människor med nordiskt utseende, i och utanför butiker, vid övergångsställen, i bostadsområden och så.
Den första personen jag stötte på efter att ha gått utanför dörren var en man med sydamerikanskt utseende, om han var civilserad eller ej vet jag inte.
I de förmodat "svenska" kvarteren med dyrare villor som tog vid därefter var det första jag såg en neger som jobbade med att dela ut tidningar, civiliserat med andra ord.
Och så där fortsatte det med negrer och någon oriental som antingen bodde i de finare områdena eller jobbade däromkring, befann sig i sitt företags tjänstebil eller så.

Utanför en mack jobbade någon mörkhyad individ med att sälja jordgubbar, vid vägen intill kom en familj negrer med "västligt" utseende/kläder åkande i fin bil, efter det en negress bredvid en svensk man i framsätet och bredvid mig dök det upp en vandrande negress samtidigt som två unga män med västasiatiskt utseende åkte förbi på sparkcyklar.
Inne på en matbutik bestod både kunder och personalen till stor del av främlingar.
Om alla dessa är civiliserade enligt dig och uppfyllar dina krav är osäkert men många var uppenbarligen etablerade med arbetsuppgifter i samhället.

Hela denna syn gjorde mig fysiskt illamående och sorgtyngd då jag konstaterar att förfädernas land har
stulits ifrån mig och alla andra som har rätten till detta land.
När man sedan betänker det faktum att nationella FÖRSVARAR detta tillstånd med arbetande invandrare och argumenterar EMOT dem som kritiserar den nuvarande samhällsordningen och fundamentalt vill ändra på den till vita nordbors fördel, blir man förstås än mer dyster och äcklad.

Jag har ingenting, absolut ingenting gemensamt med AfS, dess anhängare, deras vidriga människosyn och mentalitet och önskar partiets snaraste undergång.
Den här "oppositionen" måste krossas fullständigt för att aldrig mer få dyka upp och visa sitt fula antivita tryne.
Hej!
Håll ut, segregationen är på frammarsch i Sverige. Du kommer att slippa se de svarta som gör dig illamående. Alla vet att dagens multikulturella helvete är ohållbart. Till och med de svarta säger sig vilja ha segregation. De mår tydligen dåligt av vithetsnormen som råder i Sverige.

Du bosätter dig i en vit enklav. Jag är vit och skulle kunna bo i samma enklav, men eftersom jag inte hatar alla utlänningar så får jag troligen inte vara med i ditt gäng. Sedan föregår du och din enklav med gott exempel så att övriga Sverige tar lärdom av framgångsreceptet.

Jag bosätter mig i en civiliserad enklav. De ociviliserade invandrarna lämnar landet.

Du och jag samarbetar bra trots våra meningsskiljaktigheter.
Citera
2021-07-16, 16:13
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Ett sant skytiskt sätt att resonera på

Jag håller med dig helt, och vill utveckla resonemanget om respekt för andra folk. Ett sorgligt resultat av mångkulturen är den ofrånkomliga osämja den skapar mellan folkgrupper.
Istället för att respektera att vi kan befinna oss i olika stadier och på olika väg i vår utveckling infinner sig ambitionen att förändra andra folk till att likna oss. I grunden för hela projektet vilar ett förakt för själva skapelseordningen och en vilja att förändra och kontrollera människors medfödda egenskaper.

Det handlar om två i grunden olika förhållningssätt;
Ett där makten är ett medel och ett ansvar att stärka människor i vilka de fötts till att vara, och ett annat som handlar om att medelst manipulation använda makt för att modellera om människor att bli som man själv vill ha dem.

I slutändan handlar det om respekt för Skaparen VS förkastandet av Densamme.
Det var ett fint svar där, jag missade att ge en respons på det förut så det får bli nu. Tack. Ja det är precis den där manipulationen och kalkylerandet som riksdagspartierna står för, tyvärr. Den strategin kan nog riskera så split mellan människor i ännu högre grad än en mer rättfram retorik. Etablerade politiker koketterar med att de försöker ena folket, men fagra ord väger alltid lättare än tongivande handlingar (eller avsaknad av sådana).
Citera
2021-07-16, 20:55
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Jag har ingenting, absolut ingenting gemensamt med AfS, dess anhängare, deras vidriga människosyn och mentalitet och önskar partiets snaraste undergång.
Den här "oppositionen" måste krossas fullständigt för att aldrig mer få dyka upp och visa sitt fula antivita tryne.

Tycker du AfS är värre än SD?
Citera
2021-07-18, 02:40
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Tycker du AfS är värre än SD?

Det är en NMR mupp, du vet den där grupperingen som styrs av undercover snutar. Blir inte mer Sion än så

Ditt parti ses nog på med ännu värre ögon, glöm inte bort Israelvurmandet hos SD, det faller inte i god jord hos Nyreggadejudinnor.

