Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-22, 08:44
Medlem
ElofSundins avatar
En dum fråga; hur lägger man till en signatur längst ned på sidan? Då menar jag den återkommande texten som befinner sig som en återkommande signatur.
2021-07-22, 08:49
Medlem
welcometorealitys avatar
Kontrollpanelen/redigera signatur/spara
2021-07-22, 08:50
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElofSundin
En dum fråga; hur lägger man till en signatur längst ned på sidan? Då menar jag den återkommande texten som befinner sig som en återkommande signatur.
Kontrollpanel --> Redigera signatur --> Puck-tvåa.
2021-07-22, 08:51
Medlem
VoktorDodkas avatar
Man måste vara medlem en viss tid och ha ett antal inlägg, samma som för Laidback.
2021-07-22, 08:53
Medlem
ElofSundins avatar
Tacksam för alla svar, då jag är nybliven medlem på detta forum.

Då förstår jag varför det inte återfinns något 'Redigera signatur' - eftersom jag inte har varit medlem tillräckligt länge.
2021-07-22, 09:05
Medlem
constants avatar
Citat:
Tacksam för alla svar, då jag är nybliven medlem på detta forum.

Då förstår jag varför det inte återfinns något 'Redigera signatur' - eftersom jag inte har varit medlem tillräckligt länge.
Ett par andra riktigt bra tips:

-Du kan ställa in hur många inlägg du vill se på en sida...
-Klickar du på pilen till höger om ett inläggs tidsstämpel, så får du fram en lista på de som redan svarat...
2021-07-22, 09:10
Medlem
ElofSundins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ett par andra riktigt bra tips:

-Du kan ställa in hur många inlägg du vill se på en sida...
-Klickar du på pilen till höger om ett inläggs tidsstämpel, så får du fram en lista på de som redan svarat...

Tack för ditt utmärkta tips.
2021-07-22, 10:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Tack för ditt utmärkta tips.
Klicka på den lilla pilen som pekar åt vänster, högst uppe i ett citerat inlägg så hoppar du till det citerade inlägget.
2021-07-22, 13:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Klicka på den lilla pilen som pekar åt vänster, högst uppe i ett citerat inlägg så hoppar du till det citerade inlägget.
Ibland önskar jag en nedåtpil intill den pilen, en som listar citeringar efter inlägget. Det vore användbart i megatrådar så man inte svarar samma sak som ett dussin andra. Kanske redan finns och jag har missat det? Det vore en smal funktion som inte många skulle bry sig i men...
2021-07-22, 14:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ibland önskar jag en nedåtpil intill den pilen, en som listar citeringar efter inlägget. Det vore användbart i megatrådar så man inte svarar samma sak som ett dussin andra. Kanske redan finns och jag har missat det? Det vore en smal funktion som inte många skulle bry sig i men...

Den funktionen har du ju redan i form av högerpilen efter tidsstämpeln.
2021-07-22, 14:40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Den funktionen har du ju redan i form av högerpilen efter tidsstämpeln.
Där ser man, den hade jag missat, funktionen alltså. Du har också en likadan pil redan innan jag citerat med det här inlägget, hade varit enklare (för mig) att förstå om den bara funnits när inläggen blivit citerade.

Den pilen kommer jag använda.
2021-07-22, 14:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Där ser man, den hade jag missat, funktionen alltså. Du har också en likadan pil redan innan jag citerat med det här inlägget, hade varit enklare (för mig) att förstå om den bara funnits när inläggen blivit citerade.

Den pilen kommer jag använda.

Ja, pilen finns på alla inlägg, men är det inte citerat kommer bara "Ojdå! Sidan kunde inte hittas" upp.

Det är en bra tanke att pilen bara borde dyka upp när det verkligen finns citering.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in