Men shhhh säg inget till Nyreggadjudinna, hon skulle få dåndimpen då och blåsa ut sin hjärna när hennes sista hopp visade sig vara en Potemkinkuliss, vi vill inte att den fröken ska ta livet av sig när hon kan roa folk med svart piller inlägg och sin slående defeatism.
Citera
2021-07-18, 02:41
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Rösta på Alternativ för Sverige i kyrkovalet – beställ valsedlar!
https://www.youtube.com/watch?v=IncfVJPO6XI
Citera
2021-07-18, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindreeu
Dags att köpa en my mobil/nytt tangentbord? Samma fras varje gång från din sida.

Visa mig ett svenskr parti som arbetar för samtliga följande punkter så ska jag överväga att rösta på dom istället för AfS:

- Svenskt EU-utträde
- Återinfört tjänstemannaansvar
- Ökad yttrande- och tryckfrihet
- Stärkt offentlighetsprincip
- Avskaffande av det statliga presstödet
- Neddragning från 349 till 149 riksdagsledamöter
- Ledamotsarvodet ska vara kopplat till närvaro i riksdagen
- Lägg ned SVT och SR
- Minska klyftorna mellan stad och landsbygd
- Avskaffa landstingen och förstatliga vården
- Ge tillbaka makten i klassrummet till läraren
- Återförstatliga skolan
Bravissimo, din sammanställning borde sitta på baksidan av alla mjölkpaket fram till valet 2022.

Vad som absolut inte ska sitta på mjölkpaketen är förslaget om platt skatt. Det är inget fel på platt skatt men AfS:s förslag ger absurda skattesänkningar för de som tjänar mest. Å andra sidan, de som tjänar mest betalar absurda summor i skatt. AfS:s förslag kommer inte att locka många röster i valet. Det positiva är att det finns tid att omarbeta förslaget. Ta lärdom av Sverigedemokraternas underskattade skattereform från år 2016.

Med en kommunalskatt på 30 procent blir det följande resultat om jag har tolkat regelverket rätt. Uträkningarna är förenklade för att göra det mer lättöverskådligt.

Årsinkomst: 50 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 8 790 kr.
SD:s skattesänkning: 8 790 kr.

Årsinkomst: 100 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 5 790 kr.
SD:s skattesänkning: 20 790 kr.

Årsinkomst: 150 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 4 140 kr.
SD:s skattesänkning: 34 140 kr.

Årsinkomst: 350 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 10 140 kr.
SD:s skattesänkning: 40 140 kr.

Årsinkomst: 610 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 30 830 kr.
SD:s skattesänkning: 40 830 kr.

Årsinkomst: 660 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 40 830 kr.

Årsinkomst: 2 510 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 410 830 kr.

Årsinkomst: 12 510 000 kr.
AfS:s skattesänkning: 2 410 830 kr.

AfS:s förslag missgynnar dem med årsinkomster under 660 000 kr. Allra mest gynnas de med miljoninkomster och den väljarskaran är väldigt liten.
SD:s förslag gynnar en betydligt större väljarskara.

Ska det vansinnigt höga skattetrycket sänkas måste det göras med finess. AfS börjar i fel ände och satsar på den del av befolkningen som tjänar mest. Sverigedemokraternas förslag är mycket bättre. Enligt riksdagens utredningstjänst skulle SD:s reform kosta ungefär 180 miljarder kr.

Skattefri gräns.
AfS: 50 000 kr/år.
SD: 150 000 kr/år.

Skattenivå på övriga inkomster.
AfS: 29 till 35 procent.
SD: 29 till 55 procent.
Schweiz och Sydkorea har betydligt lägre inkomstskatter än vad Sverige har. Kan de så kan vi, men vi får skynda långsamt. Den dumma majoriteten i Sverige gillar höga skatter och höga bidrag.

Att föreslå besparingar på 180 miljarder kr är enkelt och brukar oftast ge upphov till intressanta diskussioner.

Ta bort barnbidraget. En besparing på 35 miljarder kr.
Korta ned grundskolan. Sex- eller sjuårig grundskola räcker mer än väl. En besparing på 40 miljarder kr.
Swexit. 45 miljarder kr.
Bistånd genom SIDA. 45 miljarder kr.
Lägg ned public service. 8 miljarder kr.
Lägg ned Arbetsförmedlingen. 10 miljarder kr.
Senast redigerad av Nolltaxerik 2021-07-18 kl. 14:55. Anledning: Stavfel. AfS:s förslag missgynnar de med årsinkomster under 660 000 kr.
Citera
2021-07-20, 01:36
Medlem
Citat:
Hej igen!

Jag kom för några timmar sedan hem från en runda med uträttade ärenden och iakttagelser som fick mig att tänka på dig.
Då och då gjorde jag små stickprov och räknade antalet människor med klart främmande härkomst i förhållande till antalet vita människor med nordiskt utseende, i och utanför butiker, vid övergångsställen, i bostadsområden och så.
Den första personen jag stötte på efter att ha gått utanför dörren var en man med sydamerikanskt utseende, om han var civilserad eller ej vet jag inte.
I de förmodat "svenska" kvarteren med dyrare villor som tog vid därefter var det första jag såg en neger som jobbade med att dela ut tidningar, civiliserat med andra ord.
Och så där fortsatte det med negrer och någon oriental som antingen bodde i de finare områdena eller jobbade däromkring, befann sig i sitt företags tjänstebil eller så.

Utanför en mack jobbade någon mörkhyad individ med att sälja jordgubbar, vid vägen intill kom en familj negrer med "västligt" utseende/kläder åkande i fin bil, efter det en negress bredvid en svensk man i framsätet och bredvid mig dök det upp en vandrande negress samtidigt som två unga män med västasiatiskt utseende åkte förbi på sparkcyklar.
Inne på en matbutik bestod både kunder och personalen till stor del av främlingar.
Om alla dessa är civiliserade enligt dig och uppfyllar dina krav är osäkert men många var uppenbarligen etablerade med arbetsuppgifter i samhället.

Hela denna syn gjorde mig fysiskt illamående och sorgtyngd då jag konstaterar att förfädernas land har
stulits ifrån mig och alla andra som har rätten till detta land.
När man sedan betänker det faktum att nationella FÖRSVARAR detta tillstånd med arbetande invandrare och argumenterar EMOT dem som kritiserar den nuvarande samhällsordningen och fundamentalt vill ändra på den till vita nordbors fördel, blir man förstås än mer dyster och äcklad.

Lugn och fin nu. Efter 70 års hjärntvätteri måste vi avprogrammera Svenskarna först men vi kan inte kasta alla invandrare överbord samtidigt för då faller landet i totalt kaos. Succesivt ska vi knåda in i Svensken hjärna att vi KAN klara oss själva och bli 80% självförsörjande MEN det tar sin tid om du inte är beredd att göra revolution med vapen och jag tror knappast du eller ni har det ännu.

Till och med invandrar/flyktinggangstrarna har 1000 ggr mer vapen och sprängämnen just nu verkar det som och ska ni göra som dom så är det knark och skit dom håller på med vilket jag inte tror du vill hålla på med. Men vill du verkligen göra som dom så varsågod. Jag kommer inte stoppa dig men det är nog inte en framkomlig väg förrän ni har militären och polisen på er sida. Det kommer lösa sig automatiskt när medelsvennen börjar få sina fina villor, bostadsrätter rånade och bilar uppeldade.
Den dagen kommer, var så säker!
Senast redigerad av Mistyarrow 2021-07-20 kl. 01:51.
Citera
2021-07-20, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindreeu
Dags att köpa en my mobil/nytt tangentbord? Samma fras varje gång från din sida.

Visa mig ett svenskr parti som arbetar för samtliga följande punkter så ska jag överväga att rösta på dom istället för AfS:

- Svenskt EU-utträde
- Återinfört tjänstemannaansvar
- Ökad yttrande- och tryckfrihet
- Stärkt offentlighetsprincip
- Avskaffande av det statliga presstödet
- Neddragning från 349 till 149 riksdagsledamöter
- Ledamotsarvodet ska vara kopplat till närvaro i riksdagen
- Lägg ned SVT och SR
- Minska klyftorna mellan stad och landsbygd
- Avskaffa landstingen och förstatliga vården
- Ge tillbaka makten i klassrummet till läraren
- Återförstatliga skolan

Check på alla förutom Swexit som kommer bli en hård nöt att knäcka!
Citera
2021-07-22, 17:15
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Check på alla förutom Swexit som kommer bli en hård nöt att knäcka!

Nä de vill slänga ut Polen och Ungern och så är de i konflikt med Tjeckien. Rumänien och Bulgarien tiger still men gör som de vill. Italien och Grekland går också precis som de vill men lever gott på det vi betalar.
EU kommer att spricka. Federalisterna liberalerna blir allt mer totalitära och arga på de som inte lyder.

Unionen spricker före 2030.
Citera
2021-07-22, 20:24
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nä de vill slänga ut Polen och Ungern och så är de i konflikt med Tjeckien. Rumänien och Bulgarien tiger still men gör som de vill. Italien och Grekland går också precis som de vill men lever gott på det vi betalar.
EU kommer att spricka. Federalisterna liberalerna blir allt mer totalitära och arga på de som inte lyder.

Unionen spricker före 2030.

Makten kan också förskjutas i EU-parlamentet, nu har de ju gjort en svensk lösning med liberaler, socialdemokrater, kommunister och gröna för att få majoritet. Efter nästa val kanske inte ens det räcker för att få en vänsterliberal majoritet.
Citera
2021-07-27, 19:28
Medlem
Alteregot573s avatar
Såg ett gäng AfS aktivister ute i Nacka tidigare idag. Dom hade slängt upp en banderoll med texten "Återvandring Nu" på vid en gångbro över motorvägen. Härligt initiativ måste ja säga, alla sätt att sprida det budskapet är bra!
Citera
2021-07-29, 23:05
Medlem
john-henry-edens avatar
Finns det invandrare som stöder AFS? Har AFS medlemmar med invandrarbakgrund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